Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

4 weken streng groen december- jan. - we doen het samen (26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben benieuwd of er nog mensen overblijven deze keer. Het is nu wel extra moeilijk om een groen vakje te halen. Mijn kansen zijn echter nu groter omdat ik ziek ben op het moment en mijn eetlust hierdoor minder is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 14:31    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Voor mezelf toch een halfje kerststol gehaald en afbak croissants. Ik wilde toch dat kerst ontbijtje. Lach Gevolg ook deze week maar 1 ons er af maar het was het waard. Gisteren en vandaag wat in de lappenmand. Storm buiten is ook storm en pijn in mijn lijf. Gisteren dus niet gesport en wat het vandaag gaat worden weet ik nog niet. Nu op het ogenblijk nog veel pijn maar dat kan net zo plotseling over zijn als dat het gekomen is. Anders nog maar een dagje rust. Vandaag weer in het gewone patroon met eten verder en dan moet het vanzelf weer goed komen. Hier is niets bijzonders voor oud tot nieuw gepland dus hoop ik de dalende lijn maar weer in te zetten. Lach

Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 10:54    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@tijgerinnetje, jammer, rood. We zien je bij de vele andere sprintjes, veel succes ! Lach
@Yeps, je bent vergeten je gewicht in te vullen vorige week ! In dit sprintje mag dat de 1e week, maar de tweede niet meer. Heel jammer. We zien je bij de vele andere sprintjes, laat de moed niet zakken. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 0:05    

Reageer met quote
@madelief, jammer, je hebt rood. We zien je verder bij de vele andere sprintjes, veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 0:06    

Reageer met quote
@Yvonnethelady, toch keurig gedaan. Goed gemikt blijkbaar wat nog net kon. We gaan verder ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 0:07    

Reageer met quote
We gaan zeker verder. Nog 3 groene vakjes er bij deze week Lach Succes allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik was vorige week 0,1 kg afgevallen. Niet ingevuld omdat ik met kerst wel een plusje verwachtte. heb inmiddels gewogen en nu is het +0,1. mijn gewicht is over 2 weken gezien dus gelijk gebleven. Op zich ben ik daar al best tevreden over zo na de kerstdagen maar voor dit sprintje is het helaas net niet genoeg.
Veel succes allen en tot ziens elders.Lach

1ste doel: 94,5 in februari.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2020 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik lig eruit, helaas helaas...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 12:34    

Reageer met quote
Jammer Sasa, we zien je in de vele andere sprintjes, veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 13:50    

Reageer met quote
Spannend gaan we het met zijn drieën halen deze week? Zelf heb ik nog net een klein groentje kunnen neerzetten en maar 25% gehaald van mijn doel voor dit sprintje. Toch ben ik tevreden met de feestdagen er tussen en groen kunnen blijven. Nu gelukkig alles weer normaal. Voel wel dat het nu weer lastig is om weer in mijn ritme te komen. Eenmaal van lekkere dingen geproefd en ik voel dan meteen weer dat de trek naar suiker/zoetigheid weer knaagt. Weer even volhouden om suikers weer weg te houden uit mijn eetpatroon. Na een paar weken is het gevoel weer over. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 14:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5