Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 120, 121, 122  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Cheatday schreef:
Vanochtend de slowcooker gevuld. Vanavond eten we Spaanse kip met bloemkoolrijst. Het ruikt al heerlijk in huis!

Zo de kinderen ophalen en dan lekker uitwaaien in Ouwehands dierenpark.
Druiven gaan mee samen met 2 maisrijstwafels met pindakaas smullen (en een fles water uiteraard).

Lijkt me stiekem best moeilijk als je de hele tijd die geur uit de slowcooker ruikt! Ik zou denk ik tussendoor voorproeven Lachen .

Wij eten vanavond weer mijn eigen versie van Kip Pilav (zie de recepten op dit forum). Enorm veel zin in !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 13:58    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ha, sta ik zomaar in een van de lijstjes van Ellen. Niet gedacht dat ik deze 12 weken in een lijstje zou komen. Vooral omdat het al een hele tijd heel langzaam gaat met afvallen. Zo zie je maar weer wat rust en vakantie kan doen met een mens. Erg blij Vooral als je een paar dagen zonder vervoer in een appartement zit. Alleen de opgegeven boodschappen zijn gehaald en de winkels een behoorlijk stukje lopen van het appartement liggen. En verder ook niets hoeft te doen dus een stukje wandelen in een nabij gelegen bos de enige optie is van tijdverdrijf naast tv kijken en internetten. Gelukkig waren er ook droge momenten en heb ik ook gebruik gemaakt van die boswandelingen. Maar vooral de rust en het niets hoeven heeft mij weer energie gegeven om weer verder te kunnen met afvallen. Geen neiging tot snoepen gehad in die dagen.

Thuis gekomen ging het meteen mis. Weer druk gevulde dagen (wel met leuke dingen) en pizza en friet hebben al weer op het menu gestaan. Samen ontbijten en lunchen en dan loopt het toch net even anders. Zondag zat er dan ook een kilo aan. Nu mijn eigen eetpatroon weer opgepakt. Ik ben nog een paar dagen vrij terwijl manlief weer aan het werk is. Kan ik nog even goed voor mezelf zorgen. Nu niet in het oude patroon terug vallen van voor de vakantie.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De Spaanse kip rook erg lekker, maar de smaak tja........ Het gaat hem geen 2de keer worden.
De kinderen vroegen al heel voorzichtig of ik het nog een keer zou gaan klaar maken Lachen eeeehhhhhhh, Nee. Lekker voor een keertje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 okt 2019 18:30    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Lachen

Wat had je er bij gedaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 5:59    
Vrouw Weeggegevens   Hartog
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eindelijk weer groen

Je bent Gods geliefde kind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Heel erg rood. 1 kilo erbij. Dat moet anders. Maar ja, verjaardagen, hè.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 6:44    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer cheatday, dat het niet zo beviel!

Leuk Yvonne dat je in de lijst staat! Goed gedaan dus!

Fijn Hartog, groen!

En Anneke, gefeliciteerd met de verjaardagen! Dat zijn er ook vaak meerdere achter elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 8:57    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
Jammer Cheatday, wat had je precies gemaakt?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nu ik er over nadenk, nog nooit een echt lekker Spaans gerecht heb gegeten. Zelfs in Spanje was het traditionele eten niet echt mijn ding. Maar ook vooral omdat er vaak vis inzit, daar kan ik niet tegen.

Ik maak vanavond lekker simpel eten. Aardappelpartjes lekker wokken en zelf kruiden, met een kipfilet erbij ook lekker gekruid, zelfgemaakte truffel mayo en dan boontjes met zoete paprika. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Een kok heeft suiker bij de wortels gedaan. Pffff.

Kan het nu wel merken, heb zin in alles wat los en vast zit.

Kan me tot nu toe nog inhouden, glas water gedronken. Heb bewust blauwe bessen uit de diepvriezer gehaald waardoor ik even moet wachten totdat ze ontdooit zijn.

Ga ook maar op tijd naar bed, morgen vroeg om half 8 moet ik in het zwembad liggen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 19:28    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Succes met zwemmen morgen! Lastig dat er suiker bij de wortels zat.. niet nodig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 okt 2019 20:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 120, 121, 122  Volgende
Pagina 77 van 122