Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

15-20 kilo afvallen door vooral gezond eten-doe jij mee?

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rrrainbow
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten, weinig snacken/ suiker, koolhydraatarm, vegetarisch

Reageer met quote
Lieve allemaal,
Ik ben de afgelopen 2 jaar zoveel aangekomen dat ik er helemaal klaar mee ben. Tijd om weer op gezond gewicht te komen en me weer lekker in mijn vel te voelen.
Ik wil er in totaal graag 15-20 kg af, zodat ik volgend jaar april als ik op vakantie ga met een lekker gevoel in m’n bikini rond kan lopen. Maar in dit sprintje van 12 weken ga ik voor m’n eerste doel -11 kg.
Het lijkt me heel fijn om dit met een paar van jullie samen te doen en elkaar te motiveren. Doe jij met me mee?
Liefs, Rainbow
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Anita65
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Doe graag dit sprintje mee. Ook ik wil graag 20kg eraf voor juni 2019. Lijkt me gezellig om dit met meer mensen samen te doen.
Een van de wijzigingen die ik vanaf maandag wil invoeren is weer elke werkdag op de fiets naar kantoor. Is 9km dus 18km per dag.
Verder de knop om en gezond koken en genoeg drinken.
Groetjes, Anita

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 jul 2018 18:49    

Reageer met quote
Hai Anita, wat leuk dat je meedoet! Knap dat je ook 20 kg kwijt wilt. Inderdaad die knop om en gezond eten Lach
Wat goed dat je zo ver gaat fietsen!
Ik ga 3 tot 4 keer in de week zwemmen. Heb onregelmatig werk, dus dat is elke dag anders. Daarom soms ook moeilijk om in een gezond ritme te komen, maar samen lukt ons dat vast.
Morgen gaan we beginnen! Er komen er in de loop van de week vast nog wat mensen bij.
Tot morgen! Liefs, Rainbow
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2018 12:51    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Prima sprintje dit: eindelijk eens in de buurt van de 80 zien te komen -- neem aan dat dat nog wel een paar vervolgjes gaat kosten, overigens!
Buiten dat: vanaf woensdag 4 dagen naar de Veluwe met lekker eten & drinken, dus het begin zal wel ietwat stroef zijn ....

... maar het einddoel is duidelijk: (liefst VER) ONDER de 90!!

Na a.s. zaterdag hoop ik ook mijn gebruikelijke trainingsschema weer ter hand te kunnen nemen (MINSTENS 90 minuten trainen per dag (IEDERE dag)).
De laatste tijd bestaat dat bij mij uit, na opstaan, 3500 meter roeien op het Concept-2 roeiapparaat naast m'n bed (kleine 17 minuten, in mijn geval), gevolgd door fietsen (buiten of op de hometrainer), aansluitend of elders op de dag.
Dat houd ik nu al een aantal jaren keurig vol (moet ook wel, hoor, met bijkomende onaardige kwaaltjes als COPD en artrose ...), met als makke dat ik een en ander ook ruimschoots compenseer met "voldoende" eten & drinken & snoepen & zo.
Dat laatste moet ik nu toch echt eens ietwat terug gaan schroeven.
Waarvan akte.

Jullie ook veel succes & let's go!

P.S.: South Beach staat er bij mij, als dieet, maar dat is inmiddels weer "bijgesteld". Svp lezen: "Bewegen en (zo) gezond (mogelijk) eten."

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2018 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik doe ook gezellig mee hier mag er na mijn zwangerschap zo n 26 kilo af voor eind april volgend jaar als de kleine 1 wordt wil ik wel weer slank zijn voor de zomer!!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 14:19    

Reageer met quote
Welkom Tg en Kala!

@Tg hoe was het op de veluwe? Gelukt om ook gezond te eten?

@Kala mooi streven! En gefeliciteerd met je kleintje! Een meisje of een jongen?

Hier gaat het de afgelopen week best goed! Gezond gegeten en gezwommen, ondanks de ribbels in de bikini blijf ik gaan.. Schaam Schaam
Sporten jullie er bij?

Gisteren had ik een ongezonde eetdag, dus moet het vanmorgen weer goed oppakken, zodat ik daar niet in doorga... dat mentale is lastig he.
Ik heb de app Food geinstalleerd, op een ander speintje werken veel met app, en ga daar mn voeding bijhouden. En 3 tot 4 keer ler week blijven zwemmen.

@Anita hoe gaat het met jou?

Succes allemaal en een fijne gezonde dag!
Liefs, Rainbow

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2018 10:11    

Reageer met quote
Een 2e jongen de andere is 5 heerlijk hoor!

Sporten ben ik wel van plan heb mijzelf er nog niet toe kunnen zetten om naar de sportschool te gaan, het lukt mijn kleine man noiet om uit een fles te drinken dus ik durf nog niet te lang weg.

Heb mijzelf weer opgegeven voor het thuissport programma van Jaqueline van Dijk heb dsg 1 gedaan pfff wat is het warm om te sporten...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 04 aug 2018 20:13    

Reageer met quote
De eerste kilo is er af nog 25 te gaan !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2018 8:21    

Reageer met quote
ja hier ook ruim en kilo eraf!!
Goed begin Kaia. Op naar de volgende kilo Lach
Je hebt ook veel leuke trainingen op youtube. Veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2018 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
Ik sluit me hier ook graag aan. Ben de laatste 2 jaar ca. 10 kg aangekomen en dat moet er nu minimaal weer vanaf, in totaal 15 kg minder zou mooi zijn. Ben gisteren van vakantie teruggekomen en schrok vanochtend van de weegschaal Sip
Maar na de vakantie ben je weer gemotiveerd om dingen anders te doen in je leven en dat ga ik dan nu ook meteen in de daad omzetten met de voldoende dingen:
1. Elke dag een eetplan maken
2. Me eraan houden
3. Geen suiker
4. 2 a 3 stukken fruit per dag
5. Minimaal 2 liter drinken (koffie, thee, water)
6. 3 keer per week hardlopen
7. Op de andere dagen een half uur fietsen of wandelen
8. Op tijd naar bed

Ik hoop dat we met z’n allen met 2 of 3 sprintje ons doel gaan behalen! Ik wil er in ieder geval helemaal voor gaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2018 16:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7