Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 WK ACTIE MET PRIJS sponsor www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 118, 119, 120  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Paasbest
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Dieet pro en gezond eten

Reageer met quote
ja eindelijk onder de 80 kilo!!

Ik denk niet dat ik mijn einddoel ga halen maar zo trots wat we met elkaar hebben bereikt.

Ik ga nog even hard mijn best doen de laatste week succes iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
onig58 schreef:
Poeh het wil er hier echt niet meer af helaas.
Ik eet netjes 1300 kalorien per dag gemiddeld, drink 2,7 liter water en thee per dag, sport nog steeds dagelijks 40 min roeitrainer, 2 x grote wandeling met de hond a 6km per uur lopende en nog 3 x in de week met de fitniss hula hoop erbij.
Nog meer bewegen dat zit er echt niet in en minder eten vind ik ook geen goed idee. Vraag

Soms neemt je lijf een pauze als je gewoon doorzet komt het afvallen ook weer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 10:05    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Ik heb net 1500 meter gezwommen.

Ik vraag niet echt om hulp, vind het erg moeilijk om er over te hebben/.

Last van eetbuien hebben is niets geks en juist er over praten kan helpen om op die moeilijke momenten steun te krijgen. Je doet al zo veel om af te vallen maar daar waar jij het het moeilijkste mee hebt praat je niet over. Die eetbuien en het er aan toe geven, geven jou het gevoel dat je gefaald hebt en daardoor moet je harder werken om andere dingen te doen. Bovendien voelt het niet goed. Heel belangrijk dus om daar juist aan te werken en dat kun je doen door er over te praten. Of met de leiding van je woongroep of nog beter professionele hulp. Het gaat je echt helpen om een blijer mens te worden, vooral blij met jezelf, als je van die eetbuien kunt af komen. Doen hoor Deugnietje, praat er over.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 10:11    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
En ik ben weer blij dat ik nog steeds in 2 lijstjes van Ellen voor kom. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 10:13    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ellen schreef:
onig58 schreef:
Ik eet netjes 1300 kalorien per dag gemiddeld, drink 2,7 liter water en thee per dag, sport nog steeds dagelijks 40 min roeitrainer, 2 x grote wandeling met de hond a 6km per uur lopende en nog 3 x in de week met de fitniss hula hoop erbij.
Nog meer bewegen dat zit er echt niet in en minder eten vind ik ook geen goed idee. Vraag

Ik blijf ook zeker volhouden! Maar het is zo frustrerend. Het is stiekem best hard werken (dat hoef ik niemand hier te vertellen!), terwijl de buitenwereld allemaal denkt van och dat zal allemaal wel meevallen. En ik ben ook niet echt het deel-type, dus ik hou veel voor mijzelf.

Maar ik baal echt enorm van de laatste weken. Wel ben ik super blij dat er al 33,4 kilo Uitroep Uitroep af is in totaal! Nu alleen die laatste 5 a 6 kilo nog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
@onig58 voel met je mee hik ook tegen de laatste 5 kilo aan lijkt of ze vast gelijmd zitten Gemeen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 11:06    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Ellen en Onig58, hier ook zo. Het is wel te doen die laatste kilo's af te vallen, maar (in mijn geval) langzaam. Ellen, jij bent overigens vorig jaar schitterend afgevallen ! Onig de laatste 11 weken ook heel veel ! Dat zijn goede resultaten. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
onig58 schreef:
Ellen schreef:
onig58 schreef:

Ik blijf ook zeker volhouden! Maar het is zo frustrerend. Het is stiekem best hard werken (dat hoef ik niemand hier te vertellen!), terwijl de buitenwereld allemaal denkt van och dat zal allemaal wel meevallen. En ik ben ook niet echt het deel-type, dus ik hou veel voor mijzelf.

Maar ik baal echt enorm van de laatste weken. Wel ben ik super blij dat er al 33,4 kilo Uitroep Uitroep af is in totaal! Nu alleen die laatste 5 a 6 kilo nog.

Wil je niet ontmoedigen maar je maakt een denkfout. Na die laatste 5, 6 kilo begint het pas. Je moeg immers elke dag zo blijven egen zoals je nu doet, terwijl je niet meer beloond wordt door een dalende grafiek.
Na het behalen van je streef verandert er niets,,het blijft kiezen voor gezond eten, bewegen, kleine porties.
Ga je weer makkelijker worden dan wordt je gewoon weer zwaarder.
Is toch ook een mind set!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 14:42    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik maak geen denkfout Elizabeth, ik heb nooit gezegd dat het makkelijker word. Gelukkig weet jij het allemaal zo goed, sorry hoor maar ik vind dat je je echt met dingen bemoeid die nergens op slaan.
Ik heb liever dat je mijn berichten voortaan negeert. Dan blokkeer ik jou ook bij deze!

Maar ik kan wel naar mate ik super veel beweeg, meer eten dan ik nu doe. Ik wil de laatste kilo's er gewoon af! En in theorie zouden ze er ook af moeten vliegen als je mijn eet en beweegpatroon bekijkt. Daarom baal ik.

En ik ben me heel bewust van hoe het straks gaat als ik op mijn streefgewicht ben. Daarom heb ik mijn levensstijl aangepast, zodat het blijvend is en vol te houden, ook na het afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Dank voor je hele lieve prive bericht Lachen daar kan een mens wat mee

Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 16:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 118, 119, 120  Volgende
Pagina 101 van 120