Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

120+ers gaan ervoor!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sleutelfee
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
hallo allemaal,
Ook ik doe graag met jullie mee...ben het afgelopen jaar dat ik niet actief was behoorlijk aangekomen. nu besloten dat ik er toch echt voor ga om af te vallen naar een uiteindelijk gezond gewicht. (Ik krijg ook steeds meer last van mijn voet) Ook ik heb een lange weg te gaan, maar probeer stap voor stap te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 sep 2018 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Hoi hoi

Na een beroerde week met vreet buien als gevolg moet het toch eens afgelopen zijn met de buien!
Bij deze doe ik graag met jullie mee, misschien helpt het me als ik hier wat vaker kom dat ik bewuster wordt met wat ik allemaal in me mond stop!
Beter hier iets schrijven dan een stuk chocolade in me mond stoppen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 18:15    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Hoi hoi

Na een beroerde week met vreet buien als gevolg moet het toch eens afgelopen zijn met de buien!
Bij deze doe ik graag met jullie mee, misschien helpt het me als ik hier wat vaker kom dat ik bewuster wordt met wat ik allemaal in me mond stop!
Beter hier iets schrijven dan een stuk chocolade in me mond stoppen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 18:15    
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik snap je zo goed, hier wil het ook niet zoals het zou moeten. Ik mis motivatie, een einddoel, iets dat ik heel erg graag wil....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 18:16    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo lotgenoten,

Het zal een strijd voor ons blijven,ik ben nu bijna 70,maar mijn hele leven aan het lijnen,toen ik trouwde 50 jaar geleden al zwaar rond 90 kg.maar nu ik ouder wordt krijg ik er veel last van het gewicht,lopen gaat moeilijk,fietsen goed,de afgelopen 2 dagen 100km.gefietst,en niet echt veel gegeten of gesnoept,dus morgen maar even tussendoor wegen,nou meiden zet hem op ,we gaan ervoor,veel schrijven helpt,fijn weekend!
Groeten Roefie cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2018 19:08    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Welkom Hilde en Sleutelfee. Veel succes.
We hebben allemaal nog een lange weg te gaan, een weg met de nodige pieken en dalen. Daarom vind ik het zelf ook prettig om met lotgenoten te schrijven.

NairobiGeneve, je hebt je bij deze sprint aangesloten, maar zelf zou ik het wel leuk vinden als je ook een berichtje achterlaat. Ik heb even in je profiel gekeken, voor jou gelukkig heb je de 120 nog niet gezien. Maar heb je een reden dat je je hierbij aansluit, want de titel is 120+ers gaan ervoor. Je hebt waarschijnlijk net als ons nog een lange weg te gaan, maar het is wel leuk om motivatie/inspiratie te geven zodat je het ook terug kunt krijgen.

Ik vroeg me af, wat willen jullie. De sprint sluiten zodat deze overzichtelijk blijft of open laten staan?

Het gaat bij mij wel goed. Doe er niet eens iets bijzonders voor, ja de snelle suikers in de vorm van tussendoor laten staan en proberen niet te veel boven de 1500 calorieën uit te komen. De eetbuien zijn redelijk rustig, heb wel eens een misser maar niet zoals wel was de 1 na de ander. Vanochtend zelfs 123.5!
Mijn doel is om met kerst rond de 110 te wegen, is wel een mooie missie. Weet niet of het lukt, maar zou leuk zijn. Ik wil graag een mooie rok of jurk aan. Heb dit niet vaak aan en voel me er nu ook echt niet lekker bij om dat te dragen.

Succes allemaal en gewoon schrijven hier. Goede afleiding en hopelijk ook motivatie.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 13:20    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Pien5,

Een kleinere groep vind ik persoonlijk prettiger,als iedereen iets Schrift is het overzichterlijke, maar dat is mijn mening!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 sep 2018 14:44    
Vrouw Weeggegevens   Sleutelfee

Dieet: EGA

Reageer met quote
hallo allemaal,
ook ik vind het prima zoals de groep is...

gister een verjaardag gehad....ging niet geheel zoals verwacht. toch wat dingen gegeten die ik niet wilde eten en avond eten was soepje waardoor ik gisteravond laat nog trek had. en natuurlijk dan niet in een appel Schaam Schaam

vandaag wel weer goed bezig...hoop dat ik toch wat afgevallen ben. (wanneer wegen jullie je in de week???)

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Hoi meiden,

Ik doe niet mee aan de sprint maar ben dit jaar net als jullie boven de 120kg begonnen. Na lang overwegen ging ik voor een operatie, was het schommelen zo zat! Hoe dan ook wil ik jullie veel sterkte wensen! Jullie kunnen het Erg blij

April 2016 van een prachtige dochter bevallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 19:08    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Dankje Panterdraak!

Pien, sluiten of open laten vind ik allebei prima.

Met mij gaat het goed, eigenlijk. Ik ben nu in een maand 6,5 kilo kwijt en dat is heerlijk! Ik voel al dat mijn broeken losser zitten. Ik word er wel eens moedeloos van als ik bedenk hoeveel er nog af moet, en ik heb nog te weinig vertrouwen in mezelf dat ik het daadwerkelijk ga volbrengen, maar over het algemeen ben ik er vrolijk onder. Weight Watchers geeft me veel houvast, en eigenlijk eet ik lekkerder dan ooit tevoren, hihi, omdat ik het met veel meer aandacht, zorg en liefde klaarmaak.

Waar ik wel aan moet wennen is het plannen, het veel tijd met voorbereidingen bezig zijn. Dat is dan ook een van mijn valkuilen: hongerig thuis komen, me voor etenstijd volproppen en dan iets snels koken omdat ik te moe ben. Uit verveling, moeheid, blijdschap, stress of wat ook naar de (koel)kast lopen ook, maar het lukt me tot nu toe om braaf alle puntjes in te voeren in de Weight Watchers app en dat weerhoudt me om mijn hele voorraad in een keer in mijn hoofd te duwen. Uitsluitend plantaardig eten lukt ook heel goed, tot een etentje bij mijn stiefvader na.

Jullie ook toi toi toi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 14:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7