Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 103, 104, 105  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
We gaan weer van start met een nieuwe 12 Weken Actie met kans op een prijs. Dit keer samen met Mamdarijn ze heeft leuke ideetjes hoe we de 12 weken leuk en spannend kunnen houden. Inschrijven kan vanaf vandaag t/m zaterdag 28 April.

12 Weken Afvallen Actie
Afvallen is vooral een kwestie van volhouden. Daarom start de Weegclub weer met een mooie actie waarin deelnemers 12 Weken samen optrekken en kans maken op een prachtige prijs.

Actie Voorwaarden:
Wie tijdens de actieperiode 12 weken aaneengesloten meeweegt en wekelijks een bericht post in de sprint, maakt kans op een van de fantastische prijzen die beschikbaar zijn gesteld door onze sponsor:
www.dieetwebshop.nl

Hoe doe je mee?
Om mee te doen met deze actie voer je links je tussenstreefgewicht in dat je tijdens deze sprint wilt halen, en klik op ‘ik doe mee’. Je ziet dan hierboven je naam en je streefgewicht verschijnen.

Post dan gelijk ook een kort berichtje waarin je jezelf voorstelt en je doel voor de komende weken omschrijft.

Inschrijfperiode:
Inschrijven kan vanaf nu t/m zaterdag 28 April. De actie periode loopt 12 weken.

Je kan je gewoon wegen op de voor jou gebruikelijke weegdag en
zorg ervoor dat je tijdens de looptijd van de sprint elke week je gewicht invoert en minstens één keer per week een bericht plaatst.
Vergeet je dit dan val je af, en kan je pas weer meedoen bij een volgende 12 Weken Actie.

Wekelijks komt er 1x een herinnering voor de deelnemers die nog geen bericht plaatsten of hun gewicht nog niet hebben ingevoerd.
Wekelijks komt er een overzicht met de resultaten van de beste afvallers van die week.

Wil je wat vragen of opmerken doe dat dan in de sprint en niet met een privé bericht.

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.

De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

De kleine lettertjes:
01. De prijs wordt door middel van een digitale tegoedbon per e-mail toegezonden aan de winnaars. De Weegclub heeft dus geen naam of adresgegevens van je nodig.
02. De tegoedbon kan alleen besteed worden bij onze sponsor De Dieetwebshop en kan op geen enkele wijze ingeruild worden voor contant geld.
03. De tegoedbon kan ook gebruikt worden voor de betaling van de bezorgkosten van de artikelen die gekocht worden met de tegoedbon.
04. Indien er na een bestelling nog geld over blijft van de tegoedbon, blijft dit bedrag nog een jaar lang beschikbaar voor gebruik voor een volgende bestelling bij De Dieetwebshop Restbedragen worden niet contant uitgekeerd.
05. Over de verdeling van de prijzen kan niet gecorrespondeerd worden.
06. Deelnemers die onder meerdere gebruikersnamen meedoen zullen worden uitgesloten. De uitsluitingen worden niet bekend gemaakt en er kan ook niet over gecorrespondeerd worden.
07. De actie geldt alleen voor meerderjarige deelnemers uit Nederland of België.
08. De voorwaarden van deze actie kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
09. De voorwaarden voor volgende acties kunnen zonder voorafgaande waarschuwing gewijzigd worden.
10. De Weegclub is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor de levering en inhoud van de prijzen.

Laatst aangepast door Ellen op zo 29 apr 2018 1:07, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 4:59    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Van harte welkom, en doe lekker mee!
De 12 weken actie sprint is voor mij een gezellige stok achter de deur om trouw elke week te wegen. Leuk om deze keer ook de kar te mogen trekken!

Ik ben Mamdarijn, ben 51 jaar en ik zit al jaren op weegclub. Ik woon in Zeewolde en werk drie dagen per week. Ik ben dol op lezen, film kijken en wandelen.. De komende tijd zal ik ook dol moeten worden op tuinieren, want ik wil graag weer een klein moestuintje maken in onze tuin.

Sinds half maart ben ik gestart met het eten van minder koolhydraten. Nog volop aan het ontdekken hoe ik deze niewe eetstijl ga toepassen, maar voorlopig zit het als een gegoten jasje, dus mijn doel is om dat de komende 12 weken voort te zetten.

Heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
We gaan van start, alleen deze week kun je instappen, op zaterdag wordt de sprint gesloten.. zegt het voort!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
@ Ellen & Mamdarijn, bedankt dat jullie dit wederom mogelijk maken.

En natuurlijk doe ik ook weer mee en niet alleen als extra motivatie om mijn doel van een gezond BMI te bereiken, ook omdat het hier altijd zo gezellig is.
Grtz. Moonwalk

Laatst aangepast door Moonwalk op ma 23 apr 2018 12:47, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe ook mee.
Ik kan wel weer wat motivatie gebruiken.
Ik ben benieuwd naar je ideetjes, Mamdarijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo

Ik doe ook graag mee. Ik heb bij de vorige editie veel met jullie meegelezen!

Ik wil graag lekkerder in mijn vel zitten. Ik ben al eerder ruim 7,5 kg afgevallen en dat voelde goed. Door omstandigheden toen weer 6,6 kg aangekomen. Die moeten er weer af, en het liefst nog een beetje extra. Ik ben op mijn voeding gaan letten en ik probeer meer te bewegen. Mijn fitbit is mijn hulpje op dat gebied.

Ik heb er zin in Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Mapet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr Frank ekpw

Reageer met quote
Ik doe ook graag weer mee.

Ik ben benieuwd naar je ideeën Mamdarijn, en leuk dat je dit gaat doen.

Dit sprintje is een stok achter de deur voor mij om op de weegschaal te gaan staan.
Eerder stond ik er wel een paar keer per dag op. Voor mij werkte dat dus echt niet. Ik heb de knop omgezet, en nu vergeet ik het vaak.

Het streefgewicht van dit sprintje staat wederom op 95 kilo. Ik ga ervoor.

Succes allemaal

PS, Ellen, slaap jij wel eens? zag dat je het sprintje aangemaakt hebt vannacht op 4 uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ha leuk!!!! red ik net voor m'n vakantie denk ik

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Mapet schreef:

PS, Ellen, slaap jij wel eens? zag dat je het sprintje aangemaakt hebt vannacht op 4 uur.

We zitten op Texel moe van de wandelingen langs zee vroeg naar bed en sja ook vroeg wakker Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, ik doe mee!!
Eind 2015 op advies reumatoloog af gaan vallen. Toendertijd een dietiste mee laten kijken, eetpatroon was goed alleen te veel en te vaak snoep, koek!
Eet dus nog steeds uit de schijf van vijf, zonder vlees, maar in een normale hoeveelheid dat past bij mij lengte en nu dus mijn gewicht.

Heb zo n beetje alles gelezen over gezond afvallen, op gewicht blijven, zin en onzin van dieten, fabels in dieetland en hoe er elke keer weer een goeroe opstaat om ons de hoop te geven dat afvallen snel en gemakkelijk gaat.
Shakies, poedertjes, pilletjes, niks meer mogen en juist bepaalde dingen wel eten.
Kortom ik eet alles maar minder en werk aan het gedeelte om dit tot een gewoonte te maken met en juist dat maakt het zo moeilijk.

Maarruh, ben hier voorlopig nog een paar jaar, zit nu nog niet in mijn systeem dus gewoon weer doorrrrr.

Kom op allemaal, iig 12 weken hier weer actief!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 11:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 103, 104, 105  Volgende
Pagina 1 van 105