Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

120+ers gaan ervoor!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Nu achter de laptop, waarop ik vreemd genoeg geen mail meer binnenkrijg van weegclub. Op mn telefoon belanden de mails in de spambox. Ik dacht steeds dat er geen nieuwe mail was, maar als ik dan op de site van weegclub keek dan waren er wel nieuwe berichten getypt. Maar vaker controleren Lach

Roefie en Spacey, leuk dat jullie mee gaan schrijven.
Roefie, dat snoepen is een lastig iets. Bij mij is het als er druk op de ketel komt dat ik er dan meer mee bezig ben. Maandag voor mijn gevoel een nieuwe start en dan is er in mijn hoofd een proces die ervoor zorgt dat de trek naar lekkers sterker is.

Maar ik heb nu nog meer een stok achter de deur. Vanochtend voor vescheidene klachten bij de huisarts geweest en daar bleek dat mijn suiker te hoog is. Nuchter net boven de 13, en dat moe eigenijk onder de 7 zijn. Nu nog een keer bloed prikken maar dan in het lab en volgende week een uitgebreid gesprek met de praktijkverpleegkundige.
Ik voel me al langere tijd niet lekker, vage klachten. Ook erg moe. Er gaat dan wel ergens een lampje branden, maar toch wegdrukken. Nu moet ik echt wel, ik ben niet echt een medicijnslikker (vergeet het vaak ook om in te nemen).

Maar ja, hoe dan aan te pakken, suikers en dan met name de snelle zal ik nu echt moeten schrappen. Dus letten op de koolhydraten. Maar dat zal volgene week ook wel besproken worden. Eerst maar eens in verdiepen wat het inhoudt.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 10:25    
Vrouw Weeggegevens   Roefie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier helemaal mis vandaag,naar de huisarts geweest,voel me niet lekker ,ja en dan ga ik snoepen,dom ,dom,morgen bloedprikken kijken wat daar uitkomt,volgende week weer terug komen bij H.A.
Fijne avond allemaal en sucses
Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 17:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie,hier foute boel,doe me weer tegoed aan koekjes echt fout bezig,brr.vandaag maar weer eens goed mijn best doen, vanmiddag thee drinken met een vriendin en een wandelingetje maken,het lopen gaat niet zo goed,maar neem de wandelstok maar mee.
Fijn weekend allemaal Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 7:58    

Reageer met quote
Hallo Roefie,
wat jammer dat het even niet zo lekker gaat. Weet je ook waar het door kan komen? En als je probeert er eerst achter te komen waarom je gaat snoepen? Ik weet dat dat een lastige is, want gedachten worden bij mij op een eetmoment ook heel ver weg gestopt. Maar ik merk wel dat als ik mij er bewust van wordt en er ook echt over na ga denken waarom ik los ga dat het dan ook klaar is.
Ben je al te bloedprikken geweest? Ik hoop dat je erachter komt wat er aan de hand is.

Vanochtend ook eens over alles aan het nadenken, en op 1 moment na afgelopen week gaat het best wel redelijk met mijn eetbuien momenteel. T is al even geleden dat ik de kasten in ben gedoken voor iets lekkers, en dat terwijl er allerlei zoetigheid hier in de kast ligt nav tractatie op school en verjaardag. Eten doe ik wel goed, maar tussendoor wat vaker eiwitrijk en ik houdt het ook vol tot een volgende maaltijd. Terwijl ik gewoon eet en ook goede porties val ik volgens mijn weeg af. Broeken zitten ook niet strak, dus ik denk ook dat het inderdaad er af gaat. Ik dacht altijd dat ik alleen maar kon afvallen met vervangers of koolhydraatarm/beperkt lukt het me ook met wel een boterham of cracker en aardappelen/rijst of pasta. Vanochtend zelfs 126 Geschokt . Hopelijk maandag ook, het weekend vind ik wel wat lastiger en dan ook nog verjaardag vieren. Maar...…. alles wat naar binnen gaat doe ik zelf en zelf maak ik die keuzes.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 12:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Pien,
Daar zoek ik altijd wel naar waarom ik ga eten,nu denk ik dat het afwachten is wat er woensdag uit het bloed onderzoek komt,zie er wel tegenop,heb het gevoel,van suiker te hoog cholesterol, maar ja niet druk over maken zolang het niet bekend is,vanmiddag gezellig een wandeling gemaakt met een vriendin,daarna thee met een aardbeien gebakje,vanmorgen 15 km.gefiest dus genoeg beweging gehad!
Fijn weekend allemaal
Groetjes Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
De eerste kilo er weer af. Jammer genoeg hier niet te zien, maar wel in mijn eigen grafiek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 6:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi Spacy,goed je best gedaan,hier gaat het ook goed,heerlijk gevoel is dat hè!
Fijne week allemaal en succes met afvallen

Groetjes Roefie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 7:06    

Reageer met quote
Mooie score spacey. Ook al is het niet te zien in het schema, wel in je eigen profiel is het terug te vinden. Het begin is er!

En ook het begin van de sprint is er. Op naar kilo's minder.
Succes allemaal!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 sep 2018 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Hoe gaat het met je Roefie, heb je gisteren de uitslag van je bloedtest gehad?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 10:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Hier gaat het goed,gisteren de uitslag gehad,was goed,besloten om geen antidepressiva te gaan gebruiken voor de fibromyalgie, wel aan het gewicht gaan werken ,is overal beter voor,dus dames we gaan ervoor,zin in,mijn hoofd is nu leeg,gestopt om altijd op mijn tenen te moeten lopen bij een bepaald iemand,nu ben ik aan de beurt,vanmiddag een fietstochtje doen ,is nog mooi weer ervoor!
Fijne dag allemaal en veel sucses
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 11:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7