Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 42, 43, 44  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geschokt oh mijn gewicht. Zal wel een grapje zijn. Zal volgende week eens zien hoe het dan is.
Geloof het eigenlijk niet.
Blijf steeds hangen op 86 en nu 84.5.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 8:06    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier 10 kilo eraf, sinds ik naar de voedingscoach ga Heelblij
Sorry, ik kan niet alles bijhouden, maar veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen veel goede berichten maar vroeg me af wie bewust iets mee beweegt , kan een klein loopje zijn of de sportschool zwemmen noem maar op.

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 11:10    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ellen schreef:
Goedemorgen veel goede berichten maar vroeg me af wie bewust iets mee beweegt , kan een klein loopje zijn of de sportschool zwemmen noem maar op.

Hier!
Ik roei iedere ochtend 35 minuten op 100Watt (is voor mij 380 kalorien verbranden) en wandel daarna nog 35 minuten met de hond (150 kalorien) en 's avonds na het eten 45 a 50 minuten wandelen met de hond (250 kalorien) en dan het laatste avond rondje voor het slapen (70 kalorien). Ik probeer bewust aan 700 a 800 kalorien extra verbrand te komen per dag!

Waarom? Omdat ik best al wat ben afgevallen en graag evenveel wil blijven afvallen dan voorheen. En aangezien ik niet minder wil eten dan 1300 kal per dag, heb ik voor beweging gekozen. Ik verbrand nu ongeveer 2500 a 2600 kal per dag Erg blij .

Ook lijkt me dit heerlijk om straks te blijven doen, want als ik klaar ben dan wil ik niet gelijk weer aankomen en wel weer met normale dingen (feestdagen, etc.) kunnen meedoen. Dus daar focus ik nu ook op, aangezien ik er bijna ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister avond vergadering.
Planning was ik eet thuis wel Cool
Vriendelijk Nee gezegd tegen de soep en uitgelegd dat suikervrij eet.
Keto uitleggen is wat te moeilijk voor de volprop maatschappij.
Maar er werd vakkundig een bak garnering op een bordje gedumpt met wat rauwkost en vis. Nou ehhh oke smullen Mis wat vetten maar alles wat ze verder hadden aan mayo etc was slecht....
Glaasje wijn op en de weegschaal gaf toch weer 0.9kg eraf aan.

Yheaaa tegen Nee durven zeggen

Ellen schreef:

Ik ging al om de dag naar de sportschaal en iedere dag lopen. viervoeter heeft ook zijn rondje nodig.
Momenteel iets minder actief wegens gekneusde ribben. Maar trainen gaat hoe dan ook door

Laatst aangepast door Scam op wo 11 sep 2019 12:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Ellen schreef:

ja ik probeer nu 2x per week een uurtje te wandelen...en het tennis is weer begonnen dus 1x per week 1.5 uur lekker buiten spelen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 12:27    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Goed hoor meiden en Onig en Scam jullie zijn al veel afgevallen goed voornemen om dat te blijven doen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 13:03    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Helaas ben ik nu erg verkouden.

Maar de bedoeling is voor mij om minimaal 3 keer te sporten.
Maandags in de sportschool.
Dinsdag aqua robics.
Vrijdags baantjes zwemmen voor Frankrijk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 13:21    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oh nog een toevoeging, ik vind het zelf verschrikkelijk om naar de sportschool te gaan. Geen fijne omgeving en het kost gewoon ontzettend veel tijd extra (en maandelijkse kosten).

Dus ik heb wel in mijn eigen roeiapparaat geïnvesteerd! Mijn vriend heeft een bluetooth speaker opgehangen in onze sport kamer en een tv, dus het is een heerlijke rustige omgeving om te sporten, zonder je te vervelen. Echt een dikke aanrader! En het motiveert enorm als je je eigen spullen hebt en 0 minuten reistijd en daarna hop zo onder de douche en klaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 17:03    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
onig58 schreef:
Oh nog een toevoeging, ik vind het zelf verschrikkelijk om naar de sportschool te gaan. Geen fijne omgeving en het kost gewoon ontzettend veel tijd extra (en maandelijkse kosten). Dus ik heb wel in mijn eigen roeiapparaat geïnvesteerd! Mijn vriend heeft een bluetooth speaker opgehangen in onze sport kamer en een tv, dus het is een heerlijke rustige omgeving om te sporten, zonder je te vervelen. Echt een dikke aanrader! En het motiveert enorm als je je eigen spullen hebt en 0 minuten reistijd en daarna hop zo onder de douche en klaar!

Ik sport liever in de sportschool nu heb ik mazzel want het is 8 min lopen en ik ben er

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 19:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 42, 43, 44  Volgende
Pagina 33 van 44