Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Het is weer tijd voor een nieuwe 12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

LET OP alleen inschrijven als je 12 weken je gewicht en bericht doorgeeft inschrijven kan vanaf vandaag tot volgende week zaterdag erna sluit ik het

Laatst aangepast door Ellen op di 06 nov 2018 13:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 13:01    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Beste deelnemers er start weer een 12 wk actie met prijs, schrijf je alleen in als je er echt 12 wk voor gaat wekelijks komt er 1 herinnering voor de deelnemers die nog geen bericht of gewicht hebben ingevoerd .
Wekelijks kom er een lijstje van de beste afvallers van die week en oplopend .
Wil je wat vragen of opmerken doe dat dan hier

12 Weken Afvallen Actie
Afvallen is vooral een kwestie van volhouden. Daarom start de Weegclub weer met een actie 12 Weken Afvallen Wie tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten meeweegt en wekelijks een bericht hier post maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor:
www.dieetwebshop.nl

Hoe doe je mee?
Om mee te doen, hoef je niets speciaals te doen. Het enige wat je hoeft te doen is tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten mee te wegen en wekelijks een bericht te posten. Het maakt niet uit hoeveel je afvalt of aankomt, het enige dat telt is of je elke week je gewicht hebt ingestuurd. Om mee te doen met deze actie voer je links je tussenstreefgewicht in en klikt op ik doe mee je ziet dan hierboven je naam en je streefgewicht verschijnen.
Wil je niet de eerste week al eruit gekickt worden voer dan na je aanmelding je gewicht in zoals je altijd hebt gedaan.

Wanneer?
Inschrijven vanaf Dinsdag 6-11-2018 t/m Zaterdag 17 -11-2018 erna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven
De actieperiode loopt 12 weken .
Je kan dus gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag, maar je moet er wel voor zorgen dat je in deze periode dus geen week overslaat om je gewicht of bericht in te voeren.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beëindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

De kleine lettertjes:
1 ) De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
2 ) De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
3 ) De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
4 ) Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
5 ) Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
6 ) Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
7 ) De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
8 ) De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
9 ) De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10) De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jeee ik zat al met smart te wachten...leuk ik doe weer mee er mogen nog heel wat zwangerschapskilo’tjes af!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 13:35    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yes, ik doe ook weer mee. Geweldige sprintjes zijn dit. Het zal wel niet allemaal groen zijn maar wel gezellig. Cool Lachen

Succes allemaal.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 14:25    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee.
Knop moet nu maar weer eens om.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 14:57    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 15:11    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank Ellen en Wow wat ben je goed bezig!!!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 16:07    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Gezellig ik doe weer mee,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Yes, ik doe weer mee! Weer een goede stok achter de deur om mijn gewicht in te voeren Lachen . Ook hier moeten er weer (nog steeds) kilo’s af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 19:45    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jaaaaaa, wat fijn deze sprint, ik doe mee! Idd goede stok achter de deur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 21:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 1 van 55