Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Dan zijn er gelukkig heel veel lekkere snacks/ tussendoortjes
Voor zoete trek heb ik dan graag fruit of cashewnoten.
Helaas vind ik hartige trek van lastiger omdat je daar vaak wat voor moet doen, zoals eitje koken/bakken ofzo
Zelfgemaakte frieten met zout uit de airfryer is dan ook heerlijk. Maar ik heb het niet zo liggen om te pakken...
Augurken zijn dan ook wel favoriet, maar daar zit eigenlijk wel suiker bij
Vanavond waren er nog wat gekookte sperziebonen over van het avond eten, die heb ik net gegeten
Heb jij nog lekkere tips gevonden?
@ikgaervoor leuk lijstje! maar persoonlijk wil ik toch ook de zakjes zo veel mogelijk vermijden. Zag er toevallig ook tortilla chips op staan, die moet bij mij altijd op hahaha Dus beter kies ik de andere opties
Gisteren is goed afgesloten. Aan het einde van de dag had ik wel een licht honger gevoel maar dat is niet erg.
Vanmorgen 5km gaan hardlopen en dat ging prima.
Helaas was de batterij van mijn weegschaal vanmorgen echt op, dus kon niet het resultaat meteen zien van het eerste dagje.
Maar ik weet uit ervaring dat de eerste dag altijd meteen wordt beloond op de weegschaal
Nu doorpakken!
Intussen nieuwe battarijen er in gedaan, kan ik morgen genieten van een mooi 2-daags resltaat als het goed is
Maar nu heb ik het weer moeilijk, de trek zit momenteel weer erg in mijn hoofd.
Maar ik moet volhouden.
Nog 27 dagen te gaan.