Auteur |
Bericht |
JanHintje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-3-2014 Berichten: 1665 Dieet: Low carb/ Banting Woonplaats: Noord Groningen
|
|
Oef gelukkig, deze is nog niet begonnen. Heb namelijk net nu een slechte week en ben een kilo aangekomen!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 feb 2019 7:53 |
|
 |
|
 |
Midde Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-1-2011 Berichten: 6034 Dieet: Koolhydraatarm Woonplaats: Het groene hart
|
|
Hier gaat t lekker, alleen gaan we morgen op vakantie en heb daar geen weegschaal, dus ik zal mijn gewicht van vrijdagochtend dan maar zondag invullen.
Zal wel ff wennen worden geen wegert, geen controle......  _________________
Only God can judge me - Tupac Shakur |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 14 feb 2019 8:42 |
|
 |
micha1 Super Weegclubfan

|
|
Fijne vakantie, Midde !
@JanHintje, gebeurde mij ook. We starten gewoon opnieuw en nemen de uitdaging aan ! Gaat lukken !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 feb 2019 9:48 |
|
 |

Geregistreerd op: 10-1-2011 Berichten: 6034 Dieet: Koolhydraatarm Woonplaats: Het groene hart
|
|
micha1 schreef: | Fijne vakantie, Midde ! |
@micha1
Thanx !
De koffers net ingepakt en mijn dieet menuutjes voor de komende 8 dagen zijn gemaakt dus ik ben er helemaal klaar voor.  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 feb 2019 11:07 |
|
 |
|
 |
JanHintje Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-3-2014 Berichten: 1665 Dieet: Low carb/ Banting Woonplaats: Noord Groningen
|
|
ja, we gaan gewoon vrolijk door alsof er niks gebeurd is Micha!
Midde , een hele fijne vakantie gewenst! En wat knap dat je voor een vakantie ook menuutjes maakt! Heel goed eigenlijk!
Ik ga morgen met een vriendin een weekendje naar Wuppertal, naar een expositie over Paula Modersohn Becker. We logeren een nachtje in een appartement. Zin in! Probeer daar ook gewoon khd arm te eten, maar we verzinnen morgen daar pas wat we allemaal gaan eten en drinken haha. Wat een heerlijk weer is het trouwens!! Heb net even 4 km gewandeld met de hond, was echt genieten!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 feb 2019 12:35 |
|
 |

|
|
@JanHintje
Dank je en jij ook een fijn weekend in Wuppertal, geniet er van !_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 feb 2019 21:10 |
|
 |
MamERB Weegclubfan voor het leven

|
|
JanHintje, veel plezier van het weekend._________________  [/url]
It is a perfect day to be happy |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 feb 2019 23:25 |
|
 |
|
 |
micha1 Super Weegclubfan

|
|
JanHintje, leuk idee , veel plezier.
Nou, morgen gaan we officieel van start. Ben er zelf een beetje uit, maar ik krijg de draad wel weer te pakken, veel succes alvast iedereen !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 16 feb 2019 11:37 |
|
 |

|
|
@micha1
Kom op he, in het gareel en dan smelten die extra kilo's zo weg, succes !_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 16 feb 2019 14:29 |
|
 |
Bralivia Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 6-8-2018 Berichten: 30 Dieet: Gezonder leven (Leefstijl aanpassen)
|
|
Ik ben ook weer van de partij!
Succes allemaal  _________________
Weegdag: zondag
Tussenstreef: 89,9.. 84,9.. 79,9.. En uiteindelijk de eindstreef: 75kg vóór mijn bruiloft in juli 2019! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 17 feb 2019 9:24 |
|
 |
|
|