Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: Volhouden en ons doel achterna!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Doel van het sprintje is volhouden en je doel achterna!

Dit omdat ik zelf door de jaren heen merk dat het erg makkelijk is om na een tegenvallend resultaat op de weegschaal, maar te stoppen en naar alles te grijpen wat je "niet mag" eten.

Deze keer ben ik opnieuw gestart en voor het eerst, heb ik een tegenvallend resultaat de boel niet laten verpesten. Ik heb volgehouden en ja hoor, de week erna was er toch mooi weer wat af.

Ik eet gezond en tel mijn caloriën (1400/1500 per dag).
Met gezond eten bedoel ik yoghurt, ongezoete musli, ongezouten noten, bruin en volkoren brood, eitjes, normaal avond eten maar wel gezonde/de beste keuzes en fruit. En ik drink 2 liter per dag, met name thee en 1 glas zero frisdrank per dag.
De enige uitzondering die ik maak is onze vaste BBQ avond met de hele familie, deze dag eet ik overdag zo min mogelijk en 's avonds lekker BBQen. De BBQ bestaat uit sla (zonder toevoegingen) waar je zelf dressing overheen kan doen, deze staat er altijd los bij. En verder alleen vlees. Dus die avond eet ik 3 stuks vlees met sla.
Daarnaast wandelen mijn vriend en ik 5 x per week 45 minuten, als extra beweging. Dus dit is bovenop de normale beweging die ik al deed voor het afvallen.

Ik hoop met dit sprintje mensen te motiveren en mijzelf ook gemotiveerd te houden. Want we weten allemaal, als er eenmaal wat af is, dan zie je resultaat en is het makkelijker volhouden!

Wie doet er mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Had net bij een sprintje gevraagd of ik mee kon doen, maar ik zie dat er net eentje is geopend. Kan ik heel goed gebruiken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jaa ik doe ook mee!! Gezellig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 22:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen woensdag was ik 112 kilo en vanmorgen 110,8.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mrt 2019 9:50    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch ook maar weer eens ingeschreven, al ben ik heel slecht in regelmatig online komen en posts plaatsen....

6 jaar geleden ben ik (ruim) 40 kg kwijtgeraakt met een koolhydraatarm, eiwitrijk dieet. Volledige maaltijdvervanging. Dat zit er nu allemaal weer bjj..... De afgelopen jaren nog wel wat halfslachtige pogingen gedaan af te vallen, maar zonder resultaat. Toch ben ik er van overtuigd dat ik ooit al dit gewicht weer kwijt raak, maar dan op een gezonde manier, geen dieet.
Ik heb mij voorgenomen om het snoepen, snaaien aan te pakken. Zo vaak dat ik stiekem de pastapot induik/ hagelslaghandjes neem/ meerdere biscuitjes pak etc.
Mijn voornemen is alleen nog 3 maaltijden met daarnaast 2 tussendoortjes per dag te nemen. Ik weet dat ik dat kan, doen is alleen een tweede.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 8:52    
Vrouw Weeggegevens   healthylifestyle79
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik doe ook gezellig met jullie mee. Het stimuleert mij om samen af te vallen. Ik eet koolhydraatarm (keto), volgens de Gobento wijze, en houdt mijn vetten, eiwitten en koolhydraten bij in de Fitatu app.
Momenteel eet ik 1179 calorieën per dag, waarvan: 75 gram eiwitten, 89 gram vetten en 20 gram koolhydraten (deze waardes bereken ik via de gobentowebsite, per afgevallen 5 kg moet ik dit bijstellen).

Door deze levenswijze snaai ik niet meer en zit ik oprecht vol van de maaltijden en tussendoortjes die ik eet.
Voor het eerst heb ik het gevoel dat de knop op is, ik heb me voorgenomen om nieuwe kleding te gaan kopen als ik op mijn streefgewicht zit. Doordat mijn kleding steeds meer te groot wordt voel ik me gestimuleerd om te kijken wat eraf is, dat helpt voor mij.
Momenteel sport ik niet en beweeg ik matig.

groetjes Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 10:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Rvs en healthylifestyle79 welkom en veel s6.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 10:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Rvs en healthylifestyle79 welkom en veel s6.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 10:42    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Goede morgen en complimenten Erg blij .
Ik heb zojuist mijn eigen weeggegevens ingestuurd, 0,9 kilo eraf en zie bij iedereen mooie groene resultaten.

Geniet van de heerlijk zonnige dag vandaag Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 11:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed van je Onig58 dat je afgevallen bent.

Ga zo door.

Ik ga nu lekker wandelen.

Qua eten vind ik het erg lastig. Wat is goed. Eet ik niet te veel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2019 13:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4