Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn startgewicht staat, nu er tegen aan! Ik heb geen problemen met Sinterklaas dus dat scheelt! Kerst en oud en nieuw heb ik zelf in de hand dus ook daar moet ik goed doorheen komen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 6:38    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik heb ook geen problemen met Sinterklaas of feestdagen. Maar wel met mezelf. Ik vind dat ik meer mag dan goed voor me is. Dat constante gevoel wil ik aanpakken. Niet meer toegeven aan wat ik vind of voel, maar wijs en verstandig blijven, goede keuzes maken en het hoofd uit het zand. Want deze struisvogel is weer wakker. Was ik altijd maar zo helder..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 6:55    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@mamdarijn

De grootste stap heb je nu al gezet, je bent op de weegschaal gaan staan en gezien dat als je niet dagelijks oplet je gewoon weer groeit.
Dus denk simpel, pak een schrift, schrijf weer even je doel op voor de moeilijke momenten, weeg en schrijf elke ochtend je gewicht op.
Zo vergeet je niet dat de porties iets kleiner moeten, je bewust moet kiezen en dan komt het goed.

5 kilo is te overzien maar ook daarna elke dag weer doorrrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 7:08    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ik zal het moeilijk krijgen ik ben jarig in dec. en nog 3 en ook 1 dec een groot feest en dan kerst en oud en nieuw .

ik zal heel blij zijn als dit allemaal voorbij .

IK heb er vaak niet veel zin in al die verjaardagen . Gelukkig een rustige kerst met ons 3 tje heerlijk .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wij hebben voor het eerst geen sinterklaas, de jongste zoon weet het nu en we hebben gezegd dat we dan met kerst gaan vieren. Vind ik toch gezelliger.
Hoewel het kinderfeest geweldig is als iedereen nog geloofd.Ik ga mijn best doen om zo weinig te snoepen, want dat is wel mijn valkuil, altijd wel wat in huis en dan ben ik niet zo sterk om er van af te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen we staan vandaag op 33 aanmeldingen maar let op aanmelden alleen is niet genoeg je moet echt iedere week een bericht posten en je gewicht invoeren.
Sta je Zaterdag op onderstaande lijst dan is helaas deze leuk en motiverende sprint voorbij voor jou.

VOORBEELD
Week 46 is bijna afgelopen.

De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
bloempje666, Dionbi, Dipinipi, Dymphie, Ellen, Eztur1971, fientjuh, gelukszoeker, iniemin, M40, Mamdarijn, morgenrood2, Stofje, whis en Wicht

Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn:
bloempje666, Dionbi, Eztur1971, H-1966, hm1512, iniemin, JPee, M40 en Wicht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik weeg me pas a.s. vrijdag. Dus ik blijf nog even 'rood'...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Ik weeg me pas a.s. vrijdag. Dus ik blijf nog even 'rood'...

Is een voorbeeld voor de deelnemers die wellicht nog niet weten hoe het werkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Leuk, een nieuwe twaalf weken sprint. Ik ga er ook weer voor.
Als eerste maar weer eens onder de 90 het nieuwe jaar in. Dan ben ik wel niks afgevallen in 2018, maar ook niet aangekomen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Dank voor de tip en peptalk Elisabeth! Voelt gelijk als enorme steun in de rug. Blij dat ik er niet in mijn eentje voorsta..

Ik ben gisteren gelijk begonnen en nam geen koek die getrakteerd werd. Voor het eerst sinds ik deze nieuwe baan heb heb ik iets niet genomen.
Vandaag werd tompoes getrakteerd en wederom niet genomen. Kortom, ik kan het wel. Maar het kostte wel een beetje wilskracht en moeite.. ik had graag genomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 nov 2018 20:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 9 van 55