Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

20 kg eraf voor kerst - doe je met me mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Eindelijk weer mezelf schreef:
@allemaal: zal ik het sprintje sluiten? We zijn nu met z'n negenen, een mooi clubje om het overzichtelijk te houden en elkaar te motiveren als iedereen mee blijft doen lijkt me. Vinden jullie ook?

Prima hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 6:39    
Vrouw Weeggegevens   Eindelijk weer mezelf
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal, hoe gaat het met jullie?
Ik was zo lekker bezig, maar gisteren was zo'n ongezonde dag... Geschokt Stom hoe je dan toch allemaal ongezonde dingen kan gaan eten, terwijl je weet dat je er daarna echt niet blij van wordt...
Vandaag weer omschakelen. De kasten zijn inmiddels leeg, dus dat helpt ohhh
Goede, gezonde dag vandaag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 8:29    
Vrouw Weeggegevens   marrie1983
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonjs Bakker

Reageer met quote
Hoi Hoi,

hier gaat het eigenlijk best prima ondanks mijn menstruatie. Ik ben maandag benieuwd wat ik weeg.

liefs marrie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Eindelijk weer mezelf schreef:
Goedemorgen allemaal, hoe gaat het met jullie?
Ik was zo lekker bezig, maar gisteren was zo'n ongezonde dag... Geschokt Stom hoe je dan toch allemaal ongezonde dingen kan gaan eten, terwijl je weet dat je er daarna echt niet blij van wordt...
Vandaag weer omschakelen. De kasten zijn inmiddels leeg, dus dat helpt ohhh
Goede, gezonde dag vandaag!

Dat helpt zeker als het niet meer bij de hand ligt en ook de kast is mooi opgeruimd en wat leger.
Niet schuldig voelen als je even van je pad afraakt. De weg naar de top loopt soms met bochtjes en niet in rechte lijn.

Qua voeding loopt het bij mij prima, ik ben soms verbaasd dat ik niet uit de bocht schiet met ongezonde snaaien. Wel af en toe kaas blokjes als snaaigedrag. Maar afgelopen twee dagen gedag gezegd aan de kaasblokjes in de avond. Zo van toedeloe ik heb jou niet nodig, ook al mag ik van diëtiste best wel blokjes kaas als avond trek impuls komt. Wie is de baas denk ik afgelopen twee dagen, ik toch zeker en niet de impulsdrang.
Ik ben benieuwd zaterdag weekdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Ananas90
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: 16:8

Reageer met quote
Het eten gisteren ging niet heel slecht. Maar we zaten met z’n alle een ijsje te eten en heb toen bewust gekozen toch mee te doen. Had al mijn tussendoortjes geskipped die dag zodat ik me minder schuldig zou voelen voor die magnum.

Voor de rest gaat het eten super. Ik probeer mezelf voor te houden; afvallen is zwaar, gezond leven is zwaar.

Maar dik zijn is nog zwaarder. Letterlijk en figuurlijk. Nog zwaarder worden en beperkt zijn in je kunnen…… Alle paden vanaf hier zijn moeilijk. Dus ik kies liever het pad met de beste bestemming. En dat is gezondheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 9:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ananas90 schreef:
Het eten gisteren ging niet heel slecht. Maar we zaten met z’n alle een ijsje te eten en heb toen bewust gekozen toch mee te doen. Had al mijn tussendoortjes geskipped die dag zodat ik me minder schuldig zou voelen voor die magnum.

Voor de rest gaat het eten super. Ik probeer mezelf voor te houden; afvallen is zwaar, gezond leven is zwaar.

Maar dik zijn is nog zwaarder. Letterlijk en figuurlijk. Nog zwaarder worden en beperkt zijn in je kunnen…… Alle paden vanaf hier zijn moeilijk. Dus ik kies liever het pad met de beste bestemming. En dat is gezondheid.

Fantastische oplossing gevonden en uitgevoerd om verder alle tussendoortjes te skippen na de magnum. Heb je goed gedaan Erg blij
Afvallen begint zwaar maar wordt steeds lichter letterlijk en de rugzak lichter en het pad naar een gezond leven wordt steeds lichter en mooier. Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 10:22    
Vrouw Weeggegevens   StrijderGeeftNietOp

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hi allemaal,

Vandaag gaf de weegschaal 2,2kg minder aan dan de vorige week! cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 20:13    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
StrijderGeeftNietOp schreef:
hi allemaal,

Vandaag gaf de weegschaal 2,2kg minder aan dan de vorige week! cheerleader cheerleader

Wauw!! Heerlijk zeg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 20:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
StrijderGeeftNietOp schreef:
hi allemaal,

Echt wauw voor je strijder geeft niet op, sow dat motiveert zeg voor je. Niet zomaar wat ervan maar 2.2 kg ik stuiter ervan Kampioen Heelblij Disco. Je maakt een behoorlijke sprint op deze sprint Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 20:37    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Topper! Ik hoop dat ik zondag ook fijn wat ben afgevallen.

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2021 22:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 4 van 9