Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: het ultime doel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw onig! Wat goed zeg! en dat is toch de beste beloning Lach
Maakt ook maar deels uit wat die weegschaal zegt, hij vertelt niet het hele verhaal...
je kan best in maat kleiner worden en gewicht het zelfde. En nu wordt je toch mooi beloond met je nieuwe figuur en outfit!!!

nou, na 2 weken even helemaal niet goed meer willen opletten op het eten, nu weer even een paar dagen het Intermittent fasting weer opgepakt. niets eten tussen 19.00 uur en 11.00 uur. Het bevalt me weer prima alleen zo tussen 9 en 10 heb ik even een honger dipje. maar dan neem ik een paar grote mokken (rooibos)thee en is het zo weer over...
Meteen wordt ik beloond met de laatst bij gegeten kilo die verdwenen is! En dat zonder verder veel aan mijn eten te veranderen. Alleen een maaltijd minder en in de avond geen snacks meer.
nu het echt blijven doen (zo moeilijk is het namelijk echt niet) en dan kan ik hopelijk eindelijk eens mijn doel bereiken!!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019 10:56    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik heb me nog even ingeschreven aks het goed is.
Lijkt me leuk om het % te zien dat ik nog moet.
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2019 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Gezellig dat je mee doet Liesbeth!

Afgelopen donderdag 2 donuts gegeten Geschokt , echt lekker smullen
Het gekke is dat sindsdien lijkt ik wel weer iets af te vallen. Op het ogenblik sta ik een soort van stil. Echt afvallen wil niet lukken. Blijf met mijn gewicht rond de 91,6 schommelen. Beetje demotiverend. Deze keer geef ik niet op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 aug 2019 9:28    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Liesbeth, welkom hier Lach

cheatday, als je maar genoten hebt van je donuts, dan is het al lang zo erg niet meer.
er van genieten en doorpakken!!! Uitlachen

Nou en ik ga ook goed! En het gaat mij ook echt zo makkelijk af, niet te geloven! Alleen door na 19.00 uur niet meer te eten, en de volgende dag pas om 11.00 uur te starten met eten krijg ik de beloning van een kilo minder weer! ik had het niet verwacht.
Probeer wel de juiste keuzes te maken en de porties niet te groot te laten zijn. maar pak nog wel iedere dag iets lekkers mee. Gisteren een kaascroissantje bijvoorbeeld.

Ik vind het alleen lastig op de vrije dagen... dan zit je met je kinderen aan de ontbijttafel en dan eet je dus niets... Dat is raar...
Dus dan ga je hun ook maar eerst fruit geven (vinden zij gelukkig niet erg) om het ontbijt uit te stellen naar 11 uur..
Een voordeel: voor het ontbijt hebben de kinderen dan al een appel en een banaan op, dus zo ongezond is het nou ook weer niet voor hun Lachen
aan de andere kant is het een of 2 keer per week ook wel goed om een patroon te doorbreken om de gewenning te voorkomen natuurlijk.

nu nog 1 weekje en dan vakantie!!! 3 heerlijke weken weg!
ik denk dat ik dan zondag nog net even mijn gewicht hier doorvoer en dan ben ik dus even weg...
Ben benieuwd hoe ik terug kom qua gewicht. want opzich is dit prima te doen ook op vakantie, als je maar niet iedere avond tot laat door gaat met eten en snoepen natuurlijk ;-)
maar we gaan het zien.

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 10:31    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
Alvast een fijne vakantie toegewenst Bloempje!

Hier is er 0,7 kilo af, dus ik ben blij. Nu voelt het weer alsof er beweging in zit. Verder kan ik vanaf deze week weer voor 2 personen koken, omdat vriendlief langzaam opnieuw moet leren kauwen. Dit kan nog zeker 4 tot 6 weken gaan duren voor hem, maar voor mij scheelt het wel. Ik kookte namelijk eerst voor hem, dan kon hij blenderen, etc. En ging ik daarna voor mijzelf koken. Wat uiteindelijk toch vaak eindigde in veel van hetzelfde, omdat dat makkelijk was en snel.

Deze week staan er gelijk weer al onze favorieten die we 4 weken niet gegeten hebben op de planning. Risotto, frietjes uit de airfryer met frikandel speciaal, Tikka Masala, Mousaka ovenschotel, couscous met geitenkaas en beenham en zondag samen romantisch BBQen (lees sla met vlees) vanwege ons 1 jarige jubileum. Erg blij

Ik denk ergens dat dat mijn lijf ook wel goed gaat doen, weer wat gevarieerder eten en meer rust omdat ik niet meer voor 2 man hoef te zorgen de hele dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 11:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Bloempje: Ze waren heerlijk smullen smullen , echt van genoten.

Jij gaat zeker goed! Een kilo eraf, heel netjes!!

Die vrije dagen herken ik heel goed. Ondanks dat ik geen honger heb in mijn maag, wel hoofd honger en een knagend gevoel.
Sta ik voor de kinderen lekker uitgebreid ontbijt te maken, tafel gezellig dekken zit ik daar aan mijn kwark. Het ruikt allemaal zo vreselijk lekker.
Gaat straks op de camping helemaal een uitdaging worden. Camping = hele dag door snaaien Lachen Lachen Lachen . Handje hier, handje daar, weer wat lekkers in mijn mond stoppen en omdat het vakantie is doen we dat gewoon de hele dag door.
Nu wil ik dat gaan voorkomen. Wel rond een uurtje of 16:00 uur een plaat met wat lekkers op tafel (lees komkommer, paprika, blokje kaas met een gezond dipje, vinden de kinderen ook lekker) en verder niet de hele dag door snaaien (zegt ze nu Lachen Lachen Lachen )

Alvast een hele fijne vakantie bloempje!!!!

@ onig: dat heb je weer mooi gedaan!!

Wat goed dat je weer langzaam voor 2 personen kunt gaan koken. Je vriend is goed aan het herstellen. Haalt voor jou ook veel druk en stress weg. Beide ook niet goed voor het afvallen.

Zo wat klinkt dat lekker wat jullie deze week gaan eten!! Hoelaat kan ik aanschuiven smullen

Jullie éénjarig jubileum alweer, alvast gefeliciteerd!! Gaan jullie overdag ook nog wat doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 9:19    
Vrouw Weeggegevens   k58
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Eindelijk onder de 81,zal ik mijn streefgewicht nog halen.
Zeer benieuwd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 9:09    

Reageer met quote
@Cheatday, dankje! Je bent welkom om aan te schuiven we eten door de weeks vaak rond 17.30 a 18 uur. Erg blij Vanavond staat er couscous op het menu, lekker alle groenten die nog in de koelkast liggen opmaken en dan morgen weer boodschappen doen.

Veel plezier op de camping, wanneer ga je?

@k58, netjes goed gedaan! En natuurlijk ga jij je streefgewicht halen! Ik vraag het mezelf ook regelmatig af.... maar eigenlijk kan je niks anders doen dan doorgaan en volhouden. Dan gaat het vroeg of laat lukken.
Ik ben echt blij dat ik deze week weer wat normale maaltijden heb gegeten en echt weer tijd heb gestoken in lekker eten koken, maar wel gezond en binnen mijn kalorien natuurlijk. Vriendlief kan redelijk mee eten, wel nog met een hoop geknoei en het duurt langer dan normaal. Maar hij is blij met wat hij krijgt, dus helemaal goed. Ik vind het zo ook weer leuker om te koken 's avonds dan voorheen.

Dit weekend gaan we een Sla + Vlees BBQ uitproberen samen, kijken hoe mijn vriend dat afgaat. Als het goed gaat, dan gaan we vanaf volgende week weer wekelijks mee doen met BBQ vrijdag bij mijn ouders thuis. Deze hebben we nu al ruim 6 weken moeten missen door de operatie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 14:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ onig: Dank je! Ik ga zaterdagmiddag erheen (is ongeveer 30 minuten rijden heb een eigen stacaravan), dan dinsdagmiddag terug, woensdag tandarts en dan donderdag er weer heen.

Wat fijn om te lezen dat het eten best goed gaat!

@ k58: tuurlijk ga jij je streefgewicht halen. Je hebt een mooie daling ingezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 15:14    

Reageer met quote

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Eindelijk onder de 85 kilo Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13