Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

15 kilo tegen kerst (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kristel-desmedt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
pfiew,
niet zo goed bezig hier.

Sorry dat ik zo weinig langskom, maar het is hier thuis echt een heksenketel momenteel!

Hopelijk gaat het met iedereen goed, en zijn jullie allen in goede gezondheid.

dit wordt mijn week!
zo, nu moet het wel Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey Milly, das lang geleden! Leuk dat je mee doet. Hier is t de afgelopen tijd ook niet zo goed gegaan, ik verval steeds terug in slechte gewoontes. Maar gelukkig begin ik steeds weer opnieuw. Ik heb er hoop op deze week beter vol te houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 17:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
een goede maandagmorgend.

Hopelijk verkeerd iedereen nog in een goede gezondheid.

Ondanks een in mijn ogen niet super week, mag ik toch een mooie min noteren Lach
Nu nog werken op die avondsnoepdrang Schaam Schaam

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Wat een grappig idee, om nu al af te tellen naar de kerst. Erg blij Maar waarom ook niet, dat is in elk geval slimmer dan op het laatste moment nog even een crash dieet te doen.
Ik ga het met jullie mee proberen die 15 kilo. Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 13:54    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hee Kaatje77 leuk om jouw ook weer te zien. Gelukkig ben ik niet de enige die soms bergafwaarts ga.
Verder aardig gezond, wel last van mijn voet, heb door verwijzing voor podotherapeut maar het ging beter( dacht ik) en nu met het corona gebeuren kan ik natuurlijk niet. Per deze week moet ik naar een ander filiaal( werk bij AH op de brood en deli/ kaas afdeling) . Was ik eigenlijk hdlemaal niet blij mee, moet verder reizen enzo. Maar goed qua werktijden zijn we er wel aardig uitgekomen. Dus sta er nu weer positiever in en het is tijdelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat t bij jullie allemaal? Het lukt me tot nu toe gelukkig elke keer na een foute dag of dagen om weer terug te vallen naar mijn nieuwe leefstijl. Die bevalt zo goed, 3 voedzame maaltijden per dag, geen tussendoortjes, geen toegevoegde suikers. Daarnaast veel bewegen. En af en toen ook een bbq, wijntjes, hapjes als ik daarna maar weer herpak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 10:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb het lang moeilijk gehad,
maar ik lijk me eindelijk herpakt te hebben.
Al heb ik vorige week hier en daar een steekje laten vallen, ik heb er mijn week niet voor overboord gegooid, en dat op zich is al een hele overwinning.

hoe gaat t bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2020 8:53    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
milly24 schreef:
Hallo, tijdje weg geweest op het forum is ook te zien in mijn gewicht Verrast . niet dat ik niet zonder forum kan, maar op het moment is het wel denk ik weer dat steuntje in de rug. Raak namelijk aardig van het padje af. Dit sprintje leek mij wel leuk, met een realistisch doel.
Helaas zit hardlopen er helaas niet in. Al een tijd last van mijn voet. Net toen ik verwijzing had voor podotherapeut leek het beter te gaan dus niet geweest. Maar uiteindelijk is het nog niet oke en heb al maanden last. Dus als het corona gebeuren weer wat achter de rug is, toch maar naar de podotherapeut.

Hey een bekend gezicht Zwaaien

Hoe gaat het met jou ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 10:52    

Reageer met quote
milly24 schreef:
Hee Kaatje77 leuk om jouw ook weer te zien. Gelukkig ben ik niet de enige die soms bergafwaarts ga.
Verder aardig gezond, wel last van mijn voet, heb door verwijzing voor podotherapeut maar het ging beter( dacht ik) en nu met het corona gebeuren kan ik natuurlijk niet. Per deze week moet ik naar een ander filiaal( werk bij AH op de brood en deli/ kaas afdeling) . Was ik eigenlijk hdlemaal niet blij mee, moet verder reizen enzo. Maar goed qua werktijden zijn we er wel aardig uitgekomen. Dus sta er nu weer positiever in en het is tijdelijk.

Nee zeker niet Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 10:54    

Reageer met quote
Ik doe met jullie mee.... ik ben weer terug van weggeweest op dit forum... en de kilo’s zijn eraan gevlogen.

Nu wil ik voor de kerst het meeste ballast weer kwijt.... dus dit leek mij wel een leuk sprintje om mee te doen... zeker omdat ik ook weer een bekende zie... in de naam Milly.

Heel veel succes allen en wij gaan naar een mooi groen hokje : kampioen:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 10:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4