Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zaadje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Tja, ik ben bijna altijd hetzelfde gebleven en luister niet naar een ander.
De een vindt het goed,,de ander te mager, ik woog ooit 70 kilo en nooooiiiiiit weer!
Was ook maar van korte tijd, maar dat is wat ik niet meer wil.
Nu marge 55,5 /57,5 en schommelen, maar bel,trekken en altijd blijven lijnen. Krijg het niet voor niets en wie wel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 21:12    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ohh yessss ik doe weer mee!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Goeie vraag Lin, en goeie antwoorden!

Er is dus geen echte regel die bepaald wat het juiste streefgewicht is. Mijn dietiste gaf destijds aan dat 10% gewichtsverlies 100% gezondheidwinst opleverde. Ik startte met 88 kilo en was dus wat haar betreft op 79 kilo op mijn streef. De volgende streef was stabiel gewicht houden. Want jojo-en is echt slecht voor je lijf.
Dat ik door wilde naar de 65 (mijn ideale BMI gewicht) vond zij riskant omdat ik heel veel zou moeten laten om daar op te komen en op te blijven. We kwamen toen op de gulden middenweg van 70 kilo als streefgewicht. Maar ze bleef erop hameren dat ik die 100% gezondheidswinst al in de pocket had..

Ideale BMI gewicht is niet onomstreden, er spelen zoals Dipinipi schreef meer factoren mee, onder andere leeftijd, maar ook past het behaalde gewicht bij je. Waar Zaadje er prima uitziet op haar gewicht kan een ander er minder mooi uitzien, of beter uitzien als ze iets gevulder is. Kwestie van smaak en kwestie van hoe je lekker in je vel steekt..

Wat is je ideale gewicht, en wat is een realistisch gewicht. In het boek ‘Beck’s dieetoplossing’ heeft Judith Beck hier een heel zinnig hoofdstuk over geschreven. Voor wie dat leuk vindt om te lezen:
Wanneer ben je klaar met afvallen?

Als je zelf zoekt op google met de term judith beck realistisch gewicht ideaal gewicht kun je de tekst verder doorbladeren dan de link nu weergeeft. Ik lees het boek nog regelmatig door, en zeker dit hoofdstuk heeft mij veel rust gegeven over het te bepalen streefgewicht..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 21:41    
Vrouw Weeggegevens   zaadje

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Dank Mamdarijn en ieder weet voor zichzelf, mag ik hopen, welk gewicht je het beste staat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 22:14    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Welk gewicht mij het beste staat?
Nou gewoon, een mooie ronde vrouw met billen, buik en borsten die vaak lekker mee kan doen uiteten, wijntje, iets te knabbelen maar toch ook kan bewegen en geen gezondheidsproblemen heeft.

Oftewel, ik kies ervoor om een gezond, laag gewicht te hebben maar mis nog steeds mijn vrouwelijke rondingen.
Inderdaad, wat is mooi??
In mijn geval is er uitzien slechts een bijzaak geworden.
.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Kan me deze week niet op de eigen weegschaal wegen, vandaar dat ik maar hetzelfde gewicht invul als vorige week invul.
Fijne dagen allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Gisteren ging het goed volgens plan.
Hubbie had veel zin in loempia, ik heb zo'n giga exemplaar gehaald en die hebben we gedeeld.
Dus vandaag weer Weight Watchers proof eten, beetje balansen, water drnken...komt goed.

Gisteren 88,1 , vandaag 88, 8

De duikeling gisteren was wel heel groot, had sowieso een plusje verwacht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 7:40    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
ja leuk!Ik doe ook graag mee Cool Ik hoop nu eens eindelijk onder de 3 cijfers te komen Schaam Schaam

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hopelijk vergeet ik deze ronde niet mijn gewicht in te vullen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goedemorgen Aantal inschrijvingen: 32 Applaus vergeet vooral niet je gewicht en een bericht in te voeren.
Deelnemers die vorige week geen gewicht hadden ingevoerd en een leeg vakje hebben omdat deze actie in het verleden is gestart voer ik het laatste gewicht in wat bekend is.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 9:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 9 van 97