Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

120+ers gaan ervoor!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wizz
Weegclubfan voor het leven

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
ha Pien, ja de broodmaaltijden zijn het lastigst bij koolhydraatbeperkt, maar Atkins heeft nu van die crisp crackers, die zijn lekker en hebben maar heel weinig koolhydraten. 1,8 per stuk en 0.8 is vezels. Die eet ik af en toe ook, en dan met kaas. Het is voornamelijk luiheid, want dan heb ik geen zin om eieren te bakken of zo, en een crackertje met kaas is veel sneller gemaakt.
Ik ben mezelf ook aan het aanleren om 's ochtends meteen wat te eten en daar heb ik eignelijk een gruwelijke hekel aan, maar ja. Met die medicijnen lijkt het me beter voior m'n maag en voor je leptinehuishouding schijnt het ook veel beter te zijn, dus ben ik maar braaf en probeer het in elk geval!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 6:23    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vanmorgen gewogen ,gelijk gebleven,ik snap het niet had wel verwacht dat er iets af zou zijn,veel gefietst en goed opgelet,maar ja het is zo,gaat het met jullie goed,er word weinig geschreven.

Nou dames fijne dag vandaag,het word mooi weer dus ervan genieten!

Groeten Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 7:17    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Roefie, gelijk blijven is beter dan aankomen. Maar na gedane inspanning zie je toch liever resultaat op de schaal.

Ik had maar een klein minnetje afgelopen week. Dat na toch een paar weken meer als een kilo eraf. Maar volledig eigen schuld, te vaak en te veel verkeerde voedingswaar gehad. Nu is het klaar en ik ga verder.
Sinds het weekend een serieuze poging om koolhydraat beperkt/arm te eten. Geen brood, pasta, rijst of aardappel gehad. Wel wat bruine bonen gehad, door de roerbak. Die zijn niet koolhydraatarm maar wel langzame koolhydraten.
Ik hoop dat het volgende week terug te zien is op de schaal, maar nog belangrijker dat ik me er lichamelijk en ook in mijn hoofd beter door ga voelen. Ben al druk aan het googlen/pinteresten om ideeen op te doen voor maaltijden, heb al lekkere recepten gevonden die ik zeker ga proberen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 okt 2018 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Whoehoe, ik ben geen 120+ er meer! Dag 120, tot nooit meer ziens! Ik begon op 24 augustus met 129,1. Nog 200 gram afvallen en ik zit op de -10 kilo. Moet lukken voor het volgende weegmoment.

Ik hoop dat het bij jullie net zo voortvarend gaat, en zo niet: dat ik jullie mag aansteken met mijn motivatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Top Maira,klinkt anders hè 119 ga zo door,hier lukte het niet zo,vandaag maar weer eens even streng voor mezelf zijn,gisteren een mooie fietstocht gedaan 45 km.nu lekker buiten in het zonnetje,is genieten, FIJNE dag verder,groeten Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 12:30    

Reageer met quote
Wat goed Maira! We begonnen zo mooi gelijk en gingen gelijk op. Maar bij mij gaat het even wat minder goed dan in het begin.
Ik vind het goed van je hoe gemotiveerd je bent en blijft en goed blijft afvallen. Heb je een methode die je volgt om af te vallen?

Ik was vorige week 121, totdat mn eetdrang naar boven kwam afgelopen vrijdag en ik vanochtend weer 121.6 was. Zo ga ik natuurlijk nooit onder de 120 komen. Volgende week is mijn man jarig en ik hoopte al een tijdje dat ik dan onder de 120 zou zitten, maar dan mag er wel een wonder gebeuren wil ik dat gaan halen. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dat doel goed voor ogen blijven houden en zien weerstand te bieden aan de verkeerde stemmetjes.
Het is mooi weer, zo lekker even naar buiten dat doet ook vaak wel goed.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 okt 2018 11:09    

Reageer met quote
ik neem weer afscheid, het lukt me op dit ogenblik niet, voornasmelijk door de medicatie en ik wil ook niet jullie plezeir bederven Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 16:42    

Reageer met quote
Jammer Wizz. Hopelijk komt er snel een moment dat het je wel gaat lukken.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 18:49    

Reageer met quote
de medicatie zit me knap dwars, ik hoop dat die bijwerkingen op den duur afnemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 20:29    

Reageer met quote
Sterkte Wizz. Zal ik je dan maar verwijderen uit deze sprint?

Het is wel jammer dat het verder zo rustig is hier, hoe gaat het met jullie?

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 okt 2018 23:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7