Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: Het ultieme doel! (Deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ljansen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low-carb

Reageer met quote
Leuk! Ik doe ook mee. Lijkt mij fijn om het percentage te zien oplopen naar het streefgewicht Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ook al ben ik aan het eind van het vorige sprintje uiteindelijk weer op het gewicht gekomen wat ik in het begin van het sprintje had....ik doe weer mee!
Beter dan aankomen in ieder geval. En nu die voor mij vervelende superhitte weg is, zal dit sprintje hopelijk wat beter gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Mel, that's the spirit. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Het is inderdaad mijn droom gewicht. Het liefst nog 5 kilo lichter. Maar die stap is wel heel erg groot.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 14:26    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Erg blij Gewoon invullen hoor! Het gaat hier niet om snel afvallen, maar juist afvallen op jouw eigen manier. En we maken gewoon nieuwe sprintjes, tot iedereen het gehaald heeft! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Paasbest
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Dieet pro en gezond eten

Reageer met quote
Wel confronterend hè dat einddoel dat lijkt nog zo ver weg en ik heb het al zo vaak geprobeerd.

Hoe zijn jullie aan je einddoel gekomen? En wat zijn jullie tussen doelen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 6:49    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mei schreef:
Ook al ben ik aan het eind van het vorige sprintje uiteindelijk weer op het gewicht gekomen wat ik in het begin van het sprintje had....ik doe weer mee!
Beter dan aankomen in ieder geval. En nu die voor mij vervelende superhitte weg is, zal dit sprintje hopelijk wat beter gaan.

hahaha, ik had hetzelfde probleem Lachen
maar ik doe ook gewoon weer mee!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn einddoel is wat voor mij een gezond gewicht. 2 jaar geleden beginnen met 93 kilo (was met 90 kilo hier binnen gekomen).
Vorige jaar was ik in de buurt. Maar ik was zo veel afgevallen dat ik het genoeg vond. Ik herkende mijn eigen lichaam nauwelijks.

Ik ben dus iets aangekomen het afgelopen jaar en nu wil ik terug naar wat ik vorige jaar woog. En nu ook door naar een gezond gekocht. Omdat mijn nieuwe lichaam al een stuk vertrouwder is en het nu wel bij me zou kunnen passen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 11:15    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
Structopaat schreef:
Mijn einddoel is wat voor mij een gezond gewicht. 2 jaar geleden beginnen met 93 kilo (was met 90 kilo hier binnen gekomen).
Vorige jaar was ik in de buurt. Maar ik was zo veel afgevallen dat ik het genoeg vond. Ik herkende mijn eigen lichaam nauwelijks.

Ik ben dus iets aangekomen het afgelopen jaar en nu wil ik terug naar wat ik vorige jaar woog. En nu ook door naar een gezond gekocht. Omdat mijn nieuwe lichaam al een stuk vertrouwder is en het nu wel bij me zou kunnen passen.

Herkenbaar verhaal. Ik wil ook graag naar een gezond gewicht en dat is voor mij 74 kilo, daarom wil ik naar de 70. Op 74 kilo vind ik nogal tricky, omdat ik dan continue tussen te zwaar en gezond blijf schommelen. En rond de 70 kilo dan zit ik er altijd netjes onder! Ook als ik een keer een feestje heb gehad, dat geeft rust in mijn koppie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 15:11    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Paasbest schreef:
Wel confronterend hè dat einddoel dat lijkt nog zo ver weg en ik heb het al zo vaak geprobeerd.

Hoe zijn jullie aan je einddoel gekomen? En wat zijn jullie tussen doelen?

Hahahaaha, voor mijn gevoel gaat het nog heel lang duren. Het vorige sprintje vond ik erg leuk om te zien hoever ik in 12 weken ben gekomen.

Mijn einddoel moet ik nog bereiken. Mijn tussen doelen zijn dat ik het per 5 kg bekijk. Daarom stel ik ook iedere keer mijn ticker bij. Dan zijn de stapjes niet zo heel groot per keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 19:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7