Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wkn knallen met Dr.Cohen/koolhydraat arm!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MissDaisy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Jess schreef:
zit weer in een funk... dit is wat er in mijn hoofd in rondjes gaat:

Ik snap je helemaal Jess! Ik heb vanochtend maar Motivatie speeches afgespeeld... om mezelf te boosten voor sporten sochtends.

En dan voelt het een paar uur top maar nu heb ik er alweer helemaal de pest in. Geen idee waar ik last van heb!

Hou vol kanjer! als we elke keer moeten opgeven of aan ons zelf toegeven dan leren we het nooit af.

Laten we karakter tonen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 feb 2019 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
@Jess

Hou vol hoor !
Succes cheerleader

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!

Laatst aangepast door Midde op di 05 feb 2019 17:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 feb 2019 16:56    
Vrouw Weeggegevens   Jess

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Thanx voor de tips!
So far so good!

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 feb 2019 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
JanHintje schreef:
Als ik dat zo sterk heb, dan sta ik mezelf gewoon 1 foute maaltijd toe. Dat waar ik echt zin in heb. Meestal heb ik er dan ook een week niet afvallen voor over zelfs haha. Maar daarna gewoon weer verder!
Uiteindelijk hou ik het dan langer vol merk ik.

Vanmiddag dat vreselijke zeurstemmetje dat Jess ook lastigvalt op bezoek gehad. En uiteindelijk besloten dat ik dan eindelijk die patat met een kroketje mocht hebben waar ik al meer dan een maand trek in heb. Het was lekker, maar ik heb er een opgeblazen gevoel door overgehouden van heb ik jou daar Huil huil .
Maar goed, vanavond weer verder alsof ik nooit een foutje maak. Eigenlijk wil ik het ook niet zien als foutje, meer als iets dat ik mezelf sporadisch toe wil staan. Maar leren maat houden is ook een ding! Nu dus écht minstens een paar weken niet, dat ging in het verleden vaak fout.

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 feb 2019 22:57    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
ja Kathinka, iedereen doet het op zijn eigen manier. Ik heb ontdekt dat ik gewoon niet al te streng moet zijn af en toe voor mezelf. Inderdaad moet je dit soort uitspattingen niet elke week hebben, maar af en toe moet kunnen. Vind ik tenminste.
Is voor je lijf ook niet slecht als ie eens een keer schrikt van iets anders lees ik wel eens.
Wel jammer dat je je dan na zo'n maaltijd zo opgeblazen voelt, maar ook meteen een goeie reminder.
Jouw afvallen gaat al tijden heerlijk trouwens zag ik net!
Jess hoe gaat het nu?
Ik denk ook dat het ons straks gaat helpen als het voorjaar is, deze maanden zijn voor mij in elk geval niet de makkelijkste om af te vallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 9:06    

Reageer met quote
Hier gaat ie goed, gister zo'n mini pakje met pure amandelen genomen, verder volgens plan.

Echter nu heb ik op de weeg gestaan en ben ineens heel veel aangekomen.... Zal niet aan de nootjes liggen, lijkt me. Maar zou kunnen dat ik veel vocht vast hou... Te zien aan mijn handen...
Toch kan mijn riem eentje strakker. Wie heeft een idee hoe dit kan?!
Maandstonden heb ik niet meer. Maar sinds ik door de overgang ben doet mijn lijf rare dingen...

Verdenk nog steeds de chemo ervan, maar na bijna 3 jaar moet dat toch ook wel een keer uit mijn lijf zijn...

Vandaag maar eens meer focus op hydrateren...
Dat blijft een dingetje. Wel een heel lekker rooibos theetje gevonden 'african dream' heerlijk!

Fijne dag allemaal, hopelijk laat ons koppie ons vandaag niet in de steek... En gaan we strak er tegen aan...

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 9:14    

Reageer met quote
PS degene die 3 weken niet wegen, haal ik uit het sprintje, daardoor wordt de lijst af en toe iets korter.

Inmiddels zijn er ongeveer 5 personen uit het sprintje gevallen. Men mag altijd weer opnieuw aanmelden natuurlijk. Maar dan wel elke week even op de weegschaal Erg blij

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 9:19    

Reageer met quote
@Missdaisy welke motivatie speeches luister jij?
Kan er ook wel een paar gebruiken...

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 9:22    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Jess, chemo? Gaat het nu goed met je?
Over dat vocht vasthouden, misschien gewoon een kwestie van te weinig drinken? Wel super dat je taille daar blijkbaar geen last van heeft Lachen
Grappig dat jij die thee zo lekker vindt, ik hou helemaal niet van rooibos thee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 9:26    

Reageer met quote
JanHintje schreef:
Jess, chemo? Gaat het nu goed met je?
Over dat vocht vasthouden, misschien gewoon een kwestie van te weinig drinken? Wel super dat je taille daar blijkbaar geen last van heeft Lachen
Grappig dat jij die thee zo lekker vindt, ik hou helemaal niet van rooibos thee.

ja het gaat goed, weer controle gehad en kan er weer een jaartje tegen Applaus

Toch is deze rooibos lekker omdat het meer lijkt op herfst/winter thee. Yes! (nederlands= komt bij zo'n thee winkel vandaan...
En rooibos is gezonder dan zwarte thee
Groene thee, vind ik niet zoveel aan... Dat is nog beter voor je Smile

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 9:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 22 van 33