Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

12 weken sprintje: het ultime doel!


Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-8-2013
Berichten: 1960
Dieet: Gezonder leven


  Reageer met quote
Je percentage zien van je totale streven, ok ik doe mee. Iedereen veel succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 11:56    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 18-9-2016
Berichten: 4190
Dieet: Gezond leven


  Reageer met quote
Wat doen jullie om je doel te bereiken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 9:18    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-8-2013
Berichten: 1960
Dieet: Gezonder leven


  Reageer met quote
@nicky303, in elke fase een andere methode merk ik. Dit ook omdat als je dichter bij een goed BMI zit, zoals ik nu (nog 1 kg) het afvallen heel langzaam gaat maar wel veel moeite kost. Itt tot in het begin. Dus de methode hangt af van waar je staat, hoe jouw lichaam reageert, hoe je je voelt bij een dieet of leefstijl, en wat je makkelijk en moeilijk valt. Ik denk dat je zelf wel een idee hebt wat je makkelijk afgaat op dit moment. Dat is dan nu ''de methode''. Zoiets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 9:29    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 18-9-2016
Berichten: 4190
Dieet: Gezond leven


  Reageer met quote
micha1 schreef:
@nicky303, in elke fase een andere methode merk ik. Dit ook omdat als je dichter bij een goed BMI zit, zoals ik nu (nog 1 kg) het afvallen heel langzaam gaat maar wel veel moeite kost. Itt tot in het begin. Dus de methode hangt af van waar je staat, hoe jouw lichaam reageert, hoe je je voelt bij een dieet of leefstijl, en wat je makkelijk en moeilijk valt. Ik denk dat je zelf wel een idee hebt wat je makkelijk afgaat op dit moment. Dat is dan nu ''de methode''. Zoiets.


Micha, dank je wel voor je reactie. Ik ben gewoon benieuwd wat voor methodes / manieren mensen zoal gebruiken. Het was een vraag uit interesse.

Dus: wat voor methode gebruik jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 9:40    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 18-9-2016
Berichten: 4190
Dieet: Gezond leven


  Reageer met quote
Zelf eet ik vegetarisch, met maar sporadisch zuivel en nog minder vaak eieren. Dus bijna-veganistisch, met heel veel groente en fruit en dagelijks peulvruchten.
Niet speciaal om af te vallen maar omdat ik denk dat het gezond is.

Ik probeer om te zorgen dat ik meer rust en slaap krijg want dat is voor mij een voorwaarde om goede keuzes te kunnen maken.
En ik probeer 'meal gaps' aan te houden: na een maaltijd of tussendoortje een pauze van minimaal 2 liefst 3 uur aanhouden waarin ik niet eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 9:44    
Man Weeggegevens   Mennekevans
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 30-3-2011
Berichten: 117
Dieet: Weight watchers


  Reageer met quote
Hoi Nicky,

ik volg het, oude, weight watchersprogramma. Mijn moeder en zus hebben dat indertijd (zeker 20 jaar geleden, denk ik) gekocht en ik merk dat ik hierin de beste resultaten mee heb.

En ik moet mezelf verplichten om minimum 2 keer te gaan hardlopen. Als ik dit doe, ben ik zeker dat ik mijn doel op een gegeven moment kan halen.

Mijn motivatie is trouwens ook om terug in mijn kleren te passen, want ik heb precies beetje moeilijk om alles nog comfortabel aan te krijgen Lach.

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik was, tov vorige week, 0.6 kg kwijt. Daar ben ik zeer tevreden mee, want ik ben net terug van weekend.

gr.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jun 2019 9:50    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-4-2012
Berichten: 2185
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
@Nicky, ik probeer bewust dingen aan te passen (of juist niet! Sommige dingen heb ik nodig om vol te houden) zodat ik het op lange termijn kan volhouden. En tegen die tijd dat ik mijn doel bereikt heb zo door kan gaan met bewegen en eten, maar dan in bijvoorbeeld het weekend wat lekkers kan pakken. Maar nu is het volhouden en me aan mijn 1400 kalorien plan houden, lekker veel wandelen en drinken!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jun 2019 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 10-1-2015
Berichten: 469
Dieet: Weight Watchers


  Reageer met quote
Helaas een plusje bij mij. 5 ons!
Ik hoop dat het vocht vasthouden is door de warmte de afgelopen week en vandaag wordt het weer zo warm Sip
Die warmte is niets voor mij hoor.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 9:28    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-2-2010
Berichten: 916
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
de warmte kan heel veel met je lijf doen...
we zijn het ook helemaal niet gewend zulke temperaturen hier... Pfff.
tot de 25 graden vind ik het heerlijk maar daar boven hoeft het van mij eigenlijk niet...


nicky, hoe ik mijn doe probeer te bereiken? Nou ik ben al jaren opzoek naar de juiste methode en denk hem iedere x gevonden te hebben om na een paar weken weer af te haken... Dus zoals je wel kan bedenken heb ik nu dus weer wat nieuws om te proberen Lachen
Dit keer Intermittend fasting (afgekort IF).
Het lijkt aardig aan te slaan aangezien ik echt een snoepkont ben en dan ook vooral in de avond. en verder ben ik geen ontbijt type, nooit geweest.
Dus heb ik voor de vaste tijden gekozen tussen 19.00 uur en 11.00 uur. (dan eet ik dus niks en drink alleen water en thee zonder suiker)
Op de een of andere reden is het makkelijker om niet in de avond te snoepen als ik met mijzelf afspreek dat ik gewoon niets meer eet na 19.00 uur. En dat snoepen mag dan best wel tussen 11.00 en 19.00 uur in.
Ben daarin natuurlijk een paar keer doorgeslagen, maar het gewicht ging daar door minder omhoog dan dat ik in de avond wel eens door ging met snoepen.
Een leuk experiment dus.
Ben benieuwd hoe dit nou zal uitpakken. maar aangezien het geen extra tijd kost (je hoeft geen recepten uit een boekje te maken ofzo, je eet gewoon je eigen ding) geef ik het een heel goede kans Lach

_________________

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 20:36    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 18-9-2016
Berichten: 4190
Dieet: Gezond leven


  Reageer met quote
Interessant om alle antwoorden te lezen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 21:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 4 van 13