Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

150+ naar 99,9

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Beste medestrijders!

Persoonlijk stuurde iemand mij gister een foto van mij, heel liefdevol maar ik schrok toen ik mezelf zag. "Ben ik dat?"
Om 1 of andere manier was ik blind geraakt voor mijn gewicht van de laatste tijd en voor ik het wist woog ik 110.

Dit kan en ik wil niet accepteren...dus u eerst strijden om snel weer onder de 100 te zitten!

Wie doet ermee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 14:04    
Vrouw Weeggegevens   JanHagel
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe met je mee! Ik ben al een eindje in de richting, maar voel me hier meer op zijn plaats dan in sommige sprintjes waarin men met minder benodigde min-kilo’s te maken heeft.

Heb je een speciale aanpak?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020 21:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
JanHagel schreef:
Ik doe met je mee! Ik ben al een eindje in de richting, maar voel me hier meer op zijn plaats dan in sommige sprintjes waarin men met minder benodigde min-kilo’s te maken heeft.

Heb je een speciale aanpak?

Hey Jan,
Wat gezellig!
ja het is altijd fijn als je onder mensen bent die het zelfde doorstaan ;-) hahaha

Momenteel ben ik met een vriend die zijn conditie ook niet top is, buiten 2x per week aan het sporten... bootcamp.
Daarnaast weet ik wel wat ik wel en niet moet eten... dus eerst maar weer eens normaal doen en niet een zak chips openen.
ook even wat op de porties letten en ik denk dat als eerste stappen, dit wel belangrijk.
Daarnaast noteer ik mijn eten in fitnesspal daarbij word ik getrickerd wat ik tot me neem .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 13:23    

Reageer met quote
Klikt goed, en knap hoor dat sporten. Dat lukt me nu niet echt.

Weeg jij jezelf wekelijks? Hoe gaat het?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 10:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
JanHagel schreef:
Klikt goed, en knap hoor dat sporten. Dat lukt me nu niet echt.

Weeg jij jezelf wekelijks? Hoe gaat het?

Ik weeg me zelf bijna dagelijks maar de afgelopen weekend heb ik wijntjes gedronken en gelijk 3 kilo aangekomen Schaam Schaam

Dus tja niet echt handig

Hoe is het met jou?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 9:24    

Reageer met quote
Ik weeg me ook bijna dagelijks. Probeer er nu wel minder waarde aan te hechten. Ik was eerder best obsessief en liet het resultaat van een dag bepalen hoe de volgende dag eruit zag waardoor ik erg weinig at.
Ben daar voornamelijk op aan het focussen. Een voordeel is dat ik meerdere dagen per week samen ben met mijn vriend (en zijn zoon) en dan gewoon met hen eet en dus niet zonder meer dingen oversla. Ondanks dat wil ik het liefst ook dat ik zelf ook geen dingen over WIL slaan.

Voor nu is die 100 grens dicht in de buurt (nu 103,8 gewogen) en dan merk ik dat ik er wel weer naartoe wil racen.

Lang antwoord eigenlijk maar het gaat goed, ik ben me meer bewust van mijn eigen patronen dan ooit en ben aan het afvallen. Op naar het ‘gezonde’ gewicht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 13:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was niet zo fantatiek bezig afgelopen weken.
Wel met bewegen maar ik had geen haast.

Nu ben ik gister zo op mn bek gegaan, met een hele harde waarheid dat de gene die ik leuk vind mij te dik vind.
En ik vind dat eigenlijk ook dat ik een extra motivatie heb om terug te gaan naar wat ik was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 14:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo bijna einde van de dag... Detox dag 2 zit er ook weer bijna op.
Zo naar huis fietsen en dan 3 dagen thuis detoxen en klussen.

Het is nu een kwestie van sterk blijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 16:30    
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi, ik ben een jojo-er van t eerste uur, en sluit me graag aan bij jullie.. ooit moet de knop een keer om blijven staan, toch? Ik probeer zo veel mogelijk koolhydraatarm te eten, maar in principe zou t laten staan van veel, lekkers en alcohol al genoeg moeten zijn om flink af te vallen. Dat zijn namelijk mijn echte valkuilen. Daarnaast heb ik eigenlijk een bloedhekel aan bewegen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik dat niet bepaald soepel kan met al dat gewicht..dus, ik hoop dat ik nog even met jullie mee mag strijden tegen mezelf..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 7:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
je bent van harte welkom kim!
En ik begrijp wat je zegt.. dat denk ik ook maar het ongeduld met jezelf zorgt dat je sneller wat kwijt wil en sneller resultaat en dat lukt en dan wil je toch wel een glaasje drinken en in mijn geval dan 3 glaasjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 17:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2