Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wkn knallen met Dr.Cohen/koolhydraat arm!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
MissDaisy schreef:
Dipinipi schreef:
Midde schreef:
We zijn samen al 48 kg. Geschokt Lach afgevallen in dit sprintje, wow, goed gedaan zeg.
Ik wens jullie alvast een mooi & slank weekend !

wow...en dat voor een heel groot deel door jou Midde
Erg blij Applaus

Midde zorgt voor de helft van de kilos die er af vliegen... Echt niet normaal hoe goed jij gaat!

@Dipinipi
@MissDaisy

Thanx !!
Ach ik krijg ook flink wat minder kcal binnen dan mijn grote lichaam verbruikt hè en dan kan het hard gaan...….nog 55 kg. Geschokt te gaan dus hopelijk blijft het nog wel ff zo hard gaan.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Midde schreef:

Ach ik krijg ook flink wat minder kcal binnen dan mijn grote lichaam verbruikt hè en dan kan het hard gaan...….nog 55 kg. Geschokt te gaan dus hopelijk blijft het nog wel ff zo hard gaan.

Klinkt zo eenvoudig, maar je moet er wel zelf voor zorgen dat er zo weinig kcal binnenkomen, dus evengoed: chapeau Mallepietje Midde

Ik ga maar eens in je eetboekje snuffelen denk ik, daar móet inspiratie op te doen zijn Lachen

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 17:11    

Reageer met quote
Kathinka schreef:
Midde Ik ga maar eens in je eetboekje snuffelen denk ik, daar móet inspiratie op te doen zijn Lachen

@Kathinka

Ik doe het Fast 800 Diet van Michael Mosley, dat is dus koolhydraadarm & 800 kcal mediteraanse stijl eten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 18:48    

Reageer met quote
Midde schreef:

Ik doe het Fast 800 Diet van Michael Mosley, dat is dus koolhydraadarm & 800 kcal mediteraanse stijl eten.

Jeetje, hoe houd je het vol met 800 kcal Geschokt Maar er zitten wél erg lekkere dingen bij, die mediterraanse stijl is toch niet te versmaden smullen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 22:22    

Reageer met quote
Kathinka schreef:
Jeetje, hoe houd je het vol met 800 kcal Geschokt Maar er zitten wél erg lekkere dingen bij, die mediterraanse stijl is toch niet te versmaden smullen

@Kathinka

Veel proteïne eten zodat ik lekker lang vol zit en veel groenten natuurlijk ook.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 1:29    
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Midde schreef:
Kathinka schreef:

@Kathinka

Veel proteïne eten zodat ik lekker lang vol zit en veel groenten natuurlijk ook.

Goed man! Ik zou echt van mn stokje gaan met 800 calorieën. Tegen 12 uur heb ik 600 cal. Verbrand en dan moet je nog de hele dag Geschokt
Respect

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 8:02    

Reageer met quote
MissDaisy schreef:

Goed man! Ik zou echt van mn stokje gaan met 800 calorieën. Tegen 12 uur heb ik 600 cal. Verbrand en dan moet je nog de hele dag Geschokt
Respect

@MissDaisy

Thanx, maar je lichaam past zich verbazingwekkend snel aan aan die 800 kcal., gelukkig maar.
Ik las gister in de facebook-groep van het fast 800 diet dat er ook heel wat mensen zijn die er nog heel intensief bij sporten, ik weet ook niet of ik dat zou trekken hoor.

Ik zie dat je in Zeeland woont, wij gaan van de week op vakantie naar het altijd mooie Zeeland, zal onderweg ff naar je zwaaien Lach Zwaaien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 8:12    

Reageer met quote
Ik heb net even op de site van het voedingscentrum (waar ik ook mijn eten bijhoud) een week bekeken: gemiddeld 1189 kcal per dag. Er zijn wel dagen dat ik niet boven de 900 kom, maar dat is voor mij echt uitzondering. Maar ach, ik val lekker af bij die bijna 1200 en dat kan ik echt nog wel een tijdje volhouden, dus dat doe ik dan ook maar Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 22:39    

Reageer met quote
@Kathinka

Gewoon volhouden hoor als dat dieet bij je past en je er goed van af valt.
Wat heb jij een leuk onderschrift onder je ticker zeg. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2019 9:03    

Reageer met quote
Midde schreef:
@Kathinka
Wat heb jij een leuk onderschrift onder je ticker zeg. Lach

Geboren tijdens een lekker slap oh-en-sessie hier op de weegclub Lachen . Ik denk dat het in 2011 was. Die rotkilo's die maar van geen wijken weten als je op zo'n plateautje zit, daar hadden we het over en de term verlatingsangst kwam voorbij.. 1 +1 = 2 Lach

Vandaag lekker een vrije dag, ik ga zo eerst maar eens de fiets van stal halen voor wat boodschappen, kan ik daarna lekker de linzenspread gaan maken. Fijne dag allemaal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 13 feb 2019 9:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
Pagina 25 van 27