Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 162, 163, 164  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Beste deelnemers er start weer een 12 wk actie met prijs, schrijf je alleen in als je er echt 12 wk voor gaat wekelijks komt er 1 herinnering voor de deelnemers die nog geen bericht of gewicht hebben ingevoerd .
Wekelijks kom er een lijstje van de beste afvallers van die week en oplopend .
Wil je wat vragen of opmerken doe dat dan hier

12 Weken Afvallen Actie
Afvallen is vooral een kwestie van volhouden. Daarom start de Weegclub weer met een actie 12 Weken Afvallen Wie tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten meeweegt en wekelijks een bericht hier post maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor:
www.dieetwebshop.nl

Hoe doe je mee?
Om mee te doen, hoef je niets speciaals te doen. Het enige wat je hoeft te doen is tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten mee te wegen en wekelijks een bericht te posten. Het maakt niet uit hoeveel je afvalt of aankomt, het enige dat telt is of je elke week je gewicht hebt ingestuurd. Om mee te doen met deze actie voer je links je tussenstreefgewicht in en klikt op ik doe mee je ziet dan hierboven je naam en je streefgewicht verschijnen.
Wil je niet de eerste week al eruit gekickt worden voer dan na je aanmelding je gewicht in zoals je altijd hebt gedaan.

Wanneer?
Inschrijven vanaf Zondag 7-1-2018 t/m Zaterdag 13 -1-2018 erna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven
De actie periode loopt 12 weken .
Je kan dus gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag, maar je moet er wel voor zorgen dat je in deze periode dus geen week overslaat om je gewicht of bericht in te voeren.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen prijs . De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl. De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

De kleine lettertjes:
1 ) De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
2 ) De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
3 ) De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
4 ) Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
5 ) Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
6 ) Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
7 ) De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
8 ) De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
9 ) De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10) De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.

Laatst aangepast door Ellen op za 28 apr 2018 23:41, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Leuk Ellen, ik ben weer van de partij. Dit is het laatste weekend van mijn vakantie en maandag ga ik er weer even streng tegenaan. Ik heb drie weken niet gewogen maar ik voel aan mijn broeken dat ik wat aangekomen ben. Maandag ga ik de weegschaal op!

Succes voor iedereen die meedoet met het sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 17:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Vanaf morgen kan er ingeschreven worden, ik start deze actie niet in het verleden want de inschrijving duurt bijna 2 weken.
Hier even een voorbeeld hoe het gaat.

1) wk 1 inschrijven met je huidig gewicht en streefgewicht
2) wk 2 is je startgewicht ook al ben je iets lichter of zwaarder dan bij het inschrijven dit is niet te zien in je overzicht want het is je startgewicht.
3) wk3 zie je het resultaat van je inspanning en komt ook mijn overzichtje voor jullie .

Hoop dat dit duidelijk is en ik geen mail of Pbtjes krijg dat je afgevallen gewicht niet in de 2e wk te zien is.

Vragen doe het hier ik lees altijd alles .

We gaan het samen doen samen elkaar steunen, goede tip of recept post het hier

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Super.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 20:57    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik doe mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 21:10    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
ik ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 22:56    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben ook weer van de partij!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 23:02    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Al rondsnuffelend op de weegclub kom ik hier terecht. Grappig dit! Aangezien ik toch elke week mijn gewicht wel invoer en graag schrijf, lijkt het me goed te doen om hier ook aan mee te doen.

Ik zie veel bekende namen, dus leuk om hier ook eens te zijn. Een prijs winnen doe ik zelden of nooit, dus dat is ook niet de grootste motivatie.

Ik wil nu eens echt doorzetten met al die aarzelende onsjes die er heel langzaam zijn afgegaan. Een ons per week vind ik prachtig (want dat is 5 kilo ineen jaar), maar dan moet het ook wel gebeuren! Dus wat motivatie en aanmoediging kan ik wel gebruiken.

Veel succes allemaal.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Hoef niet aftevallen, maar wil ook niet aankomen. Dus ik moet bij de les blijven.? Daar lijkt mij dit sprintje prima geschikt voor.
Allemaal weer heel veel succes. Aan het eind van deze sprint begint de lente.????? Als ik stabiel blijf, beloon ik mij met een nieuw zomer jurkje. ??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 6:16    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, ik doe ook mee??

Hoef ook niet meer af te vallen maar wil wel stabiel onder de 60 blijven.
Doe dit door de schijf van 5, zonder vlees, en met beperkte calorie inname.

Dus bewust kiezen en kleine porties om zo toch voldoende bouwstoffen, vitamines, ed binnen te krijgen.

Heb ervaren dat afvallen niet, het 'alleen maar minder eten' is.
Maar dat mijn hele manier van denken moet veranderen aangaande eten, anders zal ik mijn doel niet halen.
Hiervoor gebruik ik technieken uit de cognitieve gedragstherapie.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jan 2018 7:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 162, 163, 164  Volgende
Pagina 1 van 164