Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 120, 121, 122  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik zal lekker blijven en aan ons optrekken met de goeie tips enzo. Want hier helpen we elkaar.

Hier gaat het goed.
Morgen moet ik weer naar de dietiste en ben benieuwd wat ze zegt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moosje wel blijven hoor.
Je hebt misschien wat aan tips. Houd eens een dagboekje bij hoe jij je voelt en wat je daarbij eet. Echt alleen voor jezelf. Concreet opschrijven en eerlijk naar jezelf zijn. Ook kijken waar je het in je lichaam voelt. Misschien zit er een patroon in.
Kijk hoe het gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.37):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
Scam (3.10kg.), Pianojuffie (2.90kg.), vrolijkvlindertje (2.70kg.), Dipinipi (2.00kg.) en Anneke69 (1.90kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
vrolijkvlindertje (3.6%), Pianojuffie (3.5%), Anneke69 (2.6%), Scam (2.6%), Dipinipi (2.3%), Wings (2.2%), Jessika (1.7%), Odette (1.6%), Jildou1979 (1.6%) en Hartog (1.3%).

en de namen van de deelnemers hebben vorige week vergeten te posten in dit draadje : Iedereen heeft een bericht en gewicht ingevoerd

De sprint is nu 4 weken bezig.
Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
Paasbest (5.00kg.), vlinderrr (2.60kg.), Deugenietje (2.40kg.), onig58 (2.30kg.), Fini (2.10kg.), Cheatday (1.80kg.), Jildou1979 (1.60kg.), Hilda33 (1.40kg.), Anneke69 (1.20kg.) en B25 (1.00kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
Paasbest (5.6%), vlinderrr (3.1%), onig58 (2.8%), Deugenietje (2.1%), Cheatday (2.0%), Jildou1979 (2.0%), Anneke69 (1.7%), Fini (1.5%), B25 (1.4%) en Hilda33 (1.1%)

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 10:38    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ahmose schreef:
Hey Allemaal.

Hier gaat het niet goed. Ellen, kan jij mij uit het sprintje halen?
Ik verpest het zo voor de rest en het aantal kilos wat iedereen verliest.
Het lukt gewoon niet om mijn best te doen.
Iedereen heel veel succes en misschien doe ik met het volgende sprintje wel weer mee.

Het gaat bij deze sprint niet erom wie het meeste afvalt het gaat erom dat je niet opgeeft en 12 wk in de race blijft.
Blijf je bij je besluit dan post je gewoon niks meer , maar zou jammer zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 10:40    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Alvast een berichtje voor deze nieuwe week. Goed dat er zo'n grote groep meedoet en het volhoudt door te gaan ! Iedereen succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 12:21    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Aantal Aantal deelnemers: 37

Ik merk dat jullie elkaar steunen want zo na de vakantie met Spaanse temperaturen is dat best moelijk ,
al die ijsjes en biertjes die roepen vanaf een terrasje .
Ook zijn veel van jullie bewust met eten bezig en de goede keuzes maken beetje meer bewegen alles helpt om gezonder te zijn .

Zit het een keer tegen geef het dan niet meteen op de kunst is om het 12 wk vol te houden en iedere keer weer de draad op te pakken.
Vraag steun hier aan een maatje of zomaar aan iedereen we steunen waar mogelijk.

SUCCES
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 14:18    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Dank je wel Ellen

Kennen jullie dit dat je te weinig eet?

Ik durf haast niet te eten overdag omdat ik bang ben dat ik te veeel eet. Heel frusterend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Eten is iets lastigs omdat je het nu eenmaal dagelijks doet, niet eten is niet slim, vaak haal je dat op een fout moment weer in, en dan meer dan de bedoeling was..

Gewoon 3 maaltijden per dag en tussendoor eventueel een gezonde snack of fruit. Als je toch extra trek krijgt zet ik vaak een pot speciale thee, dat is mijn geniet moment en daar hou ik het goed op vol.

Dus ja ik herken het, maar niet eten of maaltijden overslaan geeft mij geen voldoening, maar verleid me juist de verkeerde keuzes te maken..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 15:28    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Dank je wel Ellen

Kennen jullie dit dat je te weinig eet?
Ik durf haast niet te eten overdag omdat ik bang ben dat ik te veeel eet. Heel frusterend.

Als je maaltijden overslaat als je geen honger hebt is er niks aan de hand is een soort vasten, maar sla je ze over dan heb je vaak later in de avond trek en dan komen de snacks om de hoek gluren.
Er zijn deelnemers die goed kunnen vasten en heel bewust een dag minder eten , anderen houden dat echt niet vol dus ben de honger voor en eet 3x per dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 16:05    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Eten is iets lastigs omdat je het nu eenmaal dagelijks doet, niet eten is niet slim, vaak haal je dat op een fout moment weer in, en dan meer dan de bedoeling was..

Gewoon 3 maaltijden per dag en tussendoor eventueel een gezonde snack of fruit. Als je toch extra trek krijgt zet ik vaak een pot speciale thee, dat is mijn geniet moment en daar hou ik het goed op vol.

Dus ja ik herken het, maar niet eten of maaltijden overslaan geeft mij geen voldoening, maar verleid me juist de verkeerde keuzes te maken..

Ik wilde het IT eens proberen, intermittent fasting, na 20:00 niet meer eten en eerste maaltijd volgende dag om 12:00, dat heeft niet lang geduurd hahaha. Ik ga terug naar de Mamdarijn manier Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 16:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 120, 121, 122  Volgende
Pagina 41 van 122