Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 59, 60, 61  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   BmW
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja het weet wat, suiker is lastig. Ben weer zelf soepen aan het maken. Want ook daarin zit bij de kant-en-klare soorten suiker, voor de smaak "zegt men". Helaas te verkouden om vandaag te wandelen en ook het sporten van woensdag afgezegd. Thuis maar een paar lichte oefeningen doen.

Sukses vandaag!

My body is perfect
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@BMW beterschap kippensoep is goed tegen de verkoudheid

@PJ ik wist dat je goed bezig was Uitroep

@Scam raap je bij elkaar meis succes met de maaltijdvervangers goed om ff op te starten en erna je lijf weer goed voeden met gezonde dingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 11:29    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Weet je Ellen. Ik neem de uitdaging aan en ga ook weer eens de stap nemen om minder suiker te gebruiken. Ik ben een hele erge zoetekauwer, dus is het voor mij des te moeilijker. Maar ik ga het toch weer proberen. Op na een lager gewicht Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 14:34    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik ben ook drastisch aan het minderen.. dit weekend heb ik chocoladtruffels gemaakt, uiteraard zonder suiker, maar wel met peper. Dat is echt een heerlijke combi van smaken; peper en chocola
En een appeltje, geschaafde amandelen en kaneel, of yoghurt/kwark met kaneel of koekkruiden is ook een mooi alternatief voor pepernoten en speculaas

Soms moet ik iets zoets, maar ik merk ook dat nu ik er minder aan toegeef de behoefte begint af te zwakken..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 17:59    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
helemaal waar Mamdarijn...zoet vraagt om zoet....als je het niet neemt heb je er ook geen behoeft meer aan...een enkele keer kan best wel maar de gewoonte moet er ui Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 19:02    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ben gelukkig geen zoetebek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Had heel wat bij te lezen, weekje ff niet hier geweest Uitlachen . Ik ben vanmorgen heerlijk een rondje gaan joggen, heerlijk in dit weer, krijg je tenminste frisse lucht binnen Lachen . Ik probeer 3x per week te gaan maar 2x is ook goed.
Ik ben vanaf september begonnen met minder toegevoegde suiker, waaronder ook glucose/dextrose/zoetstoffen noem maar op welke namen ze verzinnen. Ik ben echt geen zoetekauw maar was wel van de pakjes/zakjes/blikken soep en kant en klare sauzen (bv ketchup). Hoe veel suiker overal in zit echt niet normaal. In veel vetvrije producten wordt vanalles toegevoegd om het eetbaar te maken en te verkopen. Ik eet drie maaltijden per dag, zo veel mogelijk onbewerkt, veel groente, 2x fruit bij de maaltijd en volle producten. Ik tel geen calorieën, dat is wel fijn moet ik zeggen. Het enige waar ik moeite mee heb zijn de avonden en weekenden. Afgelopen weekend weer vanalles op wat ik beter niet zou kunnen doen dus weer n kilo er bij. Hopelijk einde van de week weer iets daarvan er af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Minder suiker vind ik zoooo moeilijk! Ben een enorme zoetekauw. Vooral 's avonds, na de warme maaltijd. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Duffy schreef:
Minder suiker vind ik zoooo moeilijk! Ben een enorme zoetekauw. Vooral 's avonds, na de warme maaltijd. Rollende ogen

Is ook moeilijk doe het in kleine stappen en kijk eens wat je als vervanger kan eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik eet al een paar jaar suikerbewust...niet helemaal suikervrij dan moet je echt alles nalezen en er zit idd echt overal suiker in

ik heb ketchup van Felix van de dieetwebshop...smaakt supergoed en is suikervrij
er zijn best goede suikervervangers te koop dus als ik iets bak dan gebruik ik die

als ik met vakantie ben of uit eten ga dan neem ik wel eens een dessert...het moet dan wel de *zonde* waard zijn

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 nov 2018 20:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 59, 60, 61  Volgende
Pagina 24 van 61