Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 121, 122, 123  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
dat is fijn Kaja Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:28    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
L. 770 gr per week is veel hoor. Knap

Ik moet daar wel heel veel voor doen, in mei heb ik bijvoorbeeld 73 uur gesport, dat is gemiddeld dik twee uur per dag, dik 16 uur per week, dus stevig wandelen, rennen, fietsen, zwemmen, oefeningen etc en ik eet gemiddeld maar 1100 kcal per dag. Een gemiddeld mens valt onder dat regime veel meer af, maar ik ben blij dat ik het überhaupt kan en ook heel blij met mijn resultaat. Ik ben topfit Lachen dat is nog veel belangrijker om de Nijmeegse te kunnen lopen, dan 69 wegen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Kaia schreef:
Ondertussen mijn nacontrole gehad en ik mag weer zwemmen en sporten. Hoera!!!!

Fijn dat alles dan weer normaal wordt. Door dat sporten en zwemmen gaan je zwangerschapskilootjes ook weer sneller verdwijnen. Wat doe je als " sport" ,of is dat het zwemmen.?

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
L1970 schreef:
Pianojuffie schreef:

Ik ben topfit Lachen dat is nog veel belangrijker om de Nijmeegse te kunnen lopen, dan 69 wegen Lachen

Absoluut, soms zie je mensen waarvan je denkt ... hoe kunnen ze het. Maar die zijn dan heel fit.

Ik doe je het allemaal niet na...RESPECT

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 12:44    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Nou, dit gaat de goede kant oo 1,1 kilo eraf, de hele week stond de weegschaal al lager en vanochtend ook, maar hij schommelde 7 ons, dus heb ik het middengewicht genomen.

We gaan zo lekker door!

Ik zie al meer mooie groene hokjes, goed gedaan allemaal, en veel succes maar weer deze week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.24):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
Hilda33 (1.80kg.), rachel1991 (1.60kg.), L1970 (1.40kg.), miranpeet (1.30kg.) en Dipinipi (1.10kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
miranpeet (1.9%), L1970 (1.9%), rachel1991 (1.6%), Mamdarijn (1.4%), Dipinipi (1.4%), Hilda33 (1.3%), Pianojuffie (1.0%), Jessika (1.0%), Eztur1971 (0.8%) en Felicia-87 (0.7%).

De namen van de deelnemers die vergeten zijn hun gewicht door te geven en dus afvallen zijn :
Mapet

we nemen afscheid van Mapet ze heeft geen bericht of gewicht door gegeven

De sprint is nu 9 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
Kaia (11.60kg.), rachel1991 (10.50kg.), L1970 (7.30kg.), Felicia-87 (4.60kg.), vrolijkvlindertje (4.50kg.), Pianojuffie (4.10kg.), Jessika (4.00kg.), fientjuh (2.80kg.), Senais (2.60kg.), Hilda33 (2.50kg.) en M40 (2.50kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
Kaia (12.3%), rachel1991 (9.7%), L1970 (9.0%), vrolijkvlindertje (5.0%), Jessika (4.7%), Pianojuffie (4.6%), Felicia-87 (4.2%), zaadje (4.2%), fientjuh (3.5%), Lin84 (3.2%), Mamdarijn (3.2%) en Senais (3.2%)

Wat valt er te winnen:
Met deze actie zijn maar liefst drie prijzen van 40 euro te verdelen. De winnaars ontvangen een elektronische tegoedbon van 40 euro die vrij te besteden is bij www.dieetwebshop.nl.

De winnaars zullen onder hun inlognamen in de week na het beeindigen van de actie op de site van de Weegclub bekend gemaakt worden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 14:38    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
L1970 schreef:
Pianojuffie schreef:

Ik ben topfit Lachen dat is nog veel belangrijker om de Nijmeegse te kunnen lopen, dan 69 wegen Lachen

Absoluut, soms zie je mensen waarvan je denkt ... hoe kunnen ze het. Maar die zijn dan heel fit.

Ik doe je het allemaal niet na...RESPECT

Bedankt Pianojuffie, echt gelukkig zijn, daar gaat het in het leven om, dus altijd op zoek zijn naar wat jou gelukkig maakt, dat is voor de één dit en de ander dat en dat je blij met jezelf bent ongeacht de cijfers op de weegschaal. Ik denk dat ik zo gelukkig word van bewegen en sporten, erop uit gaan de natuur in, omdat ik vaak periodes heb dat ik met pijn aan bed gekluisterd ben en in de goede periodes lijk ik dan alles wel in te willen halen, zo snel mogelijk van mijn ziektekilo's af en zo. Ik hoop dat mijn opleving minstens net zo lang duurt als de laatste dip van twee jaar Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 15:41    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
.....en proberen anderen wat gelukkiger te maken, volgens mij hoort dat er ook bij.

Snap je helemaal, en je hebt gelijk L

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 15:49    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
.....en proberen anderen wat gelukkiger te maken, volgens mij hoort dat er ook bij.

Snap je helemaal, en je hebt gelijk L

ja voor mij is het belangrijk dat anderen blij van me worden, daar word ik gelukkig van, maar dat heeft lang niet iedereen dat ze anderen gelukkig willen maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 16:11    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Klopt L
Ik probeer niet mee te doen aan...ikke ikke en de rest kan stikke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 16:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 121, 122, 123  Volgende
Pagina 95 van 123