Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 wk actie met prijs, www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 162, 163, 164  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Hier gaat het momenteel uitstekend.
Als ik wat extra's neem plan ik het in.

Bij iemand gelezen.
Ik mag net zo veel koekjes, chips, snoep, taart, etc eten als ik wil, behalve het 1e stukje.
Smile

Verder wil ik werken aan mij vervelende uitstelgedrag.
Ben ik al volop mee bezig.
Wat betreft afvallen heb ik bijvoorbeeld niet gewacht tot 1-1 om het weer op te pakken maar ben al voor de kerst gestart.
Meteen de koe bij de horens vatten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zie al veel groene vakjes, leuk!

Die van mij komt vooral niet door het gezonde eten, integendeel. Er ging helaas een trieste gebeurtenis aan vooraf. Morgen nog even door zien te komen en dan weer terug naar een normaal ritme.

Zet em op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Sterkte Corienn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 14:50    
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Balen, gisteren was ik (op de dag van het gewicht invoeren) maar 100gr afgevallen t.o.v. vorige week. Vandaag al wel weer 300gr lichter, dus nu weer 63kg precies. Jammer dat ik dit gewicht gisteren niet had, maar goed.. we gaan gewoon door! Niks aan het handje en alle groene beetjes helpen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 16:29    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Strerkte Corienn!

MenteSana, dat is inderdaad jammer, maar bedenk maar zo, die 300gr krijg je er volgende week extra bij ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ellen schreef:

Welke kleine verandering ga jij invoeren tijdens deze 12 weken ?

Ik wil 3x per week sporten.
Ik voel me er prettig bij, maar vergeet het door de drukte. Dus nu wil ik graag proberen om 3x per week te s[porten. Ik doe mee met fitchannel en daar zijn ook verschillende trainers en verschillende doelen mee te behalen. Ik heb al een aantal van carlos gedaan en van mark. Maar net een training van kasia gedaan, die was best pittig. Nu moet ik er wel om denken dat ik dan niet ga snaaien, hahah En meer water drinken schiet er ook bij in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mijn kleine verandering deze week is beter te letten op het regelmatig drinken. Afgelopen zaterdag maakte ik een lange wandeling met een groepje mensen (25 km) en om het uur stopten we even om een slokje water te drinken. Dat ben ik niet gewend, ik heb ook nooit behoefte aan drinken. Maar ik deed het wel met ze mee. Toen vertelde één van de wandelaars dat het echt belangrijk is om goed te drinken, ook voor het afvoeren van de afvalstoffen.

Dat wist ik eigenlijk ook wel, maar weten en doen ligt vaak verder van elkaar af als het niet je primaire gevoel is.
Dus ik drink nu extra en kook ook af en toe water zonder er thee van de maken, maar gewoon lekker warm drinken te hebben. Want koud water vind ik nu echt niet zo lekker om extra te drinken, en de hele dag thee spreekt me ook niet aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 20:14    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Van de suiker ben ik al jaren verlost. Heb maandag wafels gebakken voor mijn ventje en vond dat ik er toch eentje moest proeven. Blèh!! Echt te zoet voor mij...
Werkpunt: mijn glas wijn. In februari doe ik mee aan tournée minerale en drink ik geen drup!
Uitdaging!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Mooie berichten van jullie vaak als we willen afvallen mag niks en dat is zwaar met kleine veranderingen week in week uit gaat het ongemerkt om gezonder te leven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Voldoende drinken is nu eindelijk bijna een standaard sind begin van het jaar. Suikerloos gaat ook steeds beter. Nu brood, pasta en piepers verbannen.
Langzaam de doelen opschroeven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jan 2018 22:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 162, 163, 164  Volgende
Pagina 28 van 164