Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Toch weer wat eraf vanmorgen, gewicht is nu 81,7. Geef het maar door. Heb vandaag een high thea gehad van een vriendin die vandaag jarig is. Zal morgen mijn gewicht wel wat gestegen zijn.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2019 16:13    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ah interessant Yvonne, dat 8-16 ivm KHA. Dank voor je uitleg. Vind het wel aantrekkelijk om ook eens te proberen, zeker omdat jij er zulk mooi resultaat mee boekt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2019 17:20    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ onig: klinkt als een heerlijk puppekindje. Wat fijn dat de nachten ook al zo goed gaan.

Ellen schreef:
Ik vroeg me af wie van jullie eet sommige dingen niet meer omdat je gezonder wil worden, en welke voedingsmiddelen neem je nu juist wel om je lijf te voeden

Voedingsmiddel niet meer eten is een groot woord, eerder met flinke mate (zoals koek, snoep, chips, taart).
Witte pasta, witte rijst etc. komt er hier niet meer in.
Past is hier of de volkoren variant (voor de kinderen) en KHA variant voor mij.
Rijst gebruik ik alleen nog maar bloemkoolrijst. Extra groenten en vind het net zo lekker smaken.
Wat ik juist meer ben gaan eten is groenten, sla , fruit en vis.

Koken vind ik erg leuk om te doen. Doordeweeks probeer ik altijd gezonde verse maaltijd op tafel te zitten maar niet meer als 30 minuten in de keuken staan.

Dan de vraag: suiker versus zoetstof. Ik gebruik liever zoetstof
Schaam Schaam

Deugenietje schreef:
HELPPP, even niet gemotiveerd.

Kop op, je kunt het!!!!! Kijk naar je foto's, eet een eitje of wat wortels. Laatste knaagt zo lekker weg.
EN kijk naar je doel als je 95 kilo weegt!!! Weer gaan paardrijden, hoe leuk is dat Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2019 18:40    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het gaat gestaag...maar toch weer een groen vakje.

Goed weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 5:38    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed zo wicht Erg blij en weervrouw, en dionbi en de rest van de groene vakjes!

Hier is het ook flink minderen met snoepen en koek en zo. en ik probeer avond te eten totat ik vol zit in plaats van tot mijn bord leeg is.

Hier ook zoetstof. Waar dat kan dan. Hoe is die sukrin cheatday?

Kom op deugenietje, even weer door Lach wanneer begint je blijvend afvallen traject?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 5:51    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ellen schreef:
@ yvonne-the-lady wat een gezondheid winst heb je met je levenswijze al behaald petje af.
Lees dat je geen EGA meer doet wil je dat ik het aanpas naar LOW-Carb?

Nee hoor Ellen. Nog even niet. Ik wil eerst een tijdje aanzien wat KHA met me doet. En manlief is nog niet blij met de recepten en dat helpt niet echt bij het volhouden. Dus ik moet mijn weg daarin nog zoeken.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 6:20    

Reageer met quote
Odette schreef:
Yvonne, is die rauwe stevia niet bitter? Ik zal er eens naar kijken...

Zelf gebruik ik de iets meer bewerkte vorm in kristallen. Deze gebruik ik in zowel koude als warme gerechten. Bij een warm gerecht voeg ik het pas op het laatste moment toe en dan heb je geen bittere nasmaak. De gedroogde groene heb ik ook een tijdje gehad maar voor sommige gerechten vindt ik het er niet zo lekker uitzien. Het oog wil ook wat. Ook die heeft geen bittere na smaak. In mijn tas heb ik ook nog stevia zoetjes. Deze gebruik ik alleen nog als ik ergens een sterke kop thee krijg. Maar dat gebeurd weinig meer. Op de meeste plaatsen krijg je heet water en een zakje. Dan heb ik geen zoetjes nodig. Bovendien ben erg gevoelig voor bitter. Alles wat bitter is vind ik vies. Dus dan zou ik stevia echt niet aanraden als dat zo is. Let wel er zijn veel (goedkopere) vormen op de markt waar toevoegingen bij zitten. Die zou ik niet aanraden. Koop stevia bij bv een natuurwinkel of als je liever via internet koopt lees dan vooraf goed het label.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 6:38    

Reageer met quote
M40 schreef:
Ah interessant Yvonne, dat 8-16 ivm KHA. Dank voor je uitleg. Vind het wel aantrekkelijk om ook eens te proberen, zeker omdat jij er zulk mooi resultaat mee boekt.

Ben benieuwd Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 6:41    

Reageer met quote
0,5 kilo er af. Na de klapper van vorige week lijkt dat weinig. Maar als je bedenkt dat ik normaal tijdens mijn periode wel 2 kilo kan aankomen en er de laatste tijd met heel veel moeite net 1 ons af wist te krijgen, dan vind ik een halve kilo best veel. Ik ben er blij mee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 6:47    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier een dikke vette plus deze week
vorig weekend bonbons en wijn gehad en een kilo er bij....dat snap ik maar de rest van de week wil die kilo er niet meer af en dat snap ik niet Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 7:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 97 van 120