Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   zaadje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Felicia-87 schreef:
Wat is het toch warm vandaag en de laatste dagen. Dat helpt mijn niet in mijn sport motivatie. Ik ga eens kijken voor baantjes zwemmen. Vanavond zumba gedaan en was ge woon te heet.

Goed van je dat je alternatieven zoekt! Ik wandel, maar kom nu ook niet echt op pittig tempo, soms voelt het of ik sjok..
Maar goed, beter dat, dan op de bank hangen, toch?
Van Zumba word je wel altijd vrolijk Erg blij

Al voelt het of je sjokt, maar je beweegt. Ik vind m.n. wandelen fijn, omdat ik het iedere dag doe. In weer en wind en niet afhankelijk van tijd.
Ik,ben niet het type voor sportschool.
Eigenlijk zou ik ook weer met mijn N.W. stokken moeten gaan lopen. In Duitsland een artikel gelezen, hoe goed dat wel niet is voor heel veel lichaamsfuncties.
Gisteren kwam ik ook een man tegen, die ermee liep en samen een gesprek gehad. Hij mankeerde van alles, hernia gehad, had suiker enz., maar ongelooflijk wat een afstanden hij aflegde met die stokken en zag er goed en fit uit.
Hij was werkzaam geweest in de verpleging en zei nog, want ik loop met mijn hond, iedereen boven de 50 zou verplicht een hond moeten nemen. Overal goed voor, maar vooral,voor bewegen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Grappig, ik heb een tijdje een fictieve hond gehad, die ik elke dag van mezelf moest uitlaten, weer of geen weer..
Echt ideaal: luistert altijd, is braaf, blaft niet, geen ‘snuffel stops’, hoeft geen voer, je hoeft z’n poep niet op te ruimen.. En ik kwam wel elke dag buiten om een rondje te doen..

Op een gegeven moment werd het steeds gekker, en liep ik samen op met mensen die wel een hond hadden.. Heel wat gelopen in die tijd, en ik leerde echt mensen kennen..

Over de stokken, daar zeg je me wat. Ik heb Smovey’s, beetje hetzefde principe, die kan ik er wel weer eens bijpakken.. Op het moment loop ik bijna elke dag,minimaal een half uur. Dat zal me zeker motiveren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 23:33    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Sinds ik zoveel ben afgevallen vind ik het echt heerlijk dit weer, ik ben het liefst de hele dag buiten en wandel zoals gewoonlijk gewoon mijn rondje, muziekje op, flesje water mee als ze leeg zijn heb ik bepaalde punten waar ik evt mijn flesje kan vullen.. ideaal..

Tot 2 jaar geleden zat ik het liefste binnen als het maar iets boven de 20 graden is, nu vind ik het fris als het amper 20 graden is.. van mij mag het altijd zo zijn af en toe een buitje tussendoor, heerlijk..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 2:25    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik vind deze warmte echt verschrikkelijk. Momenteel lopen we de avondvierdaagse. Veel te warm voor eigenlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 6:04    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
ja Zaadje en Mamdarijn, wat jullie zeggen over die N.W stokken is zo waar.
Ik heb Leki stokken en loop (als alles normaal is) wekelijks met een n.w.clubje onder begeleiding van een trainster. Al jaren. Begonnen na een zware hernia operatie waarbij ik weer opnieuw moest leren lopen ( o.a met een rollator) . Na een jaar een cursus n.w. gedaan en na weer een jaar me aangesloten bij mijn huidige groepje. Inmiddels zijn we een vriendengroep geworden.
En inderdaad goed voor zoveel lichaamsfuncties.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 6:27    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Miranpeet, hier geef je me de prikkel om door te zetten met afvallen. Ikben ook iemand die het liefst binnen zit als het zo warm is. Ik moe van de hitte en ik vind het niet fijn.

Zou het echt zo zijn dat ik hierover 5.kilo minder last van heb?
Zeer de moeite waard om uit te zoeken! Ik ga er weer voor. Begon wat te veslappen in mijn koolhydraat arme eetbeleid..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 7:07    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Deze keer niet alles hier gelezen, voel me niet lekker.
Heb de ochtendwandeling met m’n honden gedaan en kruip zo m’n bedje weer in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 8:08    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Miranpeet, hier geef je me de prikkel om door te zetten met afvallen. Ikben ook iemand die het liefst binnen zit als het zo warm is. Ik moe van de hitte en ik vind het niet fijn.

Zou het echt zo zijn dat ik hierover 5.kilo minder last van heb?
Zeer de moeite waard om uit te zoeken! Ik ga er weer voor. Begon wat te veslappen in mijn koolhydraat arme eetbeleid..

Top Erg blij Cool

ja mijn vriend is der blij mee, hij is echt een zonaanbidder en hij zat altijd al veel buiten heeft dus echt jaren alleen buiten gezeten Lachen .. Nu zijn we een wedstrijdje aan het doen wie het eerst bruin is verkleurd Haha, kinderachtig maar wel leuk.. nadeel hij hoeft maar ff in de zon en heeft al een kleurtje en ik ben weken aan het tobben al hoewel ik nu een mooie bruine gloed krijg..

Op dat gebied ben ik ook echt veranderd van een binnen zitter tot iemand die graag buiten is, behalve met het eten dan ga ik meestal wel naar binnen want heb hekel aan beestjes bij mijn eten Haha.. dus misschien helpt het ook bij jou mamdarijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Mensen, ik val (te?) snel af.

Vanochtend 84,6
Maandag sowieso afspraak met de huisarts wegens de extreme spanningen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
goed dat je naar de HA gaat hoor

hier een dikke vette plus en ik weet waar het door komt dus maar weer even hard op de rem trappen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 10:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 81 van 126