Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

15 kilo tegen kerst ( Deel 3 )

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik doe ook mee, hoop eerder die 15 kilo kwijt te krijgen, maar sowieso voor de kerst.

Mijn lunch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Gezondvoormnkids schreef:
Dag, ik doe graag mee met dit sprintje. Ben hier voor het eerst maar mn weegschaal ging ook voor het eerst over de 120 Sip. Ik kom niet meer weg met ‘af en toe rustig aan’.

Meteen een vraag. Ik wil een tijdje proberen voor groente/fruit/ plus yoghurt in de blender te stoppen en savonds soepen en eventueel eieren. Ik neem nog wat vitamines erbij (d, omega 3, probiotica). Krijg ik daarmee alles binnen of mis ik essentiele zaken? En hoe lang is dat vol te houden denken jullie?

als je het goed samenstelt mis je niets maar of je het volhoudt???
het zou voor mij niets zijn ik heb graag iets te kauwen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 14:38    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@gezondvoormijnkids Mij lijkt het wat saai en inderdaad of je het dan vol houdt? Hier gaat het wel , komende week weer fulltime aan het werk. Brengt ook weer een bepaalde regelmaat en dat is goed. En dinsdag mijn zooltjes halen, hopelijo heb ik er snel effect van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:02    
Vrouw Weeggegevens   Gezondvoormnkids
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ben ook heel benieuwd! Ik kan op zich wel gedisciplineerd zijn en de regelmaat en eenvoud van het plan is wel lekker duidelijk. Heb iig net de weekboodschappen bij AH besteld met heeeeeel veel groente Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:08    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gezondvoormnkids schreef:
Dag, ik doe graag mee met dit sprintje. Ben hier voor het eerst maar mn weegschaal ging ook voor het eerst over de 120 Sip. Ik kom niet meer weg met ‘af en toe rustig aan’.

Meteen een vraag. Ik wil een tijdje proberen voor groente/fruit/ plus yoghurt in de blender te stoppen en savonds soepen en eventueel eieren. Ik neem nog wat vitamines erbij (d, omega 3, probiotica). Krijg ik daarmee alles binnen of mis ik essentiele zaken? En hoe lang is dat vol te houden denken jullie?

Welkomgezondvoormnkids Erg blij

En een antwoord op jouw vraag is... ik begin smorgens met een smoothie die ik zelf samenstel met fruit / groente en... Griekse yoghurt Lachen

Ik maak deze sowieso met watermeloen en een halve komkommer ( weinig calorieën en vult goed ) Griekse yoghurt en doe daar een eetlepel zemelen doorheen.

Ik maak gebruik van groentes... komkommer, streng bleek selderij, spinazie en tomaat.

En fruitsoorten... watermeloen, galia meloen, aardbeien, druiven, kiwi, appel, mango en ananas ( uit de vriezer, vers is niet te doen )

En een banaan als ik die dag moet werken.

In het begin kan je aardig wat op... nu doe ik daar de hele morgen over om deze op te krijgen.

Ik heb het brood vervangen voor crackers.

En savonds eet ik vooral veel groente.. daar moet jij even jouw weg in zien te vinden.

Ik zou gewoon meedoen met het eten voor het gezin... alleen soep ... dat komt op een gegeven moment je oren uit Rollende ogen

En veel eieren... dat begrijp ik niet.... een gezonde maaltijd is toch veel beter en langer vol te houden op langere termijn.

Ik maak zelf gebruik van het boekje van nicoline duinker... daar staan alle calorieën en koolhydraten in... en dan blijf ik tussen de 1200 en 1400 calorieën.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:35    

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Ik doe ook mee, hoop eerder die 15 kilo kwijt te krijgen, maar sowieso voor de kerst.

Mijn lunch.

Ziet er goed uit deugenietje.

Maar ik zou die boterham vervangen voor crackers... dan geen boter op deze.. die kipfilet is prima... en snijd dat tomaatje, komkommertje en paprikaatje in plakjes... en leg dat op dat kipfile... maak van iedere maaltijd een feestje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:43    

Reageer met quote
Zonder iets van smeersel eronder vind ik het te droog, maar ik gebruik halvarine, volgens mij adviseert het voedingscentrum dat ook, al ben ik het niet op alle fronten met ze eens haha .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:48    

Reageer met quote
milly24 schreef:
Zonder iets van smeersel eronder vind ik het te droog, maar ik gebruik halvarine, volgens mij adviseert het voedingscentrum dat ook, al ben ik het niet op alle fronten met ze eens haha .

Is gewoon een kwestie van wennen denk ik Cool

Een goede verdeling van het dagelijks vet gebruik moet je in acht houden.
Dat zegt niet dat ik nooit geen halverine gebruik... maar op kipfilet, kaas en 20+ smeerkaas vind ik het niet nodig... maar doe ik appelstroop of jam er op dan is het niet te doen zonder een klein beetje halverine Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:51    

Reageer met quote
Bij smeer dingen vind ik het ook niet nodig . Maar bij niet smeerdingen wel haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 16:02    

Reageer met quote
milly24 schreef:
Bij smeer dingen vind ik het ook niet nodig . Maar bij niet smeerdingen wel haha.

Daar worden wij het dus niet over eens hahahahahaha Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 16:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11