Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 59, 60, 61  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
Beste allemaal,
Ellen allereerst bedankt voor de herinnering om wat te schrijven. Was er bijna bij ingeschoten in deze drukke week. Ik ga zo ook even lekker alles teruglezen. Het lukt me aardig goed ondanks alle sinterklaaslekkernijen (wat een lang woord haha) om m’n eetschema aan te houden. Was alleen vandaag een dagje naar mn ouders en mijn moeder had speciaal voor mij erwtensoep gemaakt. Heeeeeerlijk alleen ik mag het niet van “NewFysic” (geen erwten en geen erwtensoep). Maar ik kon het gewoon niet tegen haar zeggen. De schat had zo haar best gedaan. Dus soep gegeten en heel veel water gedronken. Maandag weer wegen... hoop zo dat ik in totaal 5 kilo eraf heb voor de kerst. Zit nu op -2,4 in 2 weken tijd.
Maar heb nog een aantal weken te gaan natuurlijk. Iedereen een heel fijn weekend verder en zet ‘m op! Samen staan we sterk!
Liefs Roos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.4Cool:

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
Hilda33 (2.90kg.), BmW (2.00kg.), lientje1972 (1.40kg.), roos71 (1.20kg.) en fientjuh (1.00kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
BmW (2.6%), Hilda33 (2.2%), lientje1972 (1.5%), fientjuh (1.3%), roos71 (1.2%), Jessika (1.1%), Mamdarijn (1.0%), Kaia (0.7%), Pianojuffie (0.7%) en Eztur1971 (0.6%).

De sprint is nu 3 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
Hilda33 (3.40kg.), BmW (3.00kg.), roos71 (2.40kg.), Jessika (2.10kg.), Mamdarijn (2.00kg.), Eztur1971 (1.80kg.), Pianojuffie (1.30kg.), H-1966 (1.20kg.), hm1512 (1.00kg.), weervrouw (0.80kg.), Kaia (0.80kg.) en fientjuh (0.80kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
BmW (3.8%), Mamdarijn (2.7%), Hilda33 (2.5%), Jessika (2.5%), roos71 (2.4%), Eztur1971 (2.0%), Pianojuffie (1.7%), H-1966 (1.7%), hm1512 (1.5%), fientjuh (1.0%), weervrouw (1.0%) en Kaia (1.0%)

Waar we het voor doen is om een gezonder gewicht te behalen en ja het oog wil ook wat.
Een gezonder gewicht kan voorkomen dat je ziek wordt of lichamelijke klachten krijgt. Niet dat je wordt overgeslagen met een gezond gewicht want ook dan kan je van alles over komen
Maar een gezonde levenswijze en een gezonder gewicht helpt zeker.

Succes allemaal

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beëindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 5:10    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Goedemorgen, je was al vroeg vanmorgen Ellen. Hey is een heel gepuzzel om alles elke week op een rijte te krijgen, dank daarvoor.

Deze week de sinterklaas week. Met de kleinkinderen al Sinterklaas gevierd, dus gaan we gourmetten met familie.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 7:13    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier ook volop Sinterklaas, heel gezellig allemaal, geniet vooral vande kinder gezichtjes.
Tja, en al dat lekkers? Gewoon klein beetje proeven en dan is er niks aan de hand.
Eigenlijk zoals het het hele jaar gaat, porties aanpassen en bewust kiezen Lach

Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 7:24    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Goede morgen lieve allemaal
Ik kom even langs om jullie een Gezegende zondag te wensen
succes deze week...lieve groetjes Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 7:58    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wij vieren woensdag Sinterklaas met onze neefjes, ik heb er zin in! Vandaag alles inpakken, woensdag maak ik lekker erwtensoep.

Het hardlopen is er de laatste weken weer bij in geschoten, druk, moe, vroeg beginnen op werk (ik ga altijd s morgens vroeg lopen). Aankomende week weer oppakken, anders moet ik weer opnieuw beginnen met opbouwen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 8:44    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vanochtend 74,4 kg
En dat na gisteren een flink bord vegetarisch Surinaams.
Daar ik op mijn streefgewicht ben.
Doorgeefgewicht 75 kg

Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Plukdedag
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Dank je wel, Ellen! Ik hoop ook een keer bij jouw mooie positieve rijtje te staan. Maar daarnaast ben ik dankbaar dat ik al zo mooi ben afgevallen. Nu volhouden en op naar de laatste 5 kilo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoera ik sta nog net in t lijstje!
We zijn even lekker bij Centerparcs, heerlijk ontspannen met de jongens!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 9:38    
Vrouw Weeggegevens   BmW

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank, Ellen voor het overzicht. Niet te gelóven, ik sta 4x in de lijst en ook nog es in de frontlinie. Pfff...doorzetten dus. Ben nog op t zelfde gewicht als vorige week, twee x uiteten geweest.
Vandaag hopen we dat de pieten pakjes brengen. Heb een supergrote schaal bowl van vers fruit gemaakt. Mmmm nu al zin in.

Stofje: een goede uitslag vh biopt?
Pluk de dag: gefeliciteerd met jouw kleinzoon. Alles goed nu met moeder en kind. En de papa.
Ellen: heel veel sterkte met het heenenweren naar ziekenhuis. Beterschap voor jouw Frans. Sterkte hoor. ♥️♥️

My body is perfect
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 10:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 59, 60, 61  Volgende
Pagina 42 van 61