Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

22 jarige stelt zich voor

Auteur Bericht
Man   rhwm
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Rick, 22 jaar en woon in een dorpje nabij Zwolle. Sinds Augustus 2012 woon ik samen met Yolinda en hebben we sinds eind December een hondje genaamd Baloe.

[voor geschiedenis]
Ik heb vanaf mijn 8ste tot aan mijn 19e op voetbal gezeten. 2 keer per week trainen 60/90 per keer en elke zaterdag een wedstrijd. Door een blessure moest ik hiermee noodgedwongen stoppen. Een tijd lang moest ik revalideren waarna het punt is aangebroken dat ik langzaam aan weer aan sport mag doen.

[Toekomst beeld]
Vorige week maandag, 13 mei, heb ik een crosstrainer bestelt. Een fluisterstille met allerlei aparte snufjes en luxe. Het is de bedoeling om de dag 15 min erop te staan om zo dit langzaam uit te breiden.

[Doel]
Momenteel weeg ik 88 kg en ben ik 1.85 cm lang. Door middel van meerdere keren in de week op de crosstrainer te staan wil ik gaan afvallen en om mijn conditie te verbeteren.

Mijn doel is om in 3 maand 5 kg af te vallen.

Tips en/of verbeterpunten zijn welkom Lach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 18:17    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Rick, welkom bij de weegclub. Je hebt al een eetdagboekje zag ik, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek. En wie schrijft, die blijft! Erg blij

Dit weegclubforum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 mei 2013 15:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1