Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

17 jan op naar de Zomer :Zomer Fit eerste 12wk van de 24

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Wat is het hier rustig?! Hopelijk gaat het goed met iedereen, zag al mooie groene vakjes.

Gisteren mijn eerste weeg moment gehad na een week in de nieuwe stap 1 van cambridge. Het bevalt mij prima en eerst was ik wat teleurgesteld omdat ik op fb lid ben van een groep die ook deze stap doen en dan bijvoorbeeld zo 4 a 5 kilo kwijt zijn in de eerste week. Ik wil me daar niet aan vasthouden voor mij is het namelijk anders, elke kilo is altijd vreselijk moeilijk en ik val gewoon heel slecht af en dan vind ik dit toch echt wel een prachtig resultaat. En het dieet is niet zo zwaar als de oude stap. Heb heerlijk gisteren avond naast de vaste 3 producten van cambridge kunnen genieten van champignons en een stukje biefsfuk.

Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jan 2020 7:33    
Vrouw Weeggegevens   AKOP
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
silmar schreef:
Wat is het hier rustig?! Hopelijk gaat het goed met iedereen, zag al mooie groene vakjes.

Gisteren mijn eerste weeg moment gehad na een week in de nieuwe stap 1 van cambridge. Het bevalt mij prima en eerst was ik wat teleurgesteld omdat ik op fb lid ben van een groep die ook deze stap doen en dan bijvoorbeeld zo 4 a 5 kilo kwijt zijn in de eerste week. Ik wil me daar niet aan vasthouden voor mij is het namelijk anders, elke kilo is altijd vreselijk moeilijk en ik val gewoon heel slecht af en dan vind ik dit toch echt wel een prachtig resultaat. En het dieet is niet zo zwaar als de oude stap. Heb heerlijk gisteren avond naast de vaste 3 producten van cambridge kunnen genieten van champignons en een stukje biefsfuk.

Succes allemaal

Hoi silmar. Voor mij ishet vrijdag weegmoment
Hier de eerste wk even wennen maarkomt goed
Fijn o m jullie berichten alemaa te lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jan 2020 7:57    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
silmar schreef:

Succes allemaal

Hoi Silmar,

heel erg goed gedaan! Dat is superveel om op een week af te vallen. Je mag supertrots zijn op jezelf!

En trouwens: 4-5 kg afvallen in één week tijd is wel heel erg veel en is volgens mij ook niet heel gezond. Dus ik zou me zeker niet te veel spiegelen aan die anderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jan 2020 10:04    

Reageer met quote
Vandaag weeg momentje gehad.
Met roed resultaat.
Toch best trots aangezien ik t deze wk heel moeilijk vond
Heb de aardapoels laten liggen en vlees vervangen door vis.
Verders meer groente en fruit op

Ik hoop dat komende wk iets beter gaat.

Heel veel suc6 allemaal

[/u]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2020 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deze week een rommelige week, weinig met gezond eten en bewegen bezig geweest. Dat zal toch moeten veranderen anders lukt t niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 25 jan 2020 9:13    
Man   Get fit or die trying
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb me ook aangesloten bij dit sprintje.
Extra motivatie om nu eens door te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jan 2020 19:45    

Reageer met quote
Get fit or die trying schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb me ook aangesloten bij dit sprintje.
Extra motivatie om nu eens door te zetten.

Leuk at je mee doet
Heel veel suc6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jan 2020 19:59    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Welkom voor de nieuwe.

Hier gaat het nog steeds super. Ben benieuwd naar woensdag voor het 2e weegmoment.

Succes allemaal weer de komende week, fijne zondag avond nog!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2020 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Filiae
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi iedereen,

Mag ik me ook nog melden? Ook ik zou voor de zomer graag wat (oké, wat meer) kwijtraken en het lijkt me leuk om aan dit sprintje mee te doen Erg blij

Ben eind 2019 bevallen en er nu weer aan toe om aan mijn lichaam te werken. Echt zwaar sporten wordt hem nog niet vanwege flinke bekkeninstabiliteit waar ik ook nu helaas nog last van heb. Wandelen daarentegen kan prima, als ik goed doseer, dus dat lijkt me goed om regelmatig te gaan doen. Voor mijn bekken is de fysio al ingeschakeld, die kan mij ongetwijfeld ook goede tips geven qua bewegen en belasten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2020 21:44    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

welkom aan de nieuwkomers! Samen voor goede, groene, resultaten gaan, moet lukken!

Ik ben zelf in mijn eerste week 1,3 kg afgevallen. Daar ben ik blij mee. Zeker omdat het niet helemaal goed is gelopen deze week Lach.

Ik was gisteren wel 43km gaan fietsen, dus dat zal nog geholpen hebben Lach.

Veel succes iedereen voor de nieuwe week (al zijn sommigen er al aan begonnen op een andere dag Lach ).

gr.

M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 8:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6