Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: Volhouden en ons doel achterna!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik sluit dit sprintje af met 10 kilo eraf in 12 weken Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij super blij mee! Ook al ging er deze week wat minder af dan verwacht. Hopelijk volgende week weer wat meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Flapje69
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ook ik ben meer dan tevreden, gevoelsmatig baal ik enorm van dat ene rode hokje, onverklaarbaar 8 ons erbij, zal wel vocht geweest zijn, maar desalnietemin 9 kilo minder, ik ben dr blij mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Gefeliciteerd Onig en Flapje met jullie gewichtsverlies. Ik zal geen 10 kilo kwijt zijn aan het einde van de sprint, maar wel in de buurt daarvan. Mn plus van afgelopen week is er gelukkig weer af, nu nog verder.
Gaan we nog verder met een vervolgsprint? Het zou wel leuk zijn als we dan wat meer schrijven, en daar zal ik dan zelf ook aan mee moeten werken. Sprintjes zijn altijd fijn om motivatie te krijgen maar ook om het mogen geven.

Succes nog voor deze week voor degenen die nog moeten wegen!

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 11:58    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een 12 weken vervolg sprint aangemaakt, maar met een net andere twist. Omdat ik hoop dat iedereen dan wat actiever mee post en kletst! Wel zo gezellig Erg blij

https://www.weegclub.nl/forum/12-weken-sprintje-het-ultime-doel-t56227.html#2725704

Het idee is om weer vol te houden en ons doel achterna te gaan! Door ons ideale eindgewicht in te vullen, zo zie je iedere week hoeveel % je al behaald hebt. En hoeveel je na 12 weken al behaald hebt van je totale afval wens. Ik denk persoonlijk dat dit heel motiverend werkt en ook gewoon heel interessant is om te zien.
Natuurlijk komt er ook voor dit sprintje weer een vervolg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Flapje69

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dank je, dank je, ik zie toch echt een vette 10 kilo dr af bij jou Onig, jij ook gefeliciteerd, ik meld me aan bij het nieuwe sprintje, het werkt, iig voor mij, super motiverend en ik wil graag nog effe door.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 21:01    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik doe niet mee. Dit is voor mij niet motiverend om te doen. Dit is voor mij ook 1 van de redenen waarom ik mijn ticker op kleine stapjes zet. Zo'n grote stap is voor mij niet te overzien en motiveert mij niet om door te zetten, dat zijn voor mij kleine stapjes.
Ik wens jullie veel succes toe bij de vervolgsprint en vele kilo's gewichtsverlies. Ik schrijf wel met jullie in andere sprints.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jun 2019 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7