Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 162, 163, 164  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier weer een onsje eraf. Blij mee!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018 12:10    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vanmorgen even gespiekt op de weegschaal, en nu al 4 ons eraf tov dinsdag.. Het gaat echt goed! Ben zo benieuwd naar dinsdag..!!

Vandaag bij de lunch heerlijk genoten van een ingepland croissantje.. Paste heel goed binnen mn punten van Weight Watchers Erg blij Wat is dat dan toch lekker..

De vorige keer toen ik Weight Watchers deed gingen we ook voor een kindje, maar nu ik er echt goed mee bezig ben heb ik het idee dat dit wel een methode is waarmee ik mijn leefstijl en denkwijze kan veranderen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ik was een paar dagen niet online. Erg mijn best gedaan en ook veel extra beweging gehad. Zo hard als ik de eerste week ging (2,5 kg), zo traag gaat het nu. Dat had ik al wel verwacht want dat was in het verleden ook zo. Maar ik maak me geen zorgen. Het komt vanzelf, beetje bij beetje. Gaat alleen eventjes duren. Rollende ogen
Natuurlijk houd ik vocht vast door de extra beweging. En bovendien bouw ik nu weer wat spieren op, die zijn nu eenmaal zwaarder dan het verloren vet. Op zich dus heel goed, al voelt 1 schamel onsje natuurlijk minder prettig. Ik schommel redelijk stabiel met ca. 5 ons op en neer maar per saldo was er toch 1 ons af op mijn weegmoment en de dagen erna. Hopelijk volgende week ook tenminste een onsje en liever ietsjes meer. We gaan het beleven. Veel succes allemaal. Ik heb een druk weekeinde dus weet nog niet of ik veel online kan komen of meelezen/reageren. Volgende week weer beter. Groetjes en fijn weekeind allemaal.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018 20:44    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Eerste week is meestal ook veel vocht. Nadien is 500 gr per week al super!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018 22:10    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Dat wist ik niet, van die groene thee en water op 70 graden.. Wij hebben sindskort een waterkoker die op temperatuur is in te stellen. Ik zag het nut niet.. maar nu wel..

Ik las dat iemand hier lauw water drinkt, ik dronk de afgelopen week steeds heet water, alsof het thee was, maar dan zonder zakje erin. Bij toeval ontdekt, maar het helpt echt om beter te drinken overdag.. Op het moment vind ik dat lekkerder dan koud water.

Je moet het water wel eerst koken, ik heb Lipton Green tea Mandarin Orange, dat hang ik erin als het niet meer borrelt. Zoetje erin, heerlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 19 jan 2018 23:00    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
l..

Ik las dat iemand hier lauw water drinkt, ik dronk de afgelopen week steeds heet water, alsof het thee was, maar dan zonder zakje erin. Bij toeval ontdekt, maar het helpt echt om beter te drinken overdag.. Op het moment vind ik dat lekkerder dan koud water.

Ik drink vaak lauw water in de zomer op hele hete dagen "vroeger" werkte ik dan veel buiten, daar heb ik dat geleerd. Je lichaam hoeft dan niet eerst het water op te warmen, het resultaat is dan lauw water je lichaam beter koelt dan koud water.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 8:11    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Goede morgen lieve allemaal
Ik kom even langs om iedereen succes te wensen
een gezellig weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 8:28    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Yes groen Erg blij Erg blij

straks boodschappen doen en lekker nog even wat fietsen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Spekky
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Ik ben gefrustreerd. Afgelopen week heb ik mijn regels een beetje laten vieren maar wel gezond gegeten en er is gelijk ruim een kilo bij.... Mijn motivatie ben ik even kwijt...... Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 8:48    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Allemaal veel succes in deze sprint. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jan 2018 8:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 162, 163, 164  Volgende
Pagina 32 van 164