Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 121, 122, 123  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik kreeg als tip van de dietiste om wat meer voeding met eiwitten en vetten te eten om de trek te voorkomen. Nu heb ik griep, dus ik kan het nog niet uittesten, want ik heb nergens zin in..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 22:52    
Vrouw Weeggegevens   catelijne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kleine min hier. Vaak aan het begin van de week al laag, maar om de een of andere duistere reden schommelt er van alles dan weer omhoog en moet ik m´n best doen om gewicht weer naar beneden te krijgen. Nou ja, wel gelukt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2018 23:37    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Ik kreeg als tip van de dietiste om wat meer voeding met eiwitten en vetten te eten om de trek te voorkomen. Nu heb ik griep, dus ik kan het nog niet uittesten, want ik heb nergens zin in..

Sinds ik veel minder koolhydraten eet maar meer eiwitten (en dus automatisch ook meer vetten, want dat gaat hand in hand) heb ik veel minder of eigenlijk geen honger. Neem mijn lunch, als ik een omelet op heb van twee eieren (120 gram), een plakje Schwarzwalder schinken (Lidl) en een plakje 30+ oude kaas, gebakken in een spraytje olijfolie, wat 289 kcal 3% koolhydraten, 29% eiwit en 68% vet levert dan heb ik een voller gevoel en hoef ik 's middags niet eens iets tussendoor, dan wanneer ik 2 bruine boterhammen met halvarine en 1 plak 30+ oude kaas eet, wat 296 kcal 38% koolhydraten, 39% eiwit, 23% vet levert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 4:06    

Reageer met quote
Ik heb weer een review met een product van de Dieetwebshop. Dit keer over de Atkins Harvest reep:

Ik heb de variant mixed nuts chocolate geprobeerd, je hebt ook almonds caramel seasalt dark chocolate en abricot, almond, coconut.

Ik nam 'm als tussendoortje op een 40 km tocht, echt heel lekker. Je hebt niet in de gaten dat het een dieetproduct is. De noten smaken vers en het is best een flinke reep van 40 gram. De reep is niet te zoet, want dat staat me nog wel eens tegen bij repen waar ook veel noten in zitten dat ze zo suikerrijk zijn, zoals b'tween hazelnoot. Deze dus niet. Als gewoon tussendoortje zonder stevige sportinspanning zou ik 'm niet nemen, of 'm halveren, want de reep is 199 kcal, maar als lunch zeer geschikt, het houdt je lang op de been. Ook als extra voeding in de bergen uitermate geschikt. Per reep kosten ze € 1,59 maar de volgende keer bestel ik er meteen 14 en dan ben je maar € 1,43 per reep kwijt. Ze zullen hier bij de rest ook wel in de smaak vallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 4:40    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik ook een keer niet stabiel. Wel prima gegeten alleen ab kuur en stootkuur prednison waar ik afgelopen maandag mee begonnen ben doet wel wat op vetstofwisseling en vochthuishouding.
Maarruh zal ook wel weer goed komen!

Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 7:17    
Vrouw Weeggegevens   coby1948

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Een klein minnetje, na een behoorlijke BBQ
was heerlijk allemaal,geen last gehad van teveel
heb het brood laten staan
een gezonde week en succes allemaal
lieve groetjes Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ondertussen mijn nacontrole gehad en ik mag weer zwemmen en sporten. Hoera!!!!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 8:15    

Reageer met quote
Toch nog redelijk afgevallen deze week, meestal is het niet zo veel na een klapper. Nog 29 dagen te gaan om mijn doel te bereiken, met een gewicht van 69 kilo de Nijmeegse Vierdaagse beginnen. Dan moet ik elke week nog 950 gram afvallen, nog 3,8 kilo. De afgelopen 30,5 week viel ik gemiddeld 770 gram per week af. Het zal er dus om hangen als ik zo ik nu bezig ben, doorga. Misschien toch nog maar wat extra gaan trainen. Ik hou er wel van om mijn doelen te halen Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
L. 770 gr per week is veel hoor. Knap

Wat eten betreft voel ik me nog steeds.sterk.
Mijn trek is gelukkig wel terug, ik zie nog liever een beetje af dan dat ik niet kan eten.

Gisteren had ik ineens weer zin om te koken, meteen goed gebruik van gemaakt.
Heb 2 volle wokpannen spagettisaus gemaakt, die van het uuuuuren laten pruttelen.
Kunnen we weer 9x spagetti eten.

Al doe ik het goed, vind ik, afvallen gaat langzaam.
Gewicht vanochtend 85,3
Doorgeef gewicht 85,4

Mooie zondag iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ondertussen mijn nacontrole gehad en ik mag weer zwemmen en sporten. Hoera!!!!

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 121, 122, 123  Volgende
Pagina 94 van 123