Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: het ultime doel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader GEFELICITEERD cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Wat een top prestatie!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 21:59    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Erg blij Erg blij Erg blij Dankjewel!

Ik heb nog wat heerlijke noten boter/pasta's besteld. Ik ben sinds kort de 100% pindapasta aan het toevoegen aan mijn ontbijt, op de dagen dat ik anders mijn kalorien niet haal. En dat bevalt echt prima, dus ik heb nog wat andere smaken gekocht, namelijk cashew, amandel en power (noten mix).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 11:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt heerlijk Onig!!

Ik ben zelf gek op pindakaas smullen , eet het soms ook zo uit de pot. Heerlijk met een theelepel een paar hapjes hmmmmmmmm. Echt een klein feestje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 11:44    
Vrouw Weeggegevens   k58
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Weer een daling met mijn gewicht.
Een heerlijk gevoel dat ik nu wel heel dicht bij mijn streefgewicht ben

Gefeliciteerd onig58 met het behalen dat je onder de 85 zit,zet hem op nu.

Cheatday heerlijk dat je een stacaravan hebt.
Wij hebben een toer en trekken rond.
Begint dat op den duur niet te vervelen telkens naar dezelfde plek?
Dat lijkt ons namelijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 7:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ K58: Zo weer een mooie 0,6 kg afgevallen deze week!! Top gedaan.
Zelf zou ik heel graag willen rondtoeren (van huis uit ook altijd gedaan. Lekker 3 weken door Frankrijk en Spanje).
We hebben 2 kinderen beide gediagnosticeerd. Het brengt bij hun heel veel stress met zich mee waardoor ik geen rust heb.
Nu weten ze waar ze heen gaan en waar ze aan toe zijn. Hierdoor heb ik ook meer rust.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 10:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geschokt 1,5 kilo er af deze week! Het gaat hier lekker, moet wel zeggen dat ik twee avonden enorme zin had om iets te snoepen. Toen heb ik maar een handje cherry tomaten gepakt en een plakje rookvlees. Wel iedere dag geroeid en gewandeld! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 8:26    
Vrouw Weeggegevens   kristel-desmedt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
oei, dat is de foute richting.
zo ga ik er niet geraken Schaam Schaam

deze week beter doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 13:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
kristel-desmedt schreef:
oei, dat is de foute richting.
zo ga ik er niet geraken Schaam Schaam

deze week beter doen!

Gelukkig valt het reuze mee, doorgaan Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 14:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
onig58 schreef:
Geschokt 1,5 kilo er af deze week! Het gaat hier lekker, moet wel zeggen dat ik twee avonden enorme zin had om iets te snoepen. Toen heb ik maar een handje cherry tomaten gepakt en een plakje rookvlees. Wel iedere dag geroeid en gewandeld! Cool

Super knap!!!! Wat eet jij eigen gemiddeld op een dag?
Nog even en je zit onder de 80 Erg blij , dan zie je gewoon de 7

Hoe gaat het roeien? Lijkt mij ook behoorlijk intensief.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2019 17:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cheatday schreef:
onig58 schreef:

Super knap!!!! Wat eet jij eigen gemiddeld op een dag?
Nog even en je zit onder de 80 Erg blij , dan zie je gewoon de 7

Hoe gaat het roeien? Lijkt mij ook behoorlijk intensief.

Ik eet 1300 kalorien per dag en zorg echt dat ik er aan kom, dus ik zit er vaak net ietsje overheen.

En het roeien bevalt echt heerlijk! Het is niet al te belastend voor je lichaam (ik heb zelf scoliose in mijn rug en een kapotte knie door vroeger fanatiek te hardlopen en alles af te scheuren) en heel effectief. Ik verbrand met een 35 minuten roeien op de gemiddelde stand van het roeitouw, 400 kalorien. Dus daar begin ik mijn dag mee! Ik zweet er echt goed van en het voelt heerlijk. Verder loop ik 's ochtends een half uur met de hond en na het avond eten nog een uurtje. En dan kom ik ongeveer op 700 a 800 kalorien per dag uit met mijn beweging. En dat is de beweging die google fit kan tellen, ik beweeg vast meer..... maar dat telt google fit niet.

Zelf gok ik dat ik rond de 1550 (mijn kalorien als ik absoluut NIKS doe) + 750 sport kalorien + 200 overige beweging = 2500 kalorien per dag uitkom.

Dus 2500 - 1300 = 1200 kalorien per dag ongeveer te kort kom. En dat kan wel kloppen gezien er iets meer dan een kilo gemiddeld afgaat. Het is altijd ongeveer en gemiddeld natuurlijk, want de ene week gaat het veel sneller dan de andere, terwijl ik altijd hetzelfde doe met eten en bewegen.
Ontbijt is fruit met griekse yoghurt, lepel pindapasta/notenpasta en 20 gram haver en granola met eigen toevoegingen (ik mix er zelf goij bessen, kokossnippers, etc. doorheen).

Middag eten is altijd een gebakken eitje met rookvlees erdoor, cherry tomaten, komkommer, rucola, basilicum en bieslook (van het plantje geknipt) en dan lekker veel kruiden door het ei en 2 lu volkoren crackers.

Avond eten is vrij normaal rond de 500 a 550 kalorien, altijd een stukje vlees met groenten en iets van pasta/rijst/aardappelen/couscous/risotto/etc.

En mijn tussendoortje pak ik 's avonds rond 21 uur op de bank lekker languit voor de film en dat is altijd fruit (galia meloen, mandarijn, watermeloen, aardbeien, banaan) en als ik kalorien over heb dan doe ik er nog proteine ijs bij. En als ik geen kalorien over heb dan schep ik er een beetje griekse yoghurt door om er een geheel van te maken. En vaak gaat er ook nog wel een lepel notenpasta overheen, gewoon omdat het zo lekker is! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 aug 2019 12:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 11 van 11