Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

-20 -20 in 2020

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   m1980
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
wat een naar gevoel Leo, hoe is het gegaan?

hier kom ik sinds 2 dagen opeens aan. Ik dacht gisteren nog: ik heb soep gegeten, ik.houd vast wat vocht vast, het is er morgen wel weer af. Maarja, vanmorgen was ik weer aa gekomen terwijl ik het zo goed had gedaan. Maarja....je moet je ook niet elke week wegen
Maarja, 1.3kilo in 2 dagen is niet grappig.
We gaan maar gewoon door, alsnog 1.7 er af deze week. maar ik dacht dus de -3 aan te tikken.

succes allemaal weer deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 11:04    
Vrouw Weeggegevens   m1980
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
o kak!! Ik heb mn gewicht verkeerd ingevuld. 103.0 ipv 113.0
vooruitziende blik zeker.
nou mensen, volgende week ben ik dus aangekomen, dan weten jullie het alvast, ik volg geen wonderdieet hoor Hahahahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 11:06    
Vrouw Weeggegevens   leo88
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
m1980 schreef:
o kak!! Ik heb mn gewicht verkeerd ingevuld. 103.0 ipv 113.0
vooruitziende blik zeker.
nou mensen, volgende week ben ik dus aangekomen, dan weten jullie het alvast, ik volg geen wonderdieet hoor Hahahahaha.

Je kan volgens mij vragen of ze je gewicht verwijderen. Anders zit je nu de komende 10 kilo in de rode hokjes dat is ook zo lullig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 11:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
m1980 schreef:
wat een naar gevoel Leo, hoe is het gegaan?

hier kom ik sinds 2 dagen opeens aan. Ik dacht gisteren nog: ik heb soep gegeten, ik.houd vast wat vocht vast, het is er morgen wel weer af. Maarja, vanmorgen was ik weer aa gekomen terwijl ik het zo goed had gedaan. Maarja....je moet je ook niet elke week wegen
Maarja, 1.3kilo in 2 dagen is niet grappig.
We gaan maar gewoon door, alsnog 1.7 er af deze week. maar ik dacht dus de -3 aan te tikken.

succes allemaal weer deze week!

Flauw is dat he! Ik ook ineens 600 gram weer zwaarder. Zonder reden. Misschien toch maar gaan proberen alleen op de maandag te wegen. Maar laat je niet ontmoedigen he! Je bent goed bezig en dan moet je echt wel resultaat gaan zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 11:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kon gelijk vandaag vrij nemen want de middelste heeft krentenbaard en mag niet naar de opvang. Hij moet eerst 48 uur in behandeling zijn. Dus gelukkig deze week maar 2 dagen werken. Ik zit er over te denken om voorlopig ouderschapsverlof op te gaan nemen zodat ik kan nadenken over wat ik wil en tegelijkertijd ook bij de kids kan zijn. Ik merk dat de tijd zo snel gaat en nu de derde is geboren en tevens de laatste vliegt de tijd helemaal. En die tijd krijg je nooit weer terug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 11:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hier nog steeds niet waar ik zondag was, zo stom, ik snap er werkelijk waar niets van. vanochtend 131,7.

Ik hou alles bij van eten en ik ga nooit over de 1500 kcal per dag heen. Ik begin te twijfelen of mijn hormoonhuishouding/schildklier misschien nog niet helemaal op orde is gekomen na mijn zwangerschap. Wel echt ontmoedigend dit zeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 15:05    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oei, wat jammer Leonie en M.
Ik hoop voor jullie allebei dat de lijn naar beneden toch snel weer terug komt.
En ook ik val op dit moment niet echt af.
Gisteren was dochter hier die allerlei lekkere hapjes maakte en ja.... dan gaat het weer de verkeerde kant op, hopelijk kan ik het nog een beetje recht trekken voor zaterdag...
Leonie, wat een ellendige situatie met jouw werk... pffff, sterkte, want dit moet energie vréten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jan 2020 18:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5