Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

2 januari beginnen met Weight Watchers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje8
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vervelend Roefie - dat je ziek bent en ook nog eens aangekomen. Beterschap, hopelijk gaat het nu weer beter en is er toch wat af volgende week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 23:16    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Gaat het goed bij jullie?hier tot nog toe wel,de winter is begonnen,het ziet er hier koud uit,vanmiddag maar eens fietsen het zonnetje zou komen,de hele week binnen gezeten verkouden en alle botjes doen pijn!
We hebben mooie groene hokjes,dus dat is een goed begin! Applaus Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2019 8:59    
Vrouw Weeggegevens   paromade
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zo. Weer een pondje eraf. Het gaat steeds beter om de punten bij te houden. Ik hoop bij jullie ook.
Wel even een dipje in een avond. Had beter naar bed kunnen gaan, maar ja. 2 plakken kaas, stuk cervelaatworst en een grote hand paprika chips op. 14 punten te veel!!. Kan gebeuren, maar hoop niet te vaak. Succes weer!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 10:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Wat hebben we met z,N allen een goede start start gemaakt,mooi die groene hokjes.
Hier nog steeds ziek,gisteren even naar buiten geweest maar vannacht weer veel liggen hoesten,maar zal wel weer overgaan.
Ik houd me nog steeds goed aan de punten dus hoop dat er iets of is volgende week.
Allemaal een heel fijn weekend,het zonnetje schijnt hier dus het is lekker achter het glas!
Groeten Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 10:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me niet goed aan de punten gehouden en heb dan gelijk veel minder motivatie om hier te schrijven. Hopelijk helpt dit berichtje, morgen weer opletten en me aan de regels houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2019 23:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

FIJNE dag vandaag allemaal!

Groeten Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 8:25    
Vrouw Weeggegevens   paromade

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Kom op, Josje !! Vergeten en proberen goed weer verder te gaan. Dan zal je zien dat er weer wat af gaat. Waar gaat het mis bij jou? Misschien even kritisch naar kijken. Succes! Ik hoop dat dit je een beetje helpt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn resultaat was heel mooi en vandaag gaat het er goed. De afgelopen twee dagen heb ik allemaal lekkere dingen gegeten en de punten niet meer ingevuld. Gevulde koek, ijs, patat, mayonaise.....

Maar ik was heel blij vanmorgen en vandaag er streng!

Bedankt voor je positieve motiverende reactie! Ik ben benieuwd wat jullie resultaten zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
gister naar Amsterdam geweest heerlijk weertje voor de markt enzo
div geitenkaas meegenomen dus gister ouderwets kaasje en wijntje...tja dat vindt de wegert dan weer minder leuk Rollende ogen maar ik heb er van genoten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2019 12:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Goed begin van de week,1,5 kg. eraf,dus dat voelt goed en geen honger hoeven lijden.

Gisteren een eindje wezen wandelen,ging redelijk goed,maar ben erg onzeker en bang dat ik val,maar komt wel goed,ik hoop dat jullie allemaal een goed resultaat hebben van de week!

Hele FIJNE dag vandaag,en let op de puntjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2019 8:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6