Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 Weken Challenge 2019

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lientje1972
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
page schreef:
Ik zag hem al aankomen maar nu toch echt hij is zo rood als echt rood.
Nu proberen te herpakken en meer proberen te bewegen of minder te eten omdat ik ook minder nodig heb

aai pijn is niet fijn. Ik weet er alles van. Maar ik las vorige week hier iets leuks. Ik dacht die moet ik onthouden.

Hoeveel problemen je ook hebt de oplossing ligt niet in de koelkast.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
page schreef:
Ik zag hem al aankomen maar nu toch echt hij is zo rood als echt rood.
Nu proberen te herpakken en meer proberen te bewegen of minder te eten omdat ik ook minder nodig heb

Knuffel voor je rode vakje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 22:33    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Reageer met quote
Hilda33 schreef:
Mijn hometrainer staat voor de sier haha, en handig voor spullen op te zetten..
Moet er gewoon op gaan zitten en fietsen, maar nu ik het zo opschrijf wordt ik al moe Verward
Jezelf geen tijd er voor geven, vast een bekende smoes..

Geef teveel aan mezelf toe, stress en dan eten zonder er bij na te denken..
Ik weet dat ik het kan maar op een of ander manier lukt het me niet..

Extra bewegen is mooi meegenomen maar afvallen begint met het eten. Soms willen we teveel veranderingen in 1 keer. Beter kleine stapjes en langzame vooruitgang dan grote stapjes en weer snel terug vallen in het oude patroon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 22:36    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Deze week toch een heel klein groen vakje. Mijn gewicht was omhoog geschoten, en ik weet niet waarom. Ik heb daarom mijn weegdag uitgesteld tot het laatste moment, ipv op zondag. Maar goed, hopen dat het nu niet weer omhoog schiet en ik mijn rij met groene vakjes kan vervolgen.

Het gekke is dat ondanks dat mijn gewicht omhoog schoot en nu weer zo ongeveer hetzelfde is, ik wel een maat kleinere kleding aankan en het ook in de spiegel zie. En de ring die ik van de trouwringen van mijn ouders heb laten maken, en die zo ongeveer mjjn dierbaarste materiële bezit is, moet ik nu echt kleiner laten maken, want die ga ik anders verliezen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 10:41    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier is er 2 ons af,niet heel veel maar ben er blij mee,de weg is ingezet,er zit beweging in. Het zit in mijn koppie gewoon echt weer beter,mijn verslavende stemnetje is voorlopig de deur weer uit.Dus daar moet ik van profiteren!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Hier moet echt wat gaan veranderen, en dat moet ik toch echt zelf gaan doen. En dat ga ik dus ook doen!
Bij deze beloof ik jullie dat ik volgende week een groen vakje heb!
Ga ervoor...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 9:41    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Hilda33 schreef:
Hier moet echt wat gaan veranderen, en dat moet ik toch echt zelf gaan doen. En dat ga ik dus ook doen!
Bij deze beloof ik jullie dat ik volgende week een groen vakje heb!
Ga ervoor...

Zet hem op Hilda!

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 14:32    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wegen Geschokt
Morgen maar eens tegen de weegschaal aanschoppen. Kwam er vanavond achter dat mijn ontbijt er nog stond Geschokt Met een warrig hoofd weggegaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Joline74
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Milly24, ben blij dat jij het ook een verslavend stemmetje noemt. Ben ooit gestopt met roken door het boek te lezen van Alan Carr en het is wat mij betreft precies hetzelfde met suiker en witte koolhydraten.

Het stemmetje probeert regelmatig me om te praten dat ik die cake toch best wel kan pakken of dat die ene chocolade croissant geen kwaad kan. En als ik het stemmetje suiker geef, wordt het weer sterker.

Ik merk dat als ik echt geen suiker of witte KH pak, het stemmetje weg gaat. Nu gaat het goed en zit ik weer ik de goede modus.

Overmorgen wegen, ben benieuwd. Ben erg blij met deze actieve groep!!

milly24 schreef:
Hier is er 2 ons af,niet heel veel maar ben er blij mee,de weg is ingezet,er zit beweging in. Het zit in mijn koppie gewoon echt weer beter,mijn verslavende stemnetje is voorlopig de deur weer uit.Dus daar moet ik van profiteren!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 9:13    
Vrouw Weeggegevens   FlowerSuus

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dat stemmetje ken ik ook zeker! Maar merk, nu dat ik weer een tijdje bezig ben, dat ik deze heel goed na de achtergrond kan plaatsen. Maar o-wee als ik er maar 1x aan toegeef (bijv. met kerst) dan kost me dat gelijk weer een paar dagen om er vanaf te komen.

Deze week een mooie min voor mij, zit in een goede flow en hoop zo volgende maand eens onder die 70 te komen om vervolgens naar die ohzo gestreefde 65 te gaan, maar dat is nog even dromen haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 9:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18