Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: Volhouden en ons doel achterna!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik hoop dat het goed gaat met jullie.

Ik wil even een tip delen over een super fijne (gratis) app die kan helpen met je eten, drinken, gewicht, sport, etc. bij te houden.
Deze heet: Yazio.

Ik gebruik deze nu 3 weken en ben sinds deze week volledig overgegaan met het bijhouden van mijn eten en drinken in deze app, in plaats van op papier.

Valt me op dat het ook prettig is omdat er ALLE producten van alle NL'se supermarkten in staan (tot nu toe nog niet 1 ding gevonden dat er niet in staat). Daarnaast kan je zelf je type dieet invoeren, je kalorien doel, of juist vet/eiwitten/koolhydraten doel,etc.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik heb hem ook gedownload, ik heb ook myfitnesspall, maar die vind ik niet meer zo fijn.

Joyce welkom

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 16:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goede middag allemaal,

Het is wel stil hier Geschokt Erg blij , hopelijk gaat het met iedereen goed!

Vandaag is weer BBQ-vrijdag, dit doen wij al zo lang ik me kan herinneren met de familie. Dan eten wij alleen vlees en sla (zonder iets erdoorheen). En de slasaus maken we zelf van yoghurt. Gelukkig prima te combineren met mijn afvallen Cool Erg blij . Ik kijk dan ook iedere week weer uit naar de vrijdag avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 13:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dus jullie BBQ elke vrijdag?

Oh lekker, eetsmakelijk.

Ik ga straks deze maken.

mini-pizza-quiche-salami

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Het gaat redelijk hier, ben bang voor een groot rood vakje morgen. Niet dat ik heel gekke dingen heb gedaan, maar is voornamelijk vocht. Maar ben op de goede weg met eten en hoop volgende week op een goed gekleurd vakje.

Lekker, bbq! Ik maak zelf vaak knoflooksaus, van yorhurt mengen met wat mayonaise (laag in khd) en dan naar behoefte geperste knoflook erdoor. Soms ook nog wel wat peterselie of bieslook erdoor. Lekker, maar ik vind wel dat je er lang nasmaak van houdt.

Wij eten hier vanavond witlof met een worst.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 13:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Deugenietje yes iedere vrijdag en op een enkele keer na is ook echt iedereen aanwezig. Erg blij

ohhh die zien er ook lekker uit zeg! Ik hou normaal wel van nieuwe dingen uitproberen, maar merk als ik wil afvallen dat ik het makkelijker vind om het bij producten te houden waar ik de kalorien van uit mijn hoofd weet. En dan vind ik nieuwe dingen lastig, omdat er dan al snel meer kalorien in zitten dan ik in eerste instantie denk.

@Pien, niet bang zijn. Vooral niet als je je netjes aan je plan hebt gehouden. Klinkt makkelijker dan het is natuurlijk. Maar je geeft zelf al aan te weten dat je vocht vasthoud Erg blij . Dat gaat er komende week vanzelf weer af!

Wij eten eerlijk gezegd helemaal geen saus oid bij de BBQ. Wel kruiden we het vlees met droge kruiden en als het bij het vlees past dan doen we er wat appelhout bij om het te roken.

Ik heb zelf alleen hela curry en fritesaus 50% van de plus in huis. Beiden 130 - 140 kalorien per 100 gram. En sinds mijn moeder mij getipt heeft over potjes knoflook pasta (die ik nu heb zit 120 kal per 100 gram in, dat is een heel potje!), ben ik daarop over gegaan. Veel meer smaak dan poeder/gemalen en geen nasmaak. Verder vind ik verse knoflook gewoon echt teveel werk iedere dag en het "stinkt" toch een beetje op je vingers en spullen. Ik doe bijna dagelijks een lepel puntje door het eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 14:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goede morgen (kan nog net) allemaal,

Hoe is afgelopen week voor jullie gegaan?
Ik heb me netjes aan mijn maximale 1400 kal per dag gehouden, ondanks de BBQ vrijdag en zaterdag 1 bolletje schepijs (yoghurt bosbessen had ik). En netjes weer precies 1 kilo eraf! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2019 11:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch maar een post Erg blij , hoe gaat het met jullie?

Bij mij is er 0,7 kilo afgegaan deze week, zonder wijziging in mijn eet/drink/beweeg patroon. Dus helaas net niet onder de 100 kilo gekomen, daar had ik stiekem toch wel op gehoopt. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 12:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
OH 200 gram nog en dan onder de 100.

Wel jammer dat je daar op had gehoopt. Maar vind het al reuze knap.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Dat is echt zo'n magische grens, 100!
Volgende week heb je die te pakken!

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 23:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4