Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen februari - we doen het samen (15)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Meiske schreef:
Je bent al veel afgevallen Yvonne. Goed bezig.

Bij mij gaat het op zich prima, maar wel langzaam…
Eet echt weinig koolhydraten maar heb het gevoel dat mijn lichaam wel in de spaarstand staat, maar goed, zolang het naar beneden gaat.
Ik wil graag onder de 80 komen in dit sprintje:)

Soms neemt je lichaam wel eens even rust. Inderdaad lijkt het dan dat je in de spaarstand staat. Soms zie je dat er wel wat veranderd aan je lichaam maar de weegschaal gaat niet naar beneden. Als je volhoudt met gezond eten dan gaat het op den duur ineens weer wel. Soms kan het ook nodig zijn om je lichaam een soort schrik effect te geven. Dat kan als je koolhydraat arm eet, door bijvoorbeeld 1 of 2 dagen wel meer koolhydraten toe te voegen dan je gewent bent. Kies dan wel voor de langzame koolhydraten (gezonde koolhydraten). Het advies van mijn coach is om bij een koolhydraat arm dieet eens in de twee weken eens een dag iets meer koolhydraten te eten om het afvallen in gang te houden. Zelf voeg ik dan een portie zilvervlies rijst toe bij mijn avond maaltijd. Werkt tot nu toe prima. Lach

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2020 18:28    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wat een goede tip Yvonne.
Ik denk dat ik dat eens ga proberen.
Deze week weer 4 ons eraf. Dus het gaat wel door maar ik vind het zo tergend langzaam gaan Lach

In mijn hoofd vind ik het dan weer lastig om wat extra te nemen maar dat hoeft natuurlijk maar 1 dag te zijn.

En je hebt helemaal gelijk dat ik het wel aan mijn lijn zie. Ik zie dat zelf duidelijk ( anderen nog niet maar ik doe het natuurlijk voor mezelf) Minder vetrolletjes, mijn taille weer zichtbaar en ik zie het in de kleding ook, alleen nog niet heel erg op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeej groen.

Gisteren samen met een goede vriendin 18km gelopen.
Training voor de vierdaagse (afgelopen donderdag ingescheven)
Nu hopen dat we alle bij worden in gelood. We plannen zo veel mogelijk tijd in om samen te lopen.
Als we niet worden in gelood dan hebben we iedergeval voor getraind.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2020 13:26    

Reageer met quote
@Meiske 4 ons er af is een mooi getal hoor als je met gewoon gezond eten aan het afvallen bent. Lijkt langzaam maar dat is het niet. Je gaat nu al een aantal weken lekker dus hou vol. Grotere gewichtsafname zie je bij crash dieten, sapkuren of bij starters en dan is het vooral vocht. Als je al wat langer aan het afvallen bent dan gaat je lichaam zicht stabiliseren en dan gaat het afvallen iets langzamer.

@Xuxa wat goed zeg dat je in training gegaan bent. Ik ga voor jullie duimen dat jullie beide in gelood worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Mir70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Mooi de eerste groene getalletjes staan er al.
cheerleader Heelblij Heelblij Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 12:34    
Vrouw Weeggegevens   froufrou100
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Jaja! Mn eerste groene vakje, - 4 ons! Succes deze week weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 13:00    
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Mooi zo de eerste groene vakjes zijn er weer. Netjes allemaal.
Beetje vervelende week gehad waarin mn dochter van zondag tot woensdag in het ziekenhuis heeft gelegen ivm complicaties van 2 tanden bij de kaakchirurg uit het tandvlees laten snijden.
Heb die dagen smorgens 2 sneetjes bruin brood met 30+ kaas en een glas melk en savonds landbrood uit het restaurant gegeten en overdag 3 a 4 koppen koffie met melk en suiker. Ik was daarna toch ruim een kilo aangekomen. Vreselijk altijd hoe je zo je best moet doen voor een paar ons eraf en dat er zo snel dan weer een kilo aan zit.
Maar ja uiteindelijk dan toch een klein groen vakje en we gaan gewoon door, ook al valt het soms niet mee.

Leuk om de berichten te lezen van jullie en tot nu toe blijven we allemaal nog gezellig in dit sprintje.
Succes allemaal ga zo door
En xuxa top dat je je hebt ingeschreven voor de nijmeegse4daagse ik hoop dat jullie er bij zijn dit jaar.
Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 21:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Test of mn ticker nu bij mn reactie komt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 22:17    

Reageer met quote
Blij dat ik vandaag niet mijn gewicht hoef in te vullen. Dan zou het een dik rood vakje zijn. Hormonen zijn weer aan het opspelen. Ik heb nog tot zaterdag om er toch groen van te maken. Lijf is weer ouderwets aan het schommelen Rollende ogen Het ging zo leuk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 19:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Blij dat ik vandaag niet mijn gewicht hoef in te vullen. Dan zou het een dik rood vakje zijn. Hormonen zijn weer aan het opspelen. Ik heb nog tot zaterdag om er toch groen van te maken. Lijf is weer ouderwets aan het schommelen Rollende ogen Het ging zo leuk.

Bah vervelend, weet zeker dat je volgende week weer een mooi groen vakje hebt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 20:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8