Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

15-20 kilo afvallen door vooral gezond eten-doe jij mee?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rrrainbow
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten, weinig snacken/ suiker, koolhydraatarm, vegetarisch

Reageer met quote
Hai allemaal, hoe gaat het met jullie?
Paar dagen weg was heerlijk! Ook best gezond gegeten, alleen 1 dag patat en chocolade bonbons gehad... Schaam Schaam dus wel wat minder eraf dan ik had gehoopt daardoor -0.6 kg.
Maar gelukkig wel weer goed opgepakt en doorgegaan met gezond eten.

Christia: ik vind het al heel knap dat je eerste week al zoveel punten gelukt is. Nu lekker wat meer erbij bewegen en meer water drinken. Als je een grote 2 liter fles vult met water en daar steeds uit inschenkt, dan kan je precies zien of het je gelukt is. Kopje thee er bij, dan haal je het zo.
Mieke Kosters heb ik weleens van gehoord, ik ga dat hoofdstuk eens googelen.

Jmsjourney: ik kijk soms voor inspiratie naar before en after foto’s op pinterest. Het enige wat ik daar lastig aan vind is dat ik geduld moet hebben en doorzetten, terwijl als ik die foto’s zie ik er nu direct ook zo uit wil zien hahaha Lach

Ga zo door Wicht!

Anita: als je food zoekt bij de apps (ik heb wel IOS), dan komt er eentje bovenaan staan (met groene kleur) met een andere naam. Maar als je de app dan binnen haalt, dan heet ie wel Food op je tel ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
@ Rainbow - toch wel goed dat je nog bent afgevallen nadat je een paar dagen weg was! Ik vind dat altijd behoorlijk lastig! Scheelt nog wel of je dan je eigen eten klaarmaakt of afhankelijk bent van anderen.

Ik heb ontzettend veel aan de food-app! Vooral dat je zo goed kunt zien hoeveel kcal je al verbruikt hebt en hoeveel je nog mag. Nu, op zondag, hebben we altijd wat taart s ochtends en later een glas wijn en nootjes, toastjes enz. Daar heb ik nu met mate van genomen. Dat telt dan mee en ik zal in de loop van de dag weer ergens anders op besparen. Je hoeft dan gewoon niet zo mega streng te zijn als je het dan weer compenseert. Dat bevalt me goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 12:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heb mijn doel bijgesteld naar 2 x hardlopen. 3 x is moeilijk haalbaar. Vanochtend zit het er alweer op. En het leukste na afloop - behalve dat ik me heel voldaan voel - is de kalorieenteller: die staat nu op min 668. Yes, mijn week mag beginnen!

Jullie allen ook weer veel succes deze week. Afgelopen week waren er mooie resultaten te zien, daarmee gaan we door!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 8:33    
Vrouw Weeggegevens   JmesJourney
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig!!

hihi zelfde rrainbow, moeten veel geduld hebben, maar we komen er wel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Anita65
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Step by step
Best tevreden met het resultaat van afgelopen week.
Zag dat er meer sportdoelen zijn bijgesteld. Heb ik ook gedaan. Komende 2 weken 2 dagen op de fiets naar kantoor ipv 4x. Ivm vakantie werkt eigenlijk iedereen rest van de week thuis. Ik ook dan maar.
Maar op de thuiswerkdagen wel voorgenomen om na werktijd 1 uur te wandelen. Kijken hoe dat bevalt komende week.

En top hoor meiden zoveel groene vakjes! Succes komende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 17:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond veel zin in eten gehad. Niet vanwege honger uiteraard maar de behoefte om wat in je mond te stoppen...
Heb me weten te redden met twee stukjes pure chocolade, een kliekje bloemkool en net nog een kop thee. Nu maar gauw naar bed, anders sta ik er niet voor in!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 21:47    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jee: alles groen hier, geweldig & houden zo!

Tot m'n eigen stomme verbazing nu zelf ook 2 keer groen op een rij (vast aangestoken door jullie!).
Trainingsritme zit er inmiddels, met nog 1,5 week te gaan tot het nieuwe (laatste!) lesjaar, weer goed in: keurig minstens 90 minuten per dag roeien (Concept-2 machientje naast m'n bed: iedere morgen 3500 meter (ongeveer 17 minuten)) en fietsen (mooi weer: buiten, anders op de hometrainer boven, met uitzicht op de Poelpolder).
Nu kijken of ik de snoepjes & lekkere drankjes binnen de perken kan houden, zodat de weg naar beneden weer kan worden voortgezet.

(vanmiddag onszelf weer vergrepen aan een paar goddelijke "Koyts" (Jopen) met wat oude kaas erbij: prima combinatie, maar maar niet ál te vaak doen ...)

(wordt vervolgd .....)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 22:25    

Reageer met quote
JAAA we gaan lekker met elkaar! Lachen
Dit weekend hier vol met (eet)feestjes, moeilijk!
Heb al heel wat afgeslagen, maar ook 1 taartje gegeten.
Vanavond en morgen nog gezond doorkomen.
Maandag weer wegen.
Jullie nog leuke weekendplannen en tips om verjaardagen en feestjes door te komen zonder je te overeten aan al dat lekkers?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 16:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Rrrainbow schreef:

Jullie nog leuke weekendplannen en tips om verjaardagen en feestjes door te komen zonder je te overeten aan al dat lekkers?

Je komt het het beste door als je van tevoren bedenkt wat en hoeveel je wilt eten en drinken. Ook al weet je natuurlijk niet van tevoren wat er precies langs komt. Alcohol? ja of Nee en hoe vaak? Gebak? Hapjes? Hoe vaak? Dat misschien een beetje afstemmen op wat je eerder die dag al had gegeten. Andere keuze zou kunnen zijn: van alles één pakken.
Veel plezier vooral, en probeer goede keuzes te maken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 17:41    

Reageer met quote
Dank je Christia, gisteren een taartje gehad en wat kleine hapjes en extra lang gezwommen (75 min).
Vanmorgen goed ontbeten en met mezelf afgesproken dat ik vanmiddag 1 ding kies wat ik erg lekker vind en daarbij water en thee drink en vanavond ga voor veel groente en salade.
Kok
Hoe gaat jullie weekend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2018 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7