Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

130+

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Voor de zwaargewichten onder ons.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Ha Spacey, ik wil graag met je meedoen al zit ik nu weer onder de 130, ik kom van 151 kg.
We gaan er voor hè, op naar een gezonder lichaam ! cheerleader

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 18:30    

Reageer met quote
Hoi Midde, gezellig dat je erbij bent. Ik ben weer flink teruggevallen, iets met emo-eten.... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Zoooo herkenbaar Spacey, de keren dat ik een terugval heb gehad zijn niet meer op 1 hand te tellen maar we zijn er toch nog steeds hè, en we geven niet op !!
Komt goed hoor stapje voor stapje en soms een stapje terug maar altijd trots naar voren kijkend want we zijn gewoon goed bezig, ik denk dan altijd als ik niet op de weegclub had gezeten dan was ik toch zeker al over de 200 kg. geweest.
We kunnen het en gaan er voor hè, kom op ! cheerleader cheerleader

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth Mams
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met EGA

Reageer met quote
Hallo Midde en Spacey
Over terugval gesproken Huil huil
Maar Midde , jouw woorden inspireren me enorm en ik kijk weer vooruit !
Succes jullie

Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 mei 2019 13:40    

Reageer met quote
Hier een groen vakje, ondanks een BBQ. Ik heb er zeer van genoten, maar voor mijn doen zeer matig gegeten. Prima combi dacht ik. Ik moet echt leren dat ik van weinig eten ook kan genieten. Bij het opruimen ging er veel de vuilnisbak in, daar heb ik nog wel moeite mee, voedsel weggooien. Maar ik merk daar wel een verandering in, in mijn gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
130+ heb ik achter me gelaten, maar elke dag is weer een strijd om niet toe te geven aan verleidingen. Terugvallen genoeg, maar voor nu weer op het juiste pad in de hoop nu toch eens door te zetten.

Momenteel ook nog een echte zwaargewicht, mocht het afvalproces doorgaan zal ik in mijn hoofd langere tijd een zwaargewicht blijven. Uit het verleden weet ik dat het heel lastig is om dat beeld uit je hoofd te krijgen. Ik hoop dat ik met jullie mee mag doen, want sprintjes zijn er altijd nodig om bij de les te blijven.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 15:22    

Reageer met quote
Zeker welkom Pien!

Het gaat mij erom dat als je 130+ kilo bent (geweest), het anders is om af te vallen dan wanneer je van 70 naar 65 kilo wilt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Daarom wil ik graag met jullie meeschrijven. Afvallen is afvallen, maar met nog best een lange weg te gaan is het proces toch anders en kun je je ook voorstellen en inleven in wat een ander doorstaat.

Je hebt het netjes gedaan met de bbq, ik vind dat ook erg lastig om voedsel weg te gooien. Vaak gooi ik het in de verkeerde kliko Lachen Lachen . Stiekum zelf nog een paar grote happen van iets naar binnen werken en dan een klein restje weggooien Schaam Schaam .

Ik vond mezelf vanmiddag ook best sterk met eten koken. Van tevoren al bedenken wat zal ik zelf eens nemen. Ik neem drie vervangende producten op een dag en 1 maaltijd zelf bereid. Weekend is voor mij vaak wel wat lastig, daarom mag ik van mezelf op zaterdag een beetje smokkelen en op zondag eingelijk weer in het gareel. Voor de maaltijd had ik bedacht dat ik anders wel vis mee kon eten op de wijze bereid voor man en dochter en dan ook maar een paar gebakken aardappeltjes erbij. Maar dat bereidend vond ik het toch wel errug jammer om de goede score van afgelopen week en mijn nu echt 10 kilo kwijt om zeep te helpen omdat lekkere trek zou overwinnen.
Ik ben naar de garage gegaan, een zoete aardappel gepakt en deze in frietjes gesneden. Gebakken in olie en daarna talapiafilet erbij in roergebakken. Een goed gevulde salade erbij en heerlijk gegeten, en een tevreden en voldaan gevoel. Terwijl ik anders nu met een errug moe gevoel hier zou zitten.
Jaja, ik leer het nog wel eens Lachen

Elisabeth en Midde, jullie ook lekker het weekend door?

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 15:59    

Reageer met quote
Pien5 schreef:
Je hebt het netjes gedaan met de bbq, ik vind dat ook erg lastig om voedsel weg te gooien. Vaak gooi ik het in de verkeerde kliko Lachen Lachen . Stiekum zelf nog een paar grote happen van iets naar binnen werken en dan een klein restje weggooien Schaam Schaam

Zo herkenbaar!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 16:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2