Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen juli - augustus - we doen het samen (7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flapje69
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Laat ik de week dan maar aftrappen.. Erg blij , eindelijk weer eens een getal waar ik blij van wordt, ik weet het,ik weet het, dr af is dr af, maar ik was de onsjes onderhand wel een beetje zat. Ik hoop dat ik het door kan zetten. Succes aan iedereen weer deze week, goed blijven drinken, t wordt bloedheet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 7:31    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd, Flapje69 ! Mooie start en een voorbeeld voor ons.
Zet hem op dames ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 1:04    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
goed bezig flapje!
ik heb hier op zaterdag gewogen en dag later was al weer officiële weegdag dus weinig eraf. Maar groen is groen Lachen

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 19:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan, kleintje 1987 ! Lachen Het gaat niet heel veel afvallen in een week, maar om dat je in de goede richting zit.

Hier in gewicht omhoog gegaan. Komt doordat ik een tijdje meer moest eten om over een griep heen te komen, gewichtstoename is 1,1 kg. Ben dus uit dit sprintje, maar ik blijf jullie supporten !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 20:34    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik lig er ook uit met een enorme klapper de verkeerde kant op. No Fun. Sip

Dat terwijl ik maandag mijn boven tanden heb laten trekken. Moest omdat ik constant wortelontstekingen kreeg. Daarna misselijk van bloed en pus wat ik in mijn maag heb gekregen en ook nog koorts. Drie dagen nauwelijks wat kunnen eten en dan 4,5 kilo er bij. Schiet mij maar lek Verward Wel zo enorm opgezet dat ik zelfs mijn veel te ruime klompen niet aan kan niet in mijn veter schoenen pas. Sip

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2019 13:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jee Yvonne the Lady, wat heftig. Denk dat je daar een tijdje van moet bijkomen. Maar het klopt wel, die ontstekingen zijn niet ongevaarlijk voor het lichaam, dus goed dat dat nu over is binnenkort ! Lachen Da t gezegd hebbende: waarom moet dat nu allemaal tegelijk (tanden), dan krijg je zoveel ontstekingsmateriaal in je maag in `1 keer... Enfin. Kom rustig bij. Probeer niet te overeten. Eet gewoon. Nou ja gewoon, gemalen eten is misschien beter. Beterschap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 9:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Kleintje en
@Roufie: goed gedaan! Goed bezig ! Gefeliciteerd. Volhouden nu dan heb je een mooie groene maand. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 9:20    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
helaas, is me weer niet gelukt. Ditmaal toch tot 2de week geraakt. Wie weet, volgende keer lukt me het volledige sprintje groen.
succes aan de overblijvers...

gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 10:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Nikilauda, jammer maar inderdaad, nu al 2 weken, wellicht de volgende keer 3 weken , of 4 Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 11:24    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
micha1 schreef:
@Nikilauda, jammer maar inderdaad, nu al 2 weken, wellicht de volgende keer 3 weken , of 4 Lachen

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 11:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5