Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Ik eet op een dag eigenlijk zo weinig dat ik niet weet waar ik nog zou kunnen minderen met suiker?
Eet 2 stuks fruit op een dag en heel af en toe appelstroop op een cracker maar dan heb je ook mijn suiker inname gehad.
Kan hier ook niet op bezuinigingen omdat ik dan niet aan mijn kcal inname kom en ook vanwege de vitamine en de vezels.

Elizabeth als je alles goed doet is dit gewicht wellicht wat bij je past en hoef je alleen je levenswijzen vol te houden .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 7:09    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik wil chocolade Schaam Schaam moet ongesteld worden Rollende ogen Heb het niet in huis dat scheelt en zodra ik er moeite voor moet doen is de trek vaak wel verdwenen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 7:31    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

Na de uitspatting dag van maandag waar ik enorm fout heb gegeten zit ik bijna weer op mijn gewicht van vorige week .

Voor vandaag eten we gebakken aardappels en sla en vega burger
ik eet alles maar dan beetje minder .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 7:33    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Ik wil chocolade Schaam Schaam moet ongesteld worden Rollende ogen Heb het niet in huis dat scheelt en zodra ik er moeite voor moet doen is de trek vaak wel verdwenen Lachen

Jij wil een gezonder gewicht dus de keus is al gemaakt toch , en als je toch chocolade wil kijk dan hoe ver je moet wandelen om de reep te verbranden en maak je keus. is er niet een gezegde 5 min in je mond en jaren op je kont Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Ik eet op een dag eigenlijk zo weinig dat ik niet weet waar ik nog zou kunnen minderen met suiker?
Eet 2 stuks fruit op een dag en heel af en toe appelstroop op een cracker maar dan heb je ook mijn suiker inname gehad.
Kan hier ook niet op bezuinigingen omdat ik dan niet aan mijn kcal inname kom en ook vanwege de vitamine en de vezels.

Dat hoeft dan toch ook niet in jouw geval? Zo te zien heb je de bezuinigingen al gedaan en doorgevoerd. Het feit dat je ze aanhoudt en het feit dat je een prachtig BMI gewicht hebt zegt mij voldoende!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 7:56    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Ellen schreef:
gelukszoeker schreef:

Jij wil een gezonder gewicht dus de keus is al gemaakt toch , en als je toch chocolade wil kijk dan hoe ver je moet wandelen om de reep te verbranden en maak je keus. is er niet een gezegde 5 min in je mond en jaren op je kont Erg blij

Klopt daarom haal ik het ook niet in huis en ga vaak zonder portemonnee op pad want weet als ik eenmaal thuis ben heb ik vaak geen zin om die moeite te doen voor een stukje chocolade

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 7:56    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
@gelukszoeker goede keus niks in huis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 8:01    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Goedemorgen,

Hier is het vandaag sportdag en kookdag bij mijn moeder.
Het vocht van de truffelworkshop is haast verdwenen, geef morgen mijn gewicht door.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 8:16    
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier in huis willen ze wel chocola dus ik haal de 72 en 85 % puur die lus ik niet te bitter ,wel de normale pure .

het valt niet mee als je de enigste bent in huis die wil afvallen .

en het ergste t is ze zeggen je hoeft niet af tevallen ,je bent goed zo .

daarom val ik in stilte af werkt het beste.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 8:16    
Vrouw Weeggegevens   DOEN

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Als je chocolade wilt, neem je dan de hele reep?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 8:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 27 van 55