Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen juli - we doen het samen (20)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guppymaaike
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond en minder eten

Reageer met quote
Ik gebruikte de app Balance van Runtastic, maar deze heeft sinds 2 dagen problemen (lijkt of deze niet meer bestaat). Nu gebruik ik de app van het voedingscentrum. Daar kun je helaas niet invullen of laten berekenen wat je voorgestelde maximum is om af te vallen, maar dat weet ik intussen ongeveer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 21:53    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@marlieke en
@Sasa
, welkom in dit streng groene sprintje en heel veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 23:48    

Reageer met quote
@Jettt82, welkom in dit sprintje en veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 18:45    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Apoidea schreef:
Dankjewel

Gebruiken jullie ook apps die je helpen bij het afvallen?

Om mijn eten bij te houden gebruik ik Lifesum
Superhandig met een barcodescanner

En voor mijn gewicht gebruik ik weight track assistant

Ik gebruik de eetmeter van het voedingscentrum om bij te houden wat ik eet. Deze heeft ook een barcode scan dus super makkelijk bovendien kun je ook daar je gewicht bij houden. Maar die geeft het alleen in een staatje aan en niet in een grafiek. Voor mijn gewicht heb ik dus nog een aparte app. Monitor je gewicht. Deze geeft je gewicht ook aan in een grafiek. Je kunt er ook een streefgewicht in voeren met een datum erbij en in de grafiek geeft met een groene lijn aan wat je af zou moeten vallen om dat te halen. Zo kun je ook nog eens zien of je in een goede afval lijn zit. Super handig. Je moet het wel bij houden dan natuurlijk. Ik heb een tijd mijn eten niet bij gehouden en dat is dan ook meteen aan de weegschaal te zien. Nu dus maar weer eens gaan invullen. Dan heb ik toch meer zicht op wat ik aan het doen ben. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 10:03    

Reageer met quote
@Lisa30 en
@Aukjer
, welkom bij dit sprintje, heel veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Monitor je gewicht en de app van het Voedingscentrum heb ik ook allebei. Nadeel bij Voedingscentrum vind ik alleen als je een maaltijd hebt gekookt of je hebt zelf iets gebakken. Dan moet je alle ingrediënten invullen en dat delen door het aantal porties. Maar ik denk dat er geen enkele app is die bv kan aangeven hoeveel calorieën jouw portie Chili con carne - om maar wat te noemen - bevat. Je kunt het immers op veel verschillende manieren klaarmaken, als je niet een standaard recept op een pakje gebruikt. En dat laatste doe ik nooit. Maar goed, bij benadering is natuurlijk al beter dan dat je geen idee hebt wat er binnen gaat.
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 14:19    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Sasa schreef:
Monitor je gewicht en de app van het Voedingscentrum heb ik ook allebei. Nadeel bij Voedingscentrum vind ik alleen als je een maaltijd hebt gekookt of je hebt zelf iets gebakken. Dan moet je alle ingrediënten invullen en dat delen door het aantal porties. Maar ik denk dat er geen enkele app is die bv kan aangeven hoeveel calorieën jouw portie Chili con carne - om maar wat te noemen - bevat. Je kunt het immers op veel verschillende manieren klaarmaken, als je niet een standaard recept op een pakje gebruikt. En dat laatste doe ik nooit. Maar goed, bij benadering is natuurlijk al beter dan dat je geen idee hebt wat er binnen gaat.
Fijn weekend allemaal!

Ik heb bij de eetmeter de recepten die ik vaker gebruik ingevoerd onder mijn gerechten. Je gerecht kun je aangeven uit hoeveel portie's dit bestaat. Je hoeft het zelf dus niet uit te rekenen maar je gebruikt de hoeveelheden die je totaal hebt gebruikt. En natuurlijk heeft 1 paprika bv niet altijd het zelfde gewicht maar je blijft dan kwa kcal toch aardig in de buurt. Nu hoef je je gerecht niet steeds volledig in te typen of te scannen maar kun je 1 portie aangeven. Terug zoeken gaat heel gemakkelijk zoals je gewent bent voor een product, typ je nu de naam in van je gerecht. (instellingen dagboek- gerechten- ingrediënten toevoegen en naam geven bij het +teken)

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 15:46    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor de tip! Goed om te weten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jul 2020 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik gebruik de app fatsecret, ik vind hem heel handig. Je kan er ook maaltijden in opslaan zodat je die niet elke keer hoefd in te voeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hahaha, ik ben er nog, met de hakken over de sloot Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 8:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 4 van 13