Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: het ultime doel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom allemaal en leuk dat jullie meedoen!

Het is inderdaad lastig om te voorspellen hoe het zal verlopen, soms gaat het wat sneller en soms wat langzamer. Ik heb het zelf ook, vaak zonder duidelijke rede/verandering in mijn patroon.

Het belangrijkste is doorgaan en een manier vinden die voor jou werkt en vol te houden is Erg blij

Zelf heb ik er ook moeite mee en zeg ik vaak, oh was er maar alvast meer af. Of was ik maar bij de volgende 5kg mijlpaal. En dan zegt mijn vriend 1000000 x ja maar er is al veel af hoor..... het gaat super goed, etc. En dan denk ik ja hij heeft gelijk, maar meer mag altijd Lachen

Moraal van het verhaal, zelf zie je het minder goed dan anderen en de aanhouder wint!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vandaag weegmoment, 4 ons minder dan vorige week. Dat is heel wat voor mij. Dat gewicht van vanochtend is dus nu mijn startgewicht in dit sprintje.

Mijn gewicht was een paar dagen zelfs nog een stuk minder, 9 ons... Maar gisteravond was het gezellig op een feestje, paar biertjes en de onsjes vliegen er dan natuurlijk al snel weer aan.

Ongi, jouw gewicht gaat echt in een mooie lijn naar beneden zag ik.
Kan ik echt jaloers op zijn, ik ben een jojo Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Volgende week gaan we dan echt beginnen!! Al heel veel zin in.

Gisteren naar de Efteling geweest. De hele dag netjes gegeten (proteïne mousse, proteïne wafels, bietensalade, reep) en ś avonds naar de Mc Donalds geweest. Lekker een quarter pounder menu medium, wel met een spa rood.

Vanavond kipshoarma met spitskool en eigen gemaakte Tzatziki.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 10:47    

Reageer met quote
@Mei, dankje. Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet 1 x gezondigd heb sinds ik begonnen ben 25 feb. Ik hou me echt aan maximaal 1400 kalorien per dag en sinds een maand wandel ik gemiddeld 10 kilometer per dag erbij. Daarbij drink ik 3 liter water of thee per dag (1 liter per 30 kilo gewicht).

En ondanks dat ik iedere week ongeveer dezelfde dingen eet, dezelfde hoeveelheden en dezelfde hoeveelheid beweeg.... gaat er toch iedere week een andere hoeveelheid vanaf. Erg blij

@Cheatday, leuk de Efteling. Ik kom er altijd graag, al heb ik er wel een hele vervelende blessure aan over gehouden. Ik heb 3 jaar geleden mijn ribben gekneusd in de Efteling, toen zo'n mega grote parasol (die bij de rechte weg na de ingang overal staan, ter hoogte van de pandadroom uitgang) ging vliegen en besloot recht op mij af te komen. Die heb ik dus "opgevangen" met mijn rug/ribben. Ik heb daar ruim 1 jaar plezier van gehad en nu nog steeds met perioden. De Efteling gaf er geen gehoor aan en nam mij niet serieus. Sinds dien is de lol er voor mij een beetje af daar. Helaas.

Klinkt goed je avond eten! Weet je waar ik achter ben gekomen?! Dat Tika masala met kip heel makkelijk zelf te maken is en gebaseerd is op griekse yoghurt. Nooit geweten, altijd gedacht dat het een dikke vette romige saus was. Dus.... volgende week gaan de ingrediënten op de boodschappenlijst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 11:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ onig: dat is helemaal geen beste ervaring en dan helemaal niet over de afhandeling daarvan. Daar hadden ze op hun minst even netjes op kunnen reageren en afhandelen.
Het zijn flinke parasols (ik zag ze gisteren ook nog staan).

Ik ben gek op Indiase curry's! Heb je toevallig het recept van de Tiki masala? Ik haal hem op een potje Fluiten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 12:23    

Reageer met quote
Cheatday schreef:
@ onig: dat is helemaal geen beste ervaring en dan helemaal niet over de afhandeling daarvan. Daar hadden ze op hun minst even netjes op kunnen reageren en afhandelen.
Het zijn flinke parasols (ik zag ze gisteren ook nog staan).

Ik ben gek op Indiase curry's! Heb je toevallig het recept van de Tiki masala? Ik haal hem op een potje Fluiten

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1186386/zachte-kip-tikka-masala-met-wilde-spinazie-en-rijst

Ik wil een eigen recept gaan maken aan de hand van deze instructies. Ik vind deze persoonlijk teveel kalorien bevatten als avond maaltijd.

Zelf denk ik aan basmatirijst 75gram p.p, en dan de tika masala saus maken met kipfilet erin en daar lekker paprika en tomaat doorheen. En dan rond de 500 kal uitkomen. Erg blij Als ik hem uitgeprobeerd heb dan zet ik mijn versie online hier op het forum.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 14:59    

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen?
Nog niet gesmolten Lachen , ik bijna wel tijdens de ochtend wandeling.

Hier is er precies 1 kilo af gegaan deze week en ik vind het nu al leuk om te zien dat dit 5% van mijn totale streven blijkt te zijn. Erg blij Ik hoop dat het jullie ook motiveert!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 12:14    
Vrouw   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik heb me nu opnieuw aangemeld met mijn heuse ultieme gewichtsdoel.
Met meteen een vet rood vakje, dit frustreert me erg want voor mijn idee was / ben ik echt heel goed bezig. Soms snap je het niet, het cijfer op de weegschaal. Maar ja, ik vul het maar getrouw in.

(Ik vraag me wel af, als ik zo kijk naar de doelen qua gewicht bovenaan het scherm, of iedereen die zich voor dit sprintje aangemeld heeft, het begrepen heeft dat je echt je ULTIEME streefgewicht moet invullen... Enfin.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 12:33    

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik heb me nu opnieuw aangemeld met mijn heuse ultieme gewichtsdoel.
Met meteen een vet rood vakje, dit frustreert me erg want voor mijn idee was / ben ik echt heel goed bezig. Soms snap je het niet, het cijfer op de weegschaal. Maar ja, ik vul het maar getrouw in.

(Ik vraag me wel af, als ik zo kijk naar de doelen qua gewicht bovenaan het scherm, of iedereen die zich voor dit sprintje aangemeld heeft, het begrepen heeft dat je echt je ULTIEME streefgewicht moet invullen... Enfin.)

Gelukkig gaat gewicht van 1 week er vrij snel weer af de week daarop. En als je niet teveel gegeten hebt, dan is het misschien gewoon vocht? Het is ook wel echt warm.

En ik vroeg me ook af of iedereen zijn/haar ultime streefdoel heeft ingevoerd. Ik hoop het wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 13:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou heb de dag overleefd, pfffffffffff wat is het warm. Tuin ook nog eens vol op het zuiden, kan mijn lol op Rollende ogen

Gisterochtend stond ik om 08.15 al bij de action om nog een ventilator aan te schaffen.
Vanochtend op mijn raam beneden aan de achterkant aan de buitenkant folie geplakt en daarna nog even naar de action voor witte lakens van katoen voor boven.
Geen ventilator of parasol meer te krijgen Lachen Lachen Lachen . Gelukkig nog wel een paar witte lakens.
Tja de achterkant van mijn huis ziet er niet echt mooi uit, maar het is wel voelbaar binnen cheerleader cheerleader . Het is serieus binnen koeler als buiten.

De kinderen kwamen om 15.00 uur op het briljante idee om het zwembad op te zetten (in intex stalen frame). Ben er bijna klaar mee. Pfffffffffffffff niet te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jun 2019 18:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 3 van 13