Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

15 kilo tegen kerst ( Deel 3 )

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom Dionbi Erg blij

En het geeft niks dat jij voorzichtig heb ingezet... het is veel belangrijker dat jij het doel wat jij voor ogen hebt... ook echt kan bereiken.

Heel veel succes in dit sprintje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom Dionbi, veel succes! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 22:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben weer ruim een kilo kwijt!

Afgelopen week heb ik jouw tip opgevolgd Marina.
Ik had een zak aardappelen van 10 kg gekocht.
Man man, wat een gewicht is dat!! Geschokt
Ik ben dus ruim 3 van die zakken kwijt! Ongelooflijk!
Heb mijn man en kinderen hem ook op laten tillen, die keken hun ogen uit. Dat ik dat gewicht mee heb lopen zeulen.
Geen wonder dat ik nu veel actiever ben. Moet soms ook echt wennen aan mijn nieuwe lijf. Dan denk ik dat ik iets niet vol kan houden, terwijl ik het met gemak kan. Lekker hoor! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jul 2020 17:32    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Volgens mij had ik mij al eens opgegeven, maar was toen te dwalend, ik glij te veel af naar de verkeerde kant. .Paar jaar terug stond bijna alles wel leuk. Maar nu weer veel te zwaar waar door dingen echt tegenvallen. Dus moet toch echt eens aan de slag en nu ook echt waar maken. Wish me luck!! Samen staan we sterk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:20    

Reageer met quote
Hwin schreef:
Ik ben weer ruim een kilo kwijt!

Afgelopen week heb ik jouw tip opgevolgd Marina.
Ik had een zak aardappelen van 10 kg gekocht.
Man man, wat een gewicht is dat!! Geschokt
Ik ben dus ruim 3 van die zakken kwijt! Ongelooflijk!
Heb mijn man en kinderen hem ook op laten tillen, die keken hun ogen uit. Dat ik dat gewicht mee heb lopen zeulen.
Geen wonder dat ik nu veel actiever ben. Moet soms ook echt wennen aan mijn nieuwe lijf. Dan denk ik dat ik iets niet vol kan houden, terwijl ik het met gemak kan. Lekker hoor! Erg blij

Als je iets visueel maakt dan lijkt is al het gewicht wat je kwijt ben geraakt ook voor jezelf en andere tastbaar Erg blij

En natuurlijk ben jij veel actiever nu jij al dit extra ballast kwijt ben... en ook jij moet wennen aan jouw nieuwe lijf... natuurlijk gaat het allemaal veel makkelijker en zal jij verlost worden van kwaaltjes die toch alleen maar met het overgewicht te maken hebben.

Ga zo door jij bent enorm goed bezig...... Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:25    

Reageer met quote
milly24 schreef:
Volgens mij had ik mij al eens opgegeven, maar was toen te dwalend, ik glij te veel af naar de verkeerde kant. .Paar jaar terug stond bijna alles wel leuk. Maar nu weer veel te zwaar waar door dingen echt tegenvallen. Dus moet toch echt eens aan de slag en nu ook echt waar maken. Wish me luck!! Samen staan we sterk.

Welkom Milly... ik ken jou nog van ruim twee jaar terug Erg blij wij waren samen bezig met afvallen.

Ik ben ook weer terug van weggeweest en ben weer die strijd aangegaan tegen het overgewicht.

En natuurlijk staat alles leuker als je slanker ben... Erg blij

Nou veel succes en uiteraard staan wij samen sterk Sport Sport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:29    

Reageer met quote
ja inderdaad Marina!! Was een tijd redelijk stabiel maar het is nu drama. Gisteren waren mijn man en ik 6 jaar getrouwd en heb echt nog wel wat lekkers genomen. Dat blijf ik doen, maar nu weer met mate in plaats van in overvloed. Het moet gewoon weer anders en ook niet de normale dingen over eten. Als ik hier ineens weg ben, dan zit het gewoon niet goed...dus dan mogen jullie mij best even wakker schudden haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Milly, zet m op! cheerleader
Je hebt al bewezen dat je het kan, dus nu kun je het ook.
Zag dat je in het verleden veel zwaarder geweest bent.
Gelukkig heb je het niet meer zover laten komen!
Knap dat je zo'n lange tijd onder de 100 geweest bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:43    

Reageer met quote
milly24 schreef:
ja inderdaad Marina!! Was een tijd redelijk stabiel maar het is nu drama. Gisteren waren mijn man en ik 6 jaar getrouwd en heb echt nog wel wat lekkers genomen. Dat blijf ik doen, maar nu weer met mate in plaats van in overvloed. Het moet gewoon weer anders en ook niet de normale dingen over eten. Als ik hier ineens weg ben, dan zit het gewoon niet goed...dus dan mogen jullie mij best even wakker schudden haha.

Leuk dat jij mij nog herkend.

Ten eerste heb ik jou een pb gestuurd.... en ten tweede milly ... ik kom jou persoonlijk een schop onder jouw kont geven.

Jij gaat die strijd nu weer aan.... en jij pakt jouw dieet lekker op.

Dat gesnaai moet nu weer afgelopen zijn.... en ga ervoor dat jouw kleding niet meer nwah staan... maar gewoon weer wauw Erg blij

Succes Meis... en jij kan het.... zet die knop om en laat al die kilootjes weer verdwijnen als sneeuw voor de zon cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:46    

Reageer met quote
Haha dank je Marina.
Gisteren bij de kruidvat beetje zo'n sportief jurkje gekocht. Maar wat ik al vermoedde teveel zwemband. Dus mijn doel is om mooi in dat jurkje te passen!! Hij koste geen drol was voor de helft. En ik hou m dus als doel om weer naar toe te werken!!
Het is ook beter voor mijn lijf. Kan nu niet hardlopen omdat ik voetklachten heb, krijg tzt wel zooltjes ben bij podotherapeut geweest. Wil wel als ik ook goede dagen qua voet heb wandelen dan beweeg ik ook weer lekker.
Fijn dat je mij die schop geeft!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 4 van 9